"שגוטמן יהיה בנאדם, יעשה העבודה וישתוק"

"שגוטמן יהיה בנאדם, יעשה העבודה וישתוק"

"שגוטמן יהיה בנאדם, יעשה העבודה וישתוק"

גיא לוזון התארח לראיון בלעדי ב"אחד על אחד" עם דני ענבר


בחודשיים מאז פוטר מהפועל תל אביב סירב גיא לוזון בכל תוקף להתייחס לתקופתו אצל האדומים. עד היום (שני) כאשר התארח ב`אחד על אחד` עם דני ענבר ודיבר בין היתר על יוסי אבוקסיס ואלי גוטמן.
"קראתי שגוטמן לכלך עליי", אמר לוזון על מחליפו בתפקיד. "אני החלפתי שני מאמנים בקריירה שלי, את אלי אוחנה ועופר פביאן, ולא דיברתי עליהם. גוטמן לפני שהוא מאמן שידאג להיות בנאדם, שיעשה את העבודה שלו וישתוק".
גוטמן סירב להגיב לדברים. שחקנים בהפועל ת"א אמרו: "אלי מעולם לא דיבר על גיא".
המהלך המשמעותי הראשון של לוזון כמאמן הפועל ת"א היה להודיע ליוסי אבוקסיס שהוא לא מעוניין בשירותיו כשחקן. "הטעות הכי גדולה שעשיתי זה כשהחלטתי שהוא לא יהיה שחקן השארתי אותו במערכת", אמר לוזון על הסקאוט שהפך לעוזר מאמן תחת גוטמן. "היו רגעים שהרגשתי שהוא לא 100 אחוז לטובת המערכת ואז הייתי חייב להעיף אותו. לא רציתי לעשות את זה כשהקבוצה לא הצליחה כי אז הוא היה הופך לקדוש מעונה, כאילו אני מפיל עליו את בעיות הקבוצה".
אבוקסיס: "אגיב בזמן הנכון מבחינתי".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/72778.jpg
במהלך הראיון הוציא לוזון דף מהכיס ובו נרשם הסגל עליו סיכם עם הנהלת הפועל ת"א לפני תחילת העונה. בין השמות היו שחקנים כמו שאבייר דירסאו, גילי ורמוט, סלים טועמה, גיז`רמו ישראלביץ`, משה ביטון ומאור בוזגלו או שלומי ארבייטמן. "זה סגל שהיה נלחם על אליפות", הצהיר המאמן, שאח"כ דווקא החמיא להנהלה: "הם עשו ימים כלילות ואין לי טענות אליהם. בשורה התחתונה הם אוהדים שרופים שתורמים הרבה כסף וחבל שמקללים אותם".
עיקר הביקורת המקצועית כלפי לוזון נסבה סביב בחירת הזרים, בעיקר הברזילאים "אני, יוסי אבוקסיס ורפי כהן נסענו לברזיל וראינו את אבדג`י כובש צמד, מבשל וגורם לפנדל במשחק הראשון", סיפר לוזון על הקשר ששוחרר במהלך העונה.
"גם במשחק השני הוא היה מצוין והיה לנו קונצנזוס לגביו. הבעיה הייתה שציוותנו אותו כקשר ימני בגלל השחקנים שעזבו. אבדג`י נכשל ואני נכשלתי איתו. את פאביו ג`וניור לא ראינו כי הבונדסליגה בה שיחק הייתה בפגרה ובמצב הקשה שהגענו אליו לא יכולנו לראות שחקנים".
לסיום סיפר לוזון על תחושותיו האישיות: "בחודשים האחרונים התחסנתי. נהייתי חסין אש ולמדתי להתנתק. היום אני מסוגל לא לשמוע שום דבר שאני רוצה".

לכתבות נוספות >
 

Roobie

New member
"תראו את ההבדל בין הקהל של בית"ר לביניהם"

הציטוט של שחקנים במכבי חיפה, לגבי אוהדי הקבוצה, מתוך האתר NRG. עוד ציטוטים של השחקנים על הקהל ששר לעצמו "הקהל מספר 1" - "באימון המסכם של בית"ר נכנסו האוהדים ופוצצו את האימון מאהדה ושמחה, הם נכנסו פנימה הרימו את השחקנים על הכתפיים, ועודדו בלי הפסקה. ואצלנו? מקללים את ג'ובאני וזורקים עליו אבנים" "דבר כזה לא מקובל עלינו, זה ממש מאכזב" http://www.nrg.co.il/online/3/ART1/695/850.html
 

light565

New member
מספיק עם הצביעות

פתאום התקשורת לא שמאלנית?כשזה נוח נותנים לינקים לכתבות?ועל זנברג לא זרקו אבנים אחרי סכנין?אולי אחד השחקנים היה אומר שזה קהל מגעיל שמקלל במקום ראשון?
 
הקהל הישראלי דוחה באופן כללי

זה קהל צבוע, חסר סבלנות, ברברי, גזעני, אלים, וולגרי וברוב המקרים מוציא את החשק להגיע למגרש לכדורגל. השחקן הישראלי עצלן וכפוי טובה, והשילוב של שניהם ביחד יוצר קבוצות שאין להם בכלל קהל כמו במכבי לוזון פ"ת.
 

nagaya1

New member
תגיד לי, מה אתה גומר כאילו על הקהל של בית"ר?

מה הקטע בלנסות לשבח אותו על כל דבר? מה אתה מנסה להגיד בזה?
 

dani aviram

New member
הקהל של בית"ר הכי טוב בארץ

אם קשה לך לשמוע את זה,אתה לא במקום המתאים.
 

light565

New member
להפועל תל אביב יש את הקהל הכי טוב בארץ

אם קשה לך לשמוע את זה,אל תיכנס לוואן יותר בחיים.
 

nagaya1

New member
תן לי כמה סיבות למה הקהל של בית"ר

הוא הקהל הטוב בארץ? I DARE YOU
 
למעלה