האורות בטדי כבו והשופט יפת ביטל את המשחק

טעות, אמרתי שאני חושב שמגיע לביתר עונש

בגלל שהיא זאת שאירחה את המשחק והיא אחראית על תאורת חירום. אבל אמרתי שזה לא לגמרי אשמת ולכן העונש צריך להיות בפרופורציה ולא נצחון טכני. עונש של קנס כספי בהחלט מגיע לביתר והיא לא צריכה לסמוך על עריית ירושליים.
 

Roobie

New member
טעות?

"לאבד בייתיות כעונש על חוסר אחריות של ביתר זה עונש שבהחלט מגיע לביתר." - אתה כתבת, מילה במילה. איזה חוסר אחריות? בית"ר אשמה שבחדר חשמל באחזקת העירייה (גם במהלך משחקים!) פרצה שריפה?! וההתאחדות עושה ביקורת לפני כל משחק שמתרחש בשעות הערב כדי לוודא שזה תקין, וגם אתמול היא ביצעה. לפחות תודה בטעויות, זאת לא בושה.
 

Roobie

New member
"כל הדו"חות צפויים להכריע: לא היתה רשלנות...

של בית"ר" - והנה הכתובת בשבילך: http://sports.walla.co.il/?w=/2/1233332 אל תמהר להאשים את הקבוצה שלך בפעם הבאה
 

jededaya

New member
גם לפי הדו"ח הסופי...

זה שהמגרש לא של בית"ר אלא של העיריה לא משנה בשיט... אין בעיה שבית"ר תסמוך על העיריה ותשכור ממנה את המגרש עם כל השירותים, אבל ההתאחדות לא אמורה להתעסק עם העיריה במקרה של תקלות... האחריות היא על הקבוצה, אם הקבוצה בחרה לסמוך על מישהו אחר- זכותה, אבל במקרה שהוא לא עמד בזה הקבוצה היא זו שנכשלה מבחינת ההתאחדות... ברור שאחרי זה הקבוצה יכולה לתבוע את העיריה על הנזק שנגרם בגללה, אבל מבחינת ההתאחדות האירוח הוא של בית"ר, כולל האחריות שהמשחק יערך באופן תקין...
 

skeptic

New member
המגרש בהרצליה שייך לעיריית הרצליה

כמה קל לכתוב שטויות כשלא יודעים.
 
אמרתי עד כמה שאני יודע

ואמרתי גם שאני לא יודע מה גרם אז להפסקת החשמל ומה גרם אתמול....
 

skeptic

New member
ועד כמה שאני יודע

אתה גרמת להפסקת החשמל אתמול בטדי. עד כמה שאני יודע. אם לא יודעים לא חייבים לכתוב עם סייג.
 
לפי מה שהבנתי מחר אמורה להתכנס וועדת הליגה

והגביע ולקבל לידיה את הדוחות מכבי האש והשופט ולהחליט גורל המשחק יהיה, ביום רביעי אח"כ סביר להניח שביתר תערער במידה ויוחלט על הפסד טכני ומכבי חיפה במקרה שיוחלט על משחק חוזר ככה שאני לא רואה תמשחק משוחק בכל מקרה בזמן הקרוב.
 

KaiserDino

New member
ואם יהיו ערעורים ולא תתקבל החלטה?

אז ייערכו את המשחק חמש-שש מחזורים לסיום כשהכל כבר מסוכם וחתום ? זו בעייה .. אני חושב שהאוהדים רוצים לראות פה משחק , כי 7 דקות זה פשוט לא זה ... וסה"כ מדובר בשתי הקבוצות הטובות והמועמדות היחידות על התואר השנה .
 

ranhetz

New member
לי גם יש פיתרון

לתת לחיפה ניצחון טכני, להעניק 3 נקודות למכבי פתח תקווה, לתת לבית"ר עונש רדיוס כי זה בטח הקהל שחיבל בחדר החשמל, לאזרח לחיפה עוד כמה שחקנים זרים, כולה הפסקת חשמל- כנסו לפרופורציות
 
"לא היה ניתן למנוע את התקלה בטדי"

"לא היה ניתן למנוע את התקלה בטדי"

משה סוויסה עמד בראש צוות מומחים שבדק את ארון החשמל השרוף
תאריך עדכון:2/12/2008 10:3:0


צוות בדיקה הגיע הבוקר (שני) לאצטדיון טדי, בעקבות האירוע המביך שהתרחש אמש, כאשר תקלה במערכת החשמל גרמה לביטול המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. הצוות כלל את מפקד מכבי האש בירושלים טפסר בכיר משה סוויסה, מתכנן אצטדיון טדי, מומחים מחברת החשמל, מהנדס חשמל תל אביבי שהוזמן על ידי העירייה ויעמוד כנראה בראש צוות הבדיקה שהיא תמנה.
במסקנות הדו"ח נכתב כי "לאור העובדותוהממצאים הנ"ל קיימת סבירות גבוהה שמגע רופף באחד החיבורים או לחילופין התבלות השנאי גרמו לכשל חשמלי שגרם לשריפה".
סוויסה אמר לאתר ספורט 5: "מהבדיקה שקיימנו עולה כי אי אפשר לקבוע בוודאות למה השנאי נשרף. ישנן שתי אפשרויות, או כתוצאה מחוט רופף בארון החשמל או כתוצאה מהתעייפות החומר. את שני המקרים אי אפשר לחזות מראש. איצטדיון טדי, כמו כל עסק בירושלים, עובר בדיקות תקופתיות, וכך היה גם ביולי האחרון. התקלה שקרתה היא לא משהו שאפשר היה למנוע. גם מכשיר חשמל שאנחנו קונים בבית מתקלקל".
מהבדיקות עולה כי בנוסף לשנאי השרוף הייתה תקלה נוספת במערכת הגיבוי של האיצטדיון, שהייתה אמורה לספק תאורת חירום שהייתה יכולה לאפשר את המשך המשחק. סויסה התייחס: "כתוצאה מהשריפה במקום הבורר שאמור להפעיל את הגנרטור התקלקל ולכן לא הצלחנו לספק תאורת חירום סדירה. אי אפשר היה להמשיך את המשחק". סויסה: "את הדו"ח אשלח לראש עיריית ירושלים, לנציב שירותי הכבאות ולהתאחדות לכדורגל. אני לא נכנס לענייני האחריות".

מנכ"ל בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, התייחס לנושא בראיון ל`תכנית הספורט` ברדיו ת"א: "אנחנו בטוחים שיהיה משחק חוזר. המקרה שהיה בהרצליה הוא שונה; ממה שבדקנו לא היה שם גנרטור לחירום. בטדי קיימת המערכת הנדרשת, ואנחנו נבדוק למה היא לא עבדה.

"טדי עומד בכל התקנות של אופ"א. קרה מקרה של כוח עליון. לא ציפינו שדבר כזה יכול לקרות, זו פעם ראשונה בטדי. תקלות קורות, אין לנו פטנט על זה. אני לא חושב שאחת מן הקבוצות ניזוקה".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/72677.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/72651.jpg
דובר ההתאחדות גיל לבנוני אמר היום: "ועדת הליגה והגביע טרם קיבלה לידיה את כל הדו"חות הרלוונטים. לכשיתקבלו כולם תתכנס הוועדה ותקבל החלטה. עליי להדגיש כי אין כל החלטה, נטייה, כיוון, כוונה או כל דבר דומה. רק לאחר קבלת כל החומר הרלוונטי תגבש הוועדה את החלטתה".

הנהלת בית"ר: "מתנצלים בפני האוהדים"

הנהלת בית"ר ירושלים פרסמה היום (שני) הודעה רשמית באתר הקבוצה: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מתנצל בפני האוהדים שהגיעו למשחק אתמול על התקלה שנגרמה עקב בעיות באספקת החשמל שאינן בשליטתנו ואינן באחריותנו.

"לבעלי המנויים תהיה אפשרות להיכנס לאיצטדיון למשחק החוזר שמועד קיומו עוד לא ידוע, כל מי שמחזיק בידו ספח של כרטיס המשחק רשאי להגיע למשרד הכרטיסים בימות ושם לקבל כרטיס הזמנה למשחק החוזר.
"הנהלת הקבוצה מודעת לגודל ההשקעה של אוהדינו שהשקיעו מזמנם ומכספם כדי להביא לכך שבמשחק אתמול הייתה תצוגת עידוד מרהיבה. אנו נסייע לארגוני האוהדים שהשקיעו מזמנם ומכספם כדי שגם במשחק החוזר תהיה תצוגת עידוד מרהיבה לא פחות".


לכתבות נוספות >
 
מכבי חיפה על כל אנשיה פשוט חוצפנים

הם כנראה כבר שכחו כמה פעמים נפל החשמל אצלם. למזלם, לצערם של אוהדי הכדורגל (בדיעבד) השופטים באותם משחקים המשיכו את המשחק. חבל, היום הם היו סותמים את הפה שלהם. איכס, תהיו גברים ותנצחו על המגרש.
 
נפל וחזר.

זה ההבדל. המשחק המשיך להתקיים לאחר "זמן סביר". לא שאני אומר שצריכים להכריע את התוצאה על השולחן... אבל הביזיון שהיה שם שונה מאוד מכל ה"פעמים שנפל החשמל אצלם". חוץ מזה, ההתאחדות בהתמהמהות שלה גורמת ל"דם רע" בין הקבוצות.. שיחליטו כבר וזהו, בלי לתלות בחיפה את גורל ההחלטה.
 
מה זה זמן סביר? חצי שעה זה זמן סביר?

סבבה, גם פה האור חזר אחרי חצי שעה. השופט כאן במקרה לא חידש את המשחק. במשחק של חיפה הוא כן חידש. זה כל ההבדל.
 

Beitar08

New member
לדעתי,מי שלא שומר כרטיס טיפש

זו רק דעתי כמובן , וההסבר שלי הוא פשוט , כשאתה קונה מוצר ,מכל סוג שהוא ,אתה דואג שתהיה לך חשבונית/קבלה או הוכחה שקנית כדי שתהיה לך אחריות על המוצר , במקרה הזה , ההוכחה היא הכרטיס (מלבד אלה שרכשו באשראי שיש להם גם חשבונית) , מי שזורק את הכרטיס זורק את האחריות. אם קנית מוצר זרקת את החשבונית והמוצר התקלקל ,אתה לא יכול לדרוש על המוצר אחריות כי אין לך הוכחה שקנית אותו ! תלמדו להבא לשמור על הכרטיס.
 
יום שלישי הבא ביתר נגד חיפה בטדי

עוד כמה שעות תצא הודעה מהיתאחדות לכדורגל שהמשחק החוזר בין ביתר ירושלים יהיה ביום שלישי הבא בטדי , ערוץ 10 סירב שזה יהיה ביום רביעי בגלל הישרדות אבל אישר את יום שלישי כנראה בשעה 20:50 . נקוה רק שיהיה בטדי מזג אויר טוב
 
למעלה