6 חודשים אחרי הלידה, אין זכר למחזור

a morph

New member
6 חודשים אחרי הלידה, אין זכר למחזור

הי יקרות, אחרי שסוף סוף זכיתי לחבוק אוצר משלי, שיחגוג בשבוע הבא 6 חודשים, טרם קיבלתי וסת. אני לא מניקה, אז זה מאוד מוזר. לפני ההריון המחזור שלי היה מאוד סדיר, למעט שיבושים פה ושם בעיקר בתקופת הטיפולים, מעולם לא קרה שעברו כמה חודשים ללא וסת.
מישהי חוותה ויכולה לעודד? מי שילדה בעבר, כמה זמן אחרי הלידה קיבלתן מחזור, והאם עם או ללא הנקה?
כמובן שאגש לרופאה שלי לבדיקה, יש לי תור בסוף החודש, פשוט מנסה להבין עד כמה אני צריכה לדאוג. שקלתי מתי לחזור לטיפולים לילד שני...
 
אצלי..

אני הנקתי את הבן שלי עד גיל שנה.
הפסקתי מפני שרציתי שיגיע המחזור ולחזור לטיפולים.
קיבלתי מחזור חודש וחצי בערך אחרי שסיימתי להניק שזה שנה וחודשיים אחרי לידה וכבר התחלתי טיפול מיד של שאיבה.
מאוד רציתי לחזור לטיפולים כמה שיותר קרוב למחזור הראשון אחרי לידה וזה הוכיח את עצמו אצלי.
שיהיה המון בהצלחה!
 

נועה312

New member
אצלי

יש לי פרולקטין גבוה קבוע עוד מלפני ההריונות אז אחרי הלידה הגוף שלי לא הבין שהפעם פרולקטין גבוה אומר שצריך לייצר ובתוספת בעיות אחרות (קיסרי חירום בהרדמה מלאה, לשון קשורה..) ההנקה לא הצליחה. הפסקתי את השאיבות אחרי חודש. קיבלתי מחזור דרדלה כשהבן שלי היה בן 4.5 חודשים ואז שוב מחזור דרדלה כשהוא היה בן 9 חודשים.
לפני ההריון המחזור שלי היה יחסית סדיר והרופאים שהלכתי אליהם אמרו לי שעם ובלי הנקה, לא מתחילים בבירורים לפני שעוברת שנה מהלידה.
ביום שבו מלאו לפיצקי שנה המחזור שלי חזר באותה עוצמה ואותה כמות ימים כמו לפני הלידה. בגלל הפסקה כפויה של CMV "זכיתי" למחזור יחסית סדיר שנה וחודש עד שחזרנו סוף סוף לטיפולים, היסטרו אבחנתית היתה תקינה, ובהחזרה הראשונה נכנסנו להריון.
 

a morph

New member
חודש של שאיבות! וואו! אני נשברתי אחרי שבוע

נאלצתי להתחיל לתת בקבוק עוד בבית חולים, כי לקטני גילו צהבת ילודים ונתנו לי הנחיה להאכיל כמה שיותר כדי שיפנה את הבילירובין מהגוף... בהתחלה ניסיתי להניק לפני כל בקבוק, אבל מהר מאוד הוא קלט שהבקבוק הרבה יותר קל והרבה יותר ״מניב״ - לי עוד בקושי היה חלב, והתחיל לדחות את השד.
עד שהשתחררנו הביתה וסוף סוף התארגנתי על משאבה איכותית, כבר לא היה מה לשאוב, אחרי שעה של עינויים יצא לי 20 מ״ל... האחיות בטיפת חלב אמרו שאם אמשיך לשאוב כמה פעמים ביום החלב יכול לחזור, אבל גם כך היה לי בקושי זמן לנשום, אז להעביר כל שעה פנויה בחליבה שתוצאותיה מוטלות בספק היה נראה לי יותר מדי, וויתרתי.
 

מפעם

New member
אני הנקתי שנתיים ללא מחזור

למעשה הפסקתי להניק בעקבות קבלת המחזור וגם בגלל שמספיק מן הסתם
אצלי היו לפני ההריון מחזורים לא סדירים (פוליציסטית) ואחרי הלידה וההנקה ביוצים סדירים ויפים. ההריון תיקן אותי.
נראה לי שחצי שנה זה עדין בתחום הסביר. משכב לידה יכול להיות גם שנתיים ושלוש כי זה באמת לא פשוט לגוף להתאושש.
אם את מודאגת לכי לרופא תעשי בדיקות ותקדמי מחזור אבל אני הייתי נהנית מהחופשה. כמו שהבנת אני נהנתי כל כך שזרמתי עם זה ובדיעבד עכשיו כשחזרתי לטיפולים נהייה קצת מאוחר.
בכל מקרה לך יש עדין זמן. תהני מהאוצר וחכי קצת עם האחים. מזל טוב ו בהצלחה.
 
למעלה