האורות בטדי כבו והשופט יפת ביטל את המשחק

kakoon1

New member
ועדיין

איזה פיצוי אתה דורש????? רבאק, איך אפשר לכתוב כל כך הרבה - בלי להגיד כלום?!
 

jededaya

New member
כתבתי כמה פעמים למעלה...

אתה מוזמן להרים את עיניך קמעה ולראות כמה הודעות קודמות...
 

kakoon1

New member
הרמתי קמעה

אתה רוצה פיצוי על הכרטיס והוצאות הסעה? למה לתבוע? אני בטוח שיהיו מספיק אוהדי בית"ר אשר יקנו מכם את הכרטיסים בשמחה..
 

Beitar08

New member
מה אתה רוצה ? שקל ?

זה שבית"ר לא אחראית ,זו עובדה גמורה ,וזה לא קשור להפסד טכני או לא, זה פשוט בגלל הגיון נורמלי. ובית"ר לא אמורה לשלם פיצוי משום שהיא בעצמה הקורבן ,בדיוק כמו 20 אלף האוהדים שהיו במגרש, מישהו יפצה את בית"ר על ההפסד הכלכלי שהיא תספוג בגלל קיום משחק חוזר ?? בית"ר שילמה כסף על שיטור ,אבטחה וכו' ותשלם שוב במשחק החוזר, מישהו יחזיר לה את זה ? בית"ר לא יכולה לפצות 20 אלף צופים ,זה פשוט בילתי אפשרי ולא הגיוני.
 

jededaya

New member
אם בית"ר מאמינה שהיא קרבן...

אם היא באמת סמכה על העיריה והעיריה, אפילו בעל כרחה, גרמה לבית"ר כזה נזק, אז שבית"ר תתבע אותה... אבל אני לא מכיר בעיריה, האוהדים עובדים מול הקבוצה ובית"ר היא זו שצריכה לפצות אותם... בית"ר יכולה לפצות אלפי צופים... אם מישהו יתפוס ת'יוזמה ויגיש תביעה ייצוגית אז תראה... שוב, אני לא אומר שזה היה במזיד או שזה מתחיל ונגמר בבית"ר, אבל בענין של נזק כספי הטענות האלה לא מועילות...
 

Beitar08

New member
יאללה ,תפוס אתה את היוזמה ...

תבע את בית"ר ונראה מי יזכה, אני בטוח שלא תזכה בכלום ,משום שאין פה קייס. הקבוצה לא יכולה להיות אחראית על דבר שלא היא גרמה לו , זה כמו שתתבע נהג אוטובוס כי קרה אצלו באוטובוס פיגוע (חס וחלילה) ,זה נראה לך הגיוני ? אם בית"ר היתה דוחה את המשחק על דעת עצמה ,מסיבות שלה ,אז היתה עילה לתביעה אני גם די בטוח שאם תתגלה שהיתה רשלנות מצד העירייה ,בית"ר תתבע אותה על הנזק שנגרם לה. אבל כפי הנראה שגם לבית"ר אין קייס , כי מה שנגרם נגרם מכוח עליון ואין אחראי של ממש על מה שקרה, זה חלק ממקרים שקורים ויקרו גם בעתיד. אולי תתבע את אלוהים ,הוא כנראה גרם לזה לקרות.
 

Beitar08

New member
מקרה שקרה באמת...

הופעה של שלמה ארצי בקיסריה לפני כמה שנים, באמצע ההופעה מתחיל גשם , המופע מופסק עקב סכנת התחשמלות על הבמה. כמעט 4000 איש מכל הארץ חוזרים הביתה מאוכזבים מאד הקהל קיבל פיצוי ,כרטיס להופעה של ארצי במועד אחר נכון שלא שמעת על זה ? כי אנשים לא התלוננו ולא תבעו ,כי אנשים מבינים שזה יכול לקרות וזה לא באשמת אף אחד.
 
בירת הפסידה גם ככה הרבה מאד כסף על המשחק

על אבטחה היא משלמת כפול עכשיו, גם על חשמל (והתאורה עבדה בטדי מ4 וחצי ועד 9), והיא תשלם גם לפיצוי לאוהדים שיש להם כרטיס ביד או יכולים להוכיח שהיה להם כרטיס ביד ולא יכולים להגיע לגומלין.
 
חזרתי הרגע מטדי, היה מדהים לראות את האורות

שכל המגרש היה חשוך!!!!!! בניגוד לדון לוזון שמתעב את ביתר ומיהר לצאת בהצהרות אין לי מושג מה גרם לדבר הזה בדיוק כמו שאין לאף אחד מושג מה גרם לשרפה בארון חשמל בטדי, אני רק יודע שטדי זה לא מגרש של ביתר אלה של העירייה. והיה עדיף שלוזון הדוחה הזה יבין שהוא כבר לא יו"ר של מכבי לוזון פ"ת, אלה יו"ר ההתאחדות לכדורגל ופעם בחיים שלו יפעל נכון ויתן הנחיה לאנשים שלו לסתום טיפה את הפה עד שיתברר מה באמת גרם להפסקת החשמל ולא לשלוח SMS לאופירע שבטח שילמה לו או שכבה איתו בשביל לקבל סקופ. אבל מלוזון אני לא מצפה לכלום בדיוק כמו שמשחר אני לא מצפה לכלום ולמרות שאני יודע שהיו אתמול בסכנין דברים פי כמה יותר גרועים כמו סדרן שחזר הביתה ב3 בבוקר אחרי שבילה חצי לילה במיון עם רגל בעובי של לוע של תותח אחרי שנפץ פגע לו ברגל וסדרן אחר בילה במיון אחרי שקיבל אבן בראש (ואת זה שקיבל אבן בראש נסע איתי היום לטדי לעוד יום עבודה שנגמר מוקדם מהרגיל), ואם הסדרנים שם לא מתייחסים בכפפות של משי לאוהדי סכנין ולא מגיבים להתנהגות מבישה שלהם ושל משטרת ישראל שאחראית על האבטחה בטדי זה היה נגמר בעוד קרב של סדרנים נגד אוהדים כמו לפני שנתיים רק שהפעם סביר להניח שזה היה נגמר עם הרוגים. . את הדברים האלה ד"א יודעים גם כתבי תקשורת אבל הם מעדיפים להתרכז בחושך שהיה היום בטדי דבר שקרה בעבר, כי מה לעשות קורה לפעמים שארון חשמל נשרף (בהנחה שהוא נשרף מעומס או עבודה רשלנית של מי שאחראי על לטפל בו ולא נשרף בחבלה). שיהיה לכולם שבוע טוב.
 

pgprince

New member
הפסד טכני לבית"ר?

עפ"י תקדימי העבר, בית"ר צריכה להיות מודאגת..
 
לדעתי לא כך הדבר

עד כמה שאני יודע המגרש בהרצליה שייך למכבי הרצליה (או יותר נכון לבעלים של הקבוצה) כמו המגרש בפ"ת. ביתר אורחת בטדי וכמו כל אדם ששוכר דירה היא לא יכולה לעשות שיפוצים במגשר כראות עינייה. בירושליים יש מועצה דתית שהדבר היחידי שמעניין את קפלנסקי או השד יודע מי השם שלו זה דת דת ודת ואין שום סיכוי שבעולם שהוא ידאג לשיפוצים של המגרש. ביתר היה משפצת לא פעם מהכיס שלה את המגרש לקראת עונה חדשה כמו לדוגמא כיסאות ישיבה שצמודים לאבן כדי שסדרנים ישבו שהם על הגדרות ולא יעמדו ויסתירו לאוהדים שיושבים בשורות הראשונות. יותר מזה, ארקדי רצה לשפץ את המגרש ולבנות יציע דרומי שבו יתאכלסו אוהדי הקבוצה היריבה, והעירייה לא נותנת לו אישור. יש דברים שהם לא בשליטת ביתר והמצב באירופה הוא לא המצב בארץ כי באירופה לקבוצות יש מתקנים שהם בבעלות של הקבוצות ולא של העיריות, ולכן לדעתי יהיה הוגן לעשות משחק חוזר בר"ג מול 40000 צופים מי שמחזיק כרטיס מקבל במקומו כרטיס חדש, ומי שאין לו יכול לנסות לרכוש אחד בסכום מצחיק שכמו שאני מכיר את ארקדי הוא גם יתרום את ההכנסות המעטות שיהיו לו לאיזה גוף שזקוק לכסף יותר (והוא לא יכול לתת כניסה חינם בגלל שחלק מכל כרטיס נכנס להתאחדות לכדורגל). אני חושב שזה יהיה עונש מספיק קשה ביחד עם קנס כספי נאה של 30-40 אלף שקל ומשחק חוזר שביתר הפסידה את הבית. זה גם יכול לשרת את האינטרסים של ההתאחדות שמשחק ישוחק ככה מול הרבה מאד קהל חם.
 

pgprince

New member
האחריות על המשחק היא על הבית"ר

שהיתה צריכה לדאוג לגנרטור שאמור היה לספק מקור למתח במקרה ויש הפסקת חשמל ואת זה היא לא עשתה... והעובדה שלוזון שונא אותכם לא עוזרת.. :)
 
האחריות על ביתר אבל המגרש לא שלה

היא לא יכולה להכניס גנרטור חירום כי זה התפקיד של העירייה לתחזק את המגרש ולא שלה. היא אורחת במגרש.
 

KaiserDino

New member
משהו שאני לא אוהב בקהל הישראלי

כל הזמן מדברים על לוזון ושהוא מאפיונר ( ואי לכך ראוי להיות יו"ר ההתאחדות ) , ואומרים שכבר ידוע מה הולך להיות בגלל סיבות כאלה ואחרות . אבל מה , בשורה התחתונה - אף אחד לא מדבר אפילו על האפשרות לשנות את סדר הדברים בספורט הישראלי ובכדורגל שלנו בפרט. ואם כבר לא מתכוונים לעשות שום דבר או אפילו לחשוב על דרכים איך להתמודד עם הבעיות שאנחנו מדברים עליהם בגלוי מידי יום ושבוע זה תקופה ארוכה ורצופה - אולי עדיף לחסוך את האמוציות ופשוט לפנות לנושאים אחרים , יותר מתקדמים - פחות מובנים ומבוססים על אינטרסים אישיים . או שאפשר באמת להבין את שורש הבעיה ולתקוף אותה משם - אם זו בעייה פוליטית , מוצאים דרכים רלוונטיות להתמודד ולהתגבר - ואז גם נראה סיכוי לתוצאות ושינויים - במקום חזרה כמעט מדויקת על דברים שכבר נאמרו לפני שנה , שנתיים ועשר . ( ראיתי במוצ"ש ראיון של גברי לוי עם דני ענבר - אותם דברים בדיוק .. )
 

KaiserDino

New member
רעיון מעניין ומקורי - ההצעה למשחק בר"ג

בית"ר מפסידים מזה את הביתיות בטדי - אבל המדינה מרוויחה תצוגת כדורגל... דווקא מתאים שיילכו על דבר כזה .
 
על מה אתה מדבר ?

למה לבית"ר מגיע להפסיד תביתיות ? וגם היו להם גנרטורים טובים זה שיפת החליט כבר שהמשחק מבוטל זה לא אשמתם .
 
אל תדבר דברים שאתה לא יודע

היה לביתר גנטור שלא הפעיל את כל התאורה, והדליקו אותו ל5 דקות בדיוק כדי לפנות את הקהל. הוא היה עולה באש או מחמיר את בעיית החשמל שנוצרה שלביתר יש חלק בחוסר הזהירות שלה. הפסד טכני לא מגיע לביתר כי זה עונש חמור מדי למקרה כזה אבל לאבד בייתיות כעונש על חוסר אחריות של ביתר זה עונש שבהחלט מגיע לביתר.
 

Roobie

New member
נאור ה"יודע כל"

מפקד שירותי הכבאות בירושלים, שאני מאמין לו קצת יותר מלסדרן באיצטדיון טדי, ודובר עיריית ירושלים שאני מניח שגם לו יש "טיפה" יותר מידע מאשר לך, אמרו שניהם שהאחריות לא על בית"ר. אז מי אתה שתקבע שזה כן אחריותה? הרי לפי מה שאמרת בפורום של בית"ר אתה בכלל נשארת ביציע והתגאת בזה שעיכבת כמה מתפרעים פוטנציאליים כמה דקות נוספות ביציע. אבל מה אכפת לך? אתה כבר חורץ את דינה של בית"ר וקובע שמגיע לה עונש (וזה שאתה מגדיר את עצמך כאוהד בית"ר ממש לא מרשים אותי פה). סליחה, אבל אני מעדיף להאמין למקורות קצת יותר מוסמכים.
 
למעלה