האורות בטדי כבו והשופט יפת ביטל את המשחק

הנהלת חיפה גברים אבל השחקנים פחדנים

אהבתי לראות את שחר ורוני לוי שרוצים לנצח על הדשא אבל שחקני חיפה פחדנים מאתמול בבוקר הם התראינו לאתרי ספורט כמובן בעילום שם ואמרו שהם רוצים ניצחון טכני שיהיה גברים כמו שחר ודוידוביץ ושיפסיקו אם הפחדנות הזאת
 
כשאתה נותן "חלון הזדמנויות"

כמו שנתנו בהתאחדות, תמיד יהיה מי שיגיד את הדברים האלו. חוץ מזה, תמיד גם יש את אותם עיתונאים שיחדפו שאלה מחוכמת לשחקן שלא תהיה לו ברירה וכל תשובה שלו תשמע כאילו הוא רוצה ניצחון טכני.
 
הצביעות של חיפה

ברגע הראשון כשהם חשבו שבית"ר תוענש בהפסד טכני אז הם יכלו להתייפייף ולומר שהם רוצים לנצח על הדשא, אבל עכשיו כשכולם כבר יודעים שבית"ר לא אשמה, ושלהתאחדות לא נותרה ברירה אלא לפסוק על משחק חוזר, אז צ`יזיק והנהלת חיפה חושפים את פרצופם האמיתי ומנסים לעשות כל טצדקי כדי שבית"ר תוענש שלא בצדק. אם מענישים בלעדיהם, מה איכפת להם להתנגד ולצאת גדולים? אבל אם לא מענישים, הם ינסו לעשות מה שהם יכולים..
 
יש אחריות לקבוצה הביתית

לוודא שיש גנרטור חירום באצטדיון. אומנם זה לא אצטדיון בבעלות פרטית של הקבוצה וכל הזיבולים הללו... עדיין, בשורה התחתונה, לקבוצה יש אחריות, גם אם היא שילוחית.
 
אדוני היה גנרטור במגרש

הבעיה שגם הוא נשרף (אם אתה רוצה יותר פרטים תשאל את מנכ``ל הכבאות סויסה) . לפני חודש גם נפל החשמל בטדי שהיה שם אמנון יצחק והגנרטור האיר את טדי מצויין אבל מה שקרה ביום ראשון הגנרטור לא יכל לפעול בגלל השריפה
 
לא יעזור להם שום דבר

כי מה שקרה בטדי זה כוח עליון ואין שום סיבה שנקבל רדיוס על דבר שכזה
 
אני בעד חסכון

לחסוך מאוהדי הכדורגל את שעמומון שהולך להיות שם ולתת לכל קבוצה נקודה. זה גם יחסוך לביתר את החשמל בטדי.
 
רשמית: משחק חוזר בין בית"ר למכבי חיפה

רשמית: משחק חוזר בין בית"ר למכבי חיפה

בית"ר לא נמצאה אחראית להפסקת החשמל בטדי, המשחק ביום שלישי הבא
תאריך עדכון:2/12/2008 19:58:0


רשמית: ההתאחדות לכדורגל החליטה היום (שלישי) לקיים משחק חוזר בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה ביום שלישי הבא בטדי. שעת המשחק תיקבע על ידי ערוץ 10. באותו ערב יתקיימו גם משחקי שמינית גמר ליגת האלופות.
כצפוי, ההתאחדות השתכנעה שבית"ר ירושלים לא נושאת באחריות לאירועים שגרמו להפסקת החשמל בטדי, והחליטה על קיום משחק נוסף ולא על הפסד טכני, כפי שקיוו חלק מאנשי מכבי חיפה.
הירוקים הודיעו היום רשמית שלא יערערו על ההחלטה. "מכבי חיפה מודה לכל אוהדיה על המאמץ ועל ההופעה המכובדת, לפני ובדקות המשחק המועטות לפני "כיבוי האורות" באצטדיון טדי", נאמר בהודעה, "מכבי חיפה תעשה הכל על מנת להקל על קהל אוהדינו שעשה את כל הדרך הארוכה לירושלים. המועדון ימשיך לשמור על רוח ספורטיבית במגרש ומחוצה לו".
דוד אמסלם אמר היום: "זו החלטה נבונה וחכמה של ההתאחדות. אין שחקן או אוהד שלא רוצה שהמשחק הזה יתקיים ואני שמח על כך. מבחינתנו השבוע יהיה גורלי מאוד".
מאמן חיפה רוני לוי: "אין שום בעיה בכלל. אמרנו מהרגע הראשון שנקבל את החלטת ההתאחדות ונעשה את מה שצריך. תמיד יש דיבורים וקשקושים. נבוא ונשתדל לנצח על המגרש".
צפו באירועים מטדי:
כזכור, המשחק מול האלופה למכבי חיפה הופסק על ידי השופט אלון יפת כבר אחרי 7 דקות, לאחר שהאורות בטדי כבו ולא שבו לפעול כעבור זמן סביר. כוחות הכיבוי באצטדיון הסבירו כי שריפה פרצה בחדר החשמל בטדי ולא אפשרה את המשך המשחק.
ועדת הליגה והגביע נימקה את החלטתה לקיים משחק חוזר: "האחריות למילוי כל החובות הכרוכורת בקיום משחק ביתי, ובין השאר קיום תאורת חירום, היא על הקבוצה המארחת. אנו קובעים כי בית"ר עשתה את המוטל עליה והוכיחה שנקטה באמצעים סבירים למניעת התקלה ולהתגברות עליה, וכן לא היו בהתנהלותה מחדל או מעשה רשלני".
מדו"חות התחקירים עולה: "גנרטור החירום נכנס לפעילות, שהופסקה רק בשל הנסיונות לכבות את השריפה במטפי אבקה. בתחילת העונה נערכה בדיקת תקינות לכל מערכות החשמל באצטדיון לרבות גנרטור החירום, ובנוסף לגנרטור נערכה בדיקה נוספת ב-17 בינואר 2008.
"הקבוצה באמצעות עיריית ירושלים קיימה תחזוקה שוטפת כולל בדיקות שנערכו במועדים סמוכים למשחק. הפסקת החשמל נגרמה מכשל חשמלי שאינו קשור בבית"ר ירושלים וכשל זה נגרם על אף קיום תחזוקה תקינה של מערכת החשמל".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/72795.jpg
למשרדי בית"ר ירושלים כבר הגיעו מאות פקסים של אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק שהופסק ומעוניינים בקבלת כרטיס למשחק החוזר. בקבוצה מבקשים מהאוהדים שיש בידם ספח מהמשחק להגיע עם הספח למשרד בכרטיסים `בימות` ולהחליפו בכרטיס חדש.
בכל מקרה לא יוצאו כרטיסים למכירה למשחר החוזר אלא רק כרטיסים שיינתנו אחרי אימות פרטי האוהד שרכש את הכרטיס. בבית"ר ציינו כי יש בידם רשימות של למעלה מ-90 אחוזים מרוכשי הכרטיסים וכי הם מאמינים שכל מי שהיה במשחק ביום ראשון יוכל להגיע גם בשבוע הבא.

השתתף בהכנת הידיעה: מוטי פשכצקי

לכתבות נוספות >
 
זה יכול להיות לטובה

שהמגרש יהיה חלק והשחקנים ירוצו, ולא יעמדו על הדשא כמו שהם אוהבים לשחק בעמידה.
 

cobainos

New member
במשחקים עם אוירה כזאת

שחקנים בד"כ לא עומדים על המגרש, אפילו בליגה שלנו.
 
למעלה