התייעצות אחרי סקר ביוכימי גרוע-דחוף

riki2408

New member
התייעצות אחרי סקר ביוכימי גרוע-דחוף

שלום צריכה התייעצות בת 36,ללא ילדים,לאחר 2 הפלות(אחת בשל אנאצפלוס ואחת בשל הפסקת דופק בשבוע 8) נקלטתי שוב להריון אחרי טיפולים (כבר שנתיים בטירוף הזה). בהתחלה היו 2 שקים ,אחד לא התפתח בכלל,מהתחלה היה ריק והשני עם עובר חי. אני שבוע 12+3 ועשיתי לפני יומיים שקיפות עורפית באולטראסאונד שיצאה תקינה אממה התוצאות סקר ביוכימי יצאו 1:2!!!!! לטריזומי 18/13 , 1:36 לטריזומי 21.שבגיל שלי זה אמור להיות בערך 1:200 הרופא הזמין אותי דחוף לסיסי שיליה ביום ג בבוקר ואז לחכות לתוצאות שבטח יקחו כמה ימים..סיוט!!!בנוסף אני לא גרה בישראל ולא ליד המשפחה. רציתי לדעת למי היו תוצאות כאלה מזעזעות ויצא לה ילד בריא? אני יודעת שזה סקר אבל עדיין תוצאות פתולוגיות.. ולמי קרה מצב שהיה לה שק נוסף שלא התפתח ואולי גרם להטעיית התוצאות ? יודעת שזה מקרה מורכב אבל אולי יש פה מישהי.. ימים קשים??
 

פליקסה

New member
אין לי תשובה, רק חיבוק ענק

מקווה שהתוצאות יגיעו בהקדם ויהיו מעולות. לא יכולה לתאר לעצמי מה עובר עליך בזמן ההמתנה.
 

גוגו 888

New member
מכירה מישהי שיצא לה 1:5 לטריזומיה 21

עשתה סיסי שליה והכל יצא תקין. אני בהריון הקודם עשיתי מי שפיר עקב סקר ביוכימי בעייתי והכל יצא תקין, יש לי ילדה מתוקה מההריון הזה.
 

נטלייי

New member
זה ידוע שלא עושים את הסקר

לא בתאומים ובטח לא כאשר עובר אחד פרש כי התוצאות הן של שני העוברים ולא יכולים לדעת אצל מי הבעיה.
סיכוי גדול שזאת הטעיה של התוצאות, אבל תמיד עדיף לבדוק יותר כדי להיות בטוחים.
 

riki2408

New member
תודה

אבל השק היה ריק!!לא היה בו מעולם עובר. הרופא שלי אומר שלדעתו זה לא קשור...אבל אני די נאחזת בזה. הסטטיסטיקה מזעזעת 1:2 לT18/13 1:37 לT21 לא מכירה מישהי שיצא לה ככה ועוד השקיפות אולטראסאונד תקינה? אני גרה בחול ולכן אני נוטה לפקפק פה בהכל לצערי,מרגישה שהם לא מתקרבים לרמה של הרופאים בארץ בטח לא בהריון ובפיריון..
 

גוגו 888

New member
הלוואי וזה קשור לשני שקים

גם אם אין עובר השליה שכנראה נוצרה שם יכולה להפריש הורמונים.
ממה שאני יודעת ב80% מעוברי T21 יש שקיפות לא תקינה.... לגבי T13/T18 אני לא יודעת...
מחזיקה לך אצבעות
 

riki2408

New member
עדכון

חזרו היום התוצאות,הרופא התקשר והייתי בשוק כשהוא אמר לי הכל !! היה לי 50 אחוז סיכוי ל2 טריזומות 18/13. ו 37 אחוז לתסמונת דאון. הרופא אמר שיש נשים שההורמונים שלהם בבדיקת הסקר יוצאים נמוכים מהרגיל..ואולי זה השק השני שהיה ונספג. עברתי באמת סיוט אבל חשוב שנשים יבינו שזאת בדיקה סטטיסטית בלבד!! ולא להילחץ, גם כשהערכים יוצאים משובשים..תודה על התמיכה!
 
למעלה