האורות בטדי כבו והשופט יפת ביטל את המשחק

barakbl

New member
היות ולדעתי אין תקדים למקרה כזה בארץ,

הפסיקות של בית הדין של ההתאחדות (בהנחה שהוא זה שאמור להחליט) יהיו פסיקות תקדימיות... היות ובהתאחדות לא ממש אוהבים את בית"ר, לא אתפלא אם הפסיקות יהיו חד צדדיות כנגד בית"ר... נחכה ונראה.
 

ronko

New member
לפי מה שאומרים בטלוויזיה יש מצב להפסד טכני

אישית, אני נגד הפסד טכני!! זה לא ספורטיבי, זה לא משהו שבית"ר יכולה לשלוט עליו. מבחינה חוקית, לבית"ר צריך להיות גנרטור למקרים של הפסקות חשמל ולא הצליחו להפעיל אותו. סביר להניח שהיא תספוג קנס כזה או אחר, אבל הגיונית - צריך להיות פה משחק חוזר, בין אם מהדקה ה7 או כל 90 הדקות. רונקו
 
למה טכני? בגלל שהשופט החליט שלא מתאים

לו לקחים משחק, למרות שהאורות חזרו. ושוב, אם אני לא טועה אפשר לחכות 30 דקות , החמשל חזר אחרי 35 דקות, מה הייתה הבעיה של יפת להמשיך את המשחק? המחדל פה הוא של יפת. מה לעשות יש דברים שאפילו הקבוצות לא יכולות לשלוט עליהם.
 

dylan

New member
מסתבר שיש תקדים..

(קראתי בידיעות אחרונות) צפרירים חולון קיבלה נצחון טכני על הרצליה בגלל הפסקת חשמל כתטוצאה מפגיעת ברק.. לפי מה שדובר ההאחדות אמר אתמול אמור להיות גנרטור במגרש שיכול להחזיק את התאורה.. לפי מה שהבנתי מהשידור אתמול, הגנרטור בטדי מספיק רק לתאורת חירום.
 

ANGELUSPIKE

New member
יפת בן אדם עלוב.....

למה הוא לא חידש את המשחק אחרי שחזר החשמל, אז מה עם הוא אמר שהמשחק מבוטל, אפשר לחזור מההחלטה וחדש את המשחק, הוא לא רצה לשאר שעה יותר ממה שהוא היה אמור להשאר אז הוא סרב לחידוש המשחק.
 

ronko

New member
קל לדבר.

שופט קיבל החלטה לבטל משחק. חלק מהשחקנים כבר במקלחות חלק מהאוהדים כבר היו בחוץ. זה לא פשוט להחליט לבטל משחק ואז להחליט לחזור בך. רונקו
 

ANGELUSPIKE

New member
הקהל לא עזב והשחקנים רצו להמשיך את.....

המשחק, אבל יפת חשב רק על התחת שלו, שהוא יגיע בזמן הבייתה, האור חזר 2 אחרי ההחלטה שלו ולא היה כזה הבדל אם הוא היה משנה את ההחלטה שלו, אם הוא חיכה כל כך הרבה זמן כדי לת תשובה אז 2 דקות זה לא מה שהיה עושה את ההבדל.
 

ronko

New member
המתינו זמן סביר. על פי אלון יפת: 25 דקות.

נחכה לשמוע מה ההתאחדות תחליט. רונקו
 

jededaya

New member
החשמל לא חזר...

כמה דקות אחרי שהתחילו לרוקן את האיצטדיון חזר החשמל, גם אני קיוויתי אז שימשיכו איכשהו, אע"פ שזה לא כ"כ שייך כי אנשים עזבו ושחקנים גם היו חצי בחוץ... אבל גם ככה איך שיצאתי מהאיצטדיון, נכבו האורות שוב, כמו ב12 הפעמים שניסו להדליק אותם לפני...
 
אם אני לא טועה, התקנון אומר שאפשר לחכות 30

דקות,בהתחשב בעובדה שהחשמל חזר אחרי 35 דקות לא מבין למה המשחק לא המשיך. אלון יפת , ביזיון.
 

cobainos

New member
מדהים איך שאנשים אוהבים להגיד "בזיון"

אמרת בעצמך: התקנון אומר שאפשר לחכות 30, החשמל חזר אחרי 35. משמע, המשחק לא המשיך בהתאם להוראות התקנון. אחרי 30 דקות הוא לא יודע לצפות מתי החשמל יחזור העיקר להאשים את מי שקל.
 
25 דקות, אחרי 25 דקות ביטל קינן את המשחק

אחרי 10 דקות חזר האור, תוריד את החמש דקות האבודות ויוצא לך חצי שעה בדיוק. וגם אם לא, אז 5 דקות נוספות עוד לא הרגו אף אחד. לא מאשים את חיפה, את השופט כן. לא היה בכבוד שלו לחזור בו מההחלטה.
 

kakoon1

New member
לא יודע לגבי קינן

אבל יש מצב ש-יפת ביטל את המשחק בין השאר, בגלל דיווחים על השריפה שפרצה בחדר החשמל.. המקרה הספציפי הזה מעט יותר מורכב מ-'סתם הפסקת חשמל'..
 

Puskas

New member
לא נכון..

חצי מהשחקנים כבר היו אחרי מקלחת לפני שהם ידעו שלא מחדשים... חוצמזה ששחקנים כבר לא מרוכזים אחרי שעה הפסקה והם קרים,השריר בסכנה.. עזוב..לא היה ערך ספורטיבי לחידוש משחק אחרי שעה הפסקה ועוד עם גנראטור שזה בכלל בכוח להתחיל משחק.. יהיה משחק חדש עם תאורה ותיהיה התוצאה אשר תיהיה,לפחות היא תיהיה ספורטיבית.
 
שום אוהד לא היה בחוץ, השערים היה סגורים

ואומר לך אחד שהיה אחראי על סגירת אחד השער בצפון מערבי איפה שישבו אוהדי מכבי חיפה.
 

מורביט

New member
במזרחי הרבה עזבו כי הבינו שלא יהיה משחק..

אחרי 10 דקות בחושך כבר התחילו ללכת אנשים, לא הרבה אבל עדיין.
 
אני מרחם על אוהדי חיפה

כדי להכנס למשחק החוזר הם צריכים את החצי השני של הכרטיס שכמעט אף אחד לא שומר,יש גם לבית``ר אוהדים כאלה,בקיצור,יהיה בלאגן.
 
כן הא איזה מין אוהד אני...

איך לעזאזל אני מרשה לעצמי להפסיד משחק. הרי יש יותר מ100,000 אוהדי ביתר בארץ,איך 90 אלף מהם מרשים לעצמם להפסיד משחקים של ביתר שבוע אחרי שבוע? שערוריה פשוט. כנראה שלביתר יש רק 10,000-20,000 אוהדים,וכנ"ל לגבי חיפה ותל אביביות. האמת דווקא רציתי לבוא,אבל חבר טוב שלי שתמיד הולך איתי למשחקים נמצא ביוון. רציתי ללכת עם אבא אבל הוא אמר שיקר מדי(90 ש"ח) וגם הייתי שבוע שעבר ב2 חצאי הגמר של הכדורסל,ובכל זאת זה הרבה הוצאות. בדיעבד מזל שלא הלכתי,אני אפילו לא גר בירושלים,להשקיע חצי יום במשחק שנפסק אחרי 7 דקות זה ממש לא נעים...
 
למעלה