אופטימיות זהירה מאד

אופטימיות זהירה מאד

לפני שבוע 2/3 החזירו לי 2 בלסטוציסטים מהממים. אובססיבית שכמותי בודקת כל יום בבית וביום חמישי בערב הופיע לראשונה פס חלש מאד (6 ימים אחרי ההחזרה). ממשיכה לעקוב והיום בבוקר הוא נהיה כהה יותר.
אני יודעת שהבטא זה מה שקובע ולכן עדיין לא אמרתי כלום לבעלי, מחכה ליום שני. כשחשבנו שהסבב הזה נכשל הוא היה מרוסק הרבה יותר ממני ואני לא מסוגלת לעשות לו את זה אם הבטא שלילית/מאד נמוכה.
בעקבות שרשור בפורום פוריות אני רוצה לעלות גם פה את השאלה של מה מותר/אסור. הרופאים שלי טוענים שעד שלא הוכח הריון אין שום איסור, אבל כמובן שהכל במידה (גם ככה אני לא מעשנת ולא משתכרת). עכשיו שיש סיכוי סביר אני מתלבטת איך לנהוג. אשמח לשמוע דעתכן....בינתיים ויתרתי על פרוסה אחרונה של עוגת מוס שיש לי במקרר וממש בא לי עליה. פשוט יותר בא לי להיות אמא...
 

hatalya

New member
אני אהבתי להתייחס לעצמי כהריונית לכל דבר

זה לא משנה מה אומרים הרופאים, כי באמת ההשפעה בשבועות הראשונים היא מזערית. יותר משנה לדעתי התחושות שלנו, כי להאשים את עצמי לשווא היה הרבה יותר מעצבן מאשר לא לאכול סושי..
 

נועה312

New member
אני מעדיפה להמשיך כרגיל עד הבטא

אז פעם אחת אכלתי קרפצ'יו יום לפני ובפעם אחרת אכלתי סושי יומיים לפני.
מהרגע שיש בטא חיובית אבל אני מתנהגת כאילו אני בהריון אפילו כשאין שום הבטחה בשלב הזה שההריון יתפתח (את ההריון הראשון שלי איבדתי בשבוע 6+6)
 
למעלה