המלצות על רופאים לבדיקות

קשתית2

New member
עשיתי אצלו את השקיפות העורפית

הומלץ על ידי רופאת הנשים שלי. יסודי ורציני. באתי בבוקר, לשקיפות בהריון תאומים, היה עומס ולחץ, השקיפות של אחד התאומים היתה גבוה, והוא ביקש שאבוא שוב בערב כדי שהוא יוכל לבדוק ביתר יסודיות וזמן. ידוע לי שאף התעניין אחר כך אצל רופאת הנשים שלי איך היה ההמשך. יודעת שעושה גם סקירות וכו' - אבל לא עשיתי אצלו.
 
ד"ר רוזנברג קרלוס - כללית ברמת גן

מומלץ רופא מקצועי ומקסים, אבל בגלל שזה מרכז לבריאות האשה אין לו אולטרסאונד בחדר וצריך ללכת לאולטרסאונד בנפרד
 
סקירה מוקדמת ומאוחרת

עשינו אצלו את שתי הסקירות. עשה רושם מקצועי, עבר על האיברים השונים מספר פעמים. על אף דעות שונות של נשים לגבי חוש ההומור שלו, איתנו הוא היה בסדר גמור. אמר לנו שבכל בעיה אנחנו יכולים לפנות אליו. לשמחתנו לא הזדקקנו לכך. מומלץ בעיקר בגלל העובדה שעובד עם קופ"ח כללית (114 שח לסקירה) ואז את השניה הוא נותן בהנחה, שגם ככה המחיר שלו הוא בין 25-50% מהמקובל בשוק. אנחנו היינו מרוצים.
 

dago2

New member
ממליצה בחום על ד"ר תדמור

עשינו אצלו את שתי הסקירות. רופא מקצועי, מנוסה ומיומן. כשהיתה בעיה והייתי צריכה להתייעץ איתו טלפונית, חזר אליי במהירות, הסביר באריכות ונתן עצה טובה. לסיכום, מומלץ בחום.
 

afViolet

New member
שימו ../images/Emo23.gif - הבהרות לרשימה שעשיתי:

1. בתפוז יש באג מוזר,השם שלי aViolet נחסם לאחר שכתבתי מספר הודעות מסויים ברצף בשירשור לכן שיניתי שם. 2. רשימת הרופאים שהתחלתי לשים הם מהרשימה של מכבי ואינם מהווים המלצות, שמתי בנתיים מהשרון והמרכז אני אשתדל להעתיק את שאר הרופאים מהרשימה שלהם בהמשך. אם מישהי מכירה את הרופאים שהזכרתי חשוב שתכתוב מה דעתה עליהם, בעיקר אם היא ממליצה, אחרת זאת סתם רשימה....
 
למעלה