האורות בטדי כבו והשופט יפת ביטל את המשחק

דקה 7 בטדי חושך מצרים: ביזיון

דווקא האיצטדיון הכי אמין מפשל במשחק הכי גדול העונה בטדי. אחרי קרית אליעזר ורמת גן גם בטדי חושך. עכשיו רק בלומפילד אפשר להגיד חסין מפאדיחות כאלה...
 

motti261

New member
לא הייתי אומר בזיון

היה כנראה קצר חשמלי שגרם לשרפה. זה מה שנקרא "פורס מאז'ור" או כח עליון. חבל..מקווה שהמשחק ימשך ויאללה בית"ר!
 
האורות בטדי כבו והשופט יפת ביטל את המשחק

האורות בטדי כבו והשופט יפת ביטל את המשחק

י-ם וחיפה יצטרכו להיפגש שוב. ההתאחדות: "נבדוק אם לבית"ר מגיע עונש"


המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה הופסק הערב (ראשון) כבר בדקה השביעית ולבסוף בוטל, בעקבות נפילת מערכת התאורה בטדי, כתוצאה משריפה אשר פרצה בחדר החשמל של האצטדיון.
בדקה השביעית, עוד לפני שהקבוצות הגיעו למצב הבקעה אחד, כבו לפתע האורות באצטדיון. אלפי הצופים הדליקו מיד את הטלפונים הסלולריים שלהם ויצרו מחזה מרהיב ביציעים. תחקיר קצר העלה ששריפה אשר פרצה בחדר החשמל של האצטדיון גרמה להפסקת החשמל הפתאומית. שחקני הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה והשופט אלון יפת החליט להמתין להתפתחויות.
הכבאים שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט על האש, אבל אנשי חברת החשמל לא הצליחו להפעיל מחדש את הגנרטור של האצטדיון. ככל שנקפו הדקות הלכו והתגברו ההערכות כי המשחק לא יחודש. נציג הכבאים אמר: "לא נראה לי שנוכל להמשיך לקיים את המשחק היום". לבסוף החליט יפת כי זמן סביר חלף, והודיע רשמית על ביטול המשחק.
תקנון איגוד השופטים קובע שעל השופט לקחת זמן סביר לפני ביטול המשחק. אנשי חברת החשמל אמרו לשופט אלון יפת שמדובר בבעיה באצטדיון עצמו ושהחשמל לא יחזור. מבחינת תקנון המשמעת של ההתאחדות אמורה בית"ר ירושלים לספוג הפסד טכני, על סמך החלטה תקדימית מלפני כמה שנים במשחק בין מכבי הרצליה לצפרירים חולון, שגם בו נשרף ארון חשמל.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/72613.jpg
עם זאת, האלופה תוכל לערער על ההחלטה. באיגוד השופטים לא יכולים לקבוע לבדם האם מדובר במקרה של משחק חוזר או הפסד טכני. האיגוד ישלח את דו"ח השופט ליועץ המשפטי של ההתאחדות, משה אביבי, שיקבע בעניין. למרות תקדימי העבר, בהתאחדות יקבלו את דו"ח מכבי האש, דו"ח השופט ודו"חות נוספים שרוצה בית"ר להגיש. במידה ויתברר שהכשל לא באחריות הקבוצה, ישנה אפשרות לאשר גם משחק חוזר.
דובר ההתאחדות, גיל לבנוני, ניסה לשפוך אור על הסוגייה: "התקנון מדבר על כך שצריך להיות גנרטור במקרה שהחשמל נופל. אם לא היה גנרטור שכזה, הרי שהקבוצה יכולה להיענש עד כדי הפסד טכני. צריך לערוך בירור ורק אז להחליט. המטרה שלנו היא שישחקו כדורגל, ולא שמשחקים יוכרעו בבית הדין".
אגב, לתשומת לב מכבי חיפה, לפי סעיף 16 א`3 בתקנון המשמעת של ההתאחדות, אם משחק מופסק, הצהובים שחולקו בו נספרים. טמבינקוסי פאנטיני ובירם כיאל קיבלו צהוב. ועוד קוריוז מטדי, גם אלון יפת וגם לירן ליאני, השופט הרביעי, עובדים בחברת חשמל. הערב זה לא עזר להם.
בדו"ח שלו כתב יפת: "בדקה השביעית פסק החשמל. מבדיקה עם חשמלאי האיצטדיון הובהר כי קיימת שריפה בחדר החשמל. חיכינו זמן סביר, כמחצית השעה, והחלטנו לשרוק לסיום". יפת, כאמור עובד חברת החשמל, יצר קשר במהלך האירוע עם מנהל מחוז ירושלים, שהסביר שהבעיה במגרש עצמו.
הבשורה למנחשי הטוטו: המשחק בוטל ולא ייחשב בטופס, מכיוון שגם כך, כבר אתמול לא נמצאו מנחשים נכונה לכל המשחקים, הפרס הראשון הועבר לשבוע הבא ויעמוד על שיא עונתי של 20 מיליון שקלים. ולמנחשי הווינר: כל ניחוש על המשחק הזה יוכפל באחד. כלומר, אם ניחשתם נכון את שאר התוצאות הרווחתם את היחס שלהם, בלי קשר לסימון על המשחק בטדי.

לכתבות נוספות >
 

ronko

New member
השבוע בטלנובלה "ביתר ובית הדין": פרק כפול!../images/Emo6.gif

*קול דרמטי* חשבתם שבית"ר תעבור שבוע ללא דיון בבית הדין? תחשבו שוב! *קורנפיין: לעולם לא נוכל להבין את זה* בית"ר ובית הדין! פרק דיון כפול. רביעי בערב, רק בערוץ ההתאחדות לכדורגל. הצפיה בערוץ כרוכה בתשלום, למעט אוהדי בית"ר
רונקו
 

ronko

New member
אני משער שכמה אלפיות יזרמו מבית"ר להתאחדות.

אבל אין ספק שצריך לעשות כאן משחק חוזר. רונקו
 

Beitar08

New member
בקשר לכרטיסים:לפי תקדים מני לוי....

ב-2002 ,הופסק משחק בטדי עקב נפילתו של מני לוי למי שהיה ספח מכרטיס ,קיבל כרטיס הזמנה חדש תמורתו , והשאר ,אם אני לא טועה , שילמו מחיר סמלי על כרטיס חדש.
 

jededaya

New member
ואם יהיה הפסד טכני לבית"ר...?

אני תובע אותם על המחיר של הכרטיס, לא ראיתי משחק... אני גם ירושלמי, אבל אוהדי חיפה שביטלו עבודה, שילמו על הסעה ובאו כל הדרך, גם אם יהיה משחק חוזר, זה לא בסדר... אני הייתי אשכרה מגיש תביעה ייצוגית של כל האוהדים נגד ההנהלה של בית"ר... בזיון...!
 
תגיש תביעה..

ומספיק כבר להיות כזה מגעיל וקטנוני! הנהלת בית"ר פה היא הקרבן, היא שוכרת את האיצטדיון מעיריית ירושלים, במקום אמור להיות גם גנרטור חילופי שלא עבד. מה הקבוצה אשמה שהיא לא קיבלה את המוצר עליו היא משלמת. הפסד טכני? בעעע איזה גועל לדבר על זה בכלל..
 

jededaya

New member
בית"ר אחראית...

ואם היא בחרה לסמוך על העיריה- זכותה... אבל כשיש עליך אחריות ואתה סומך על מישהו אחר, אם הוא פישל זו גם פשלה שלך ואת צריך לשאת באחריות... זה לא להיות קטנוני ומגעיל, אני שילמתי שמונים שקל כדי לראות משחק ולא ראיתי... אני עוד ירושלמי וסבבה, אבל המון אוהדים ביטלו עבודה ובאו מרחוק, שילמו על הסעה ונסעו כמה שעות, זה נזק... נכון שהרוב אולי אוהדי חיפה אבל נתקלתי אתמול בגם אוהדי בית"ר מהדרום וכאלה שכעסו... אגב, אחרי שכתבתי את זה אתמול בלילה ראיתי שיש אוהדים שבאמת מתכוונים להגיש תביעה יצוגית...
 
יש לביתר קבצה גדולה של אוהדים שמגיע

מכפרים ערבים בצפון, מעפולה, מהדרום בטח במשחקים כאלה גדולים. אם הם יתבעו את ביתר הם גם יזכו בתביעה לדעתי.
 
כמה עלובים אנשים מסוגלים להיות

על מה לתבוע ? אם התפוצץ משהו בחדר חשמל שם אז הנהלת בית"ר אשמה ? גנרטורים היו . יפת החליט כבר שאין משחק .
 

Beitar08

New member
שאלה לי אליך...

אתה מבין בחשמל ? לי נראה שלא , אז כשיש לך תקלה בחשמל אתה מזמין חשמלאי ,נכון ? ואם החשמלאי עשה טעות ? אתה לוקח אחריות שסמכת עליו ומשלם כפול או מאשים את החשמלאי ודורש פיצוי ? תחשוב על זה רגע... (רמז- גם בית"ר לא מבינה בחשמל)
 

jededaya

New member
מצטער, קפץ לי...

אם הקולנוע לא מבין בחשמל ואתה שילמת על נסיעה וכרטיס להקרנת בכורה של הסרט הכי מטורף בארץ... אבל מה לעשות, נפל החשמל, שלא באשמת הקולנוע... הם לא רצו, לא התכוונו, בטח שלא בכוונה... אז לכעוס ולהאשים אותם סתם זה לא בסדר באמת, אבל על נזק שהם גרמו הם יצטרכו לשלם, ככה זה...
 

Beitar08

New member
נו ,מה אמרת בדוגמא שלך ?

אני מבטיח לך שהקולנוע לא ישלמו כלום , הם יטענו את אותה טענה ,שזה לא באשמתם והם לא צריכים לפצות, מקסימום יחליפו לך את הכרטיס ,וזה גם מה שבית"ר עושה.
 

jededaya

New member
אם הם יטענו שזו לא אשמתם...

זה יהיה הדבר הכי מטומטם שהם יטענו בחיים... בערך מה שאתה עושה עכשיו... אבל הקולנוע זה רק דוגמא, פה מדובר על אירוע גדול, חד פעמי, שידוע שאנשים מטלטלים אליו ממרחקים ואע"פ שלבית"ר לא היתה דרך למנוע את מה שקרה היא עדיין נושאת באחריות של הנזק הכספי שנגרם...
 

kakoon1

New member
תפסיק לקשקש

אתה מביא דוגמאות לא מובנות וטענות הזויות ("פה מדובר על אירוע גדול, חד פעמי".. what ??), אבל לא מגדיר מהי חומרת העונש אשר לדעתך בית"ר אמורה לקבל. יהיה משחק חוזר - וזו הפסיקה ההגיונית ביותר השנה של לוזון וחבריו.
 

jededaya

New member
מה לא מובן...?

הדוגמא היתה בסה"כ דוגמא וזו לא טענה הזויה, זו פשוט הסיבה להבדל בין סרט קולנוע לבין משחק שהוגדר כ"משחק העונה" ובידוע היה שאלפי אנשים יגיעו אליו מחוץ לירושלים... רק במשפט האחרון שלך הבנתי מה הסיבה שאתה כ"כ מתעקש להשאר בפינה הלא מובנת שלך, ולהגיד שבית"ר לא אחראית כי את האחריות שלה היא זרקה על העיריה... פשוט פחדת מהפסד טכני, אז זה היה עוד סוג של תירוץ... אז זהו, שאף אחד לא עשה פה שום דבר בכוונה תחילה, כנראה שאפילו לא היה איך למנוע את זה, וזהו... משחק חוזר צריך להיות, עם זה אני מסכים... אבל יש להבדיל בין ההחלטה בנוגע למשחק עצמו, שבשביל זה מספיקה הוכחה של "עשינו הכל כשורה ולא היה איך למנוע" לבין נזק כספי, שעליו צריך לפצות, גם אם זה היה בשוגג... זה בכלל לא בקטע של עונש, זה פשוט ענין של פיצוי על הנזק שנגרם לאוהדים שהגיעו מרחוק... ואם אתה באמת חושב שגוף שיש עליו אחריות כבדת משקל וגרם נזק בשוגג לא צריך לפצות את הניזוק, אז לא'דע, לא חושב שכבר תהיה לי תשובה לחשיבה היצירתית והפוריה שלך...
 
למעלה