שלשולים במשך שלושה שבועות וחוסר תאבון

שלשולים במשך שלושה שבועות וחוסר תאבון

הי בנות,
אשמח לעזרתכן.. אני בתחילת שבוע 10, לאחר 9 מחזורי טיפולים של ivf. אני נושאת עובר אחד ועם תמיכה 3 פעמים ביום של אנדומטרין. בשבועות האחרונים אני פשוט כל הזמן משלשלת, ובימים האחרונים בתגובה לכל רק מה שאני מנסה לאכול- היום זה היה בתגובה לטחינה גולמית. אני כמעט לא אוכלת וכל הזמן חלשה בצורה קיצונית וזה בנוסף לכל הבחילות האופייניות והתשישות.. הרופא שלי טוען שאין קשר בין היריון לשלשולים- אני קצת חולקת עליו כי תמיד היתה לי בטן רגישה. אתמול גם ייתה לי הכתמה קלה שלא חזרה על עצמה.
האם מישהי מכן נתקלה בתופעות כאלו? חוותה שלשולים וחולשה קיצונית?
ממש אשמח אם מישהי יכולה לשתף.
תודה וחג שמח!
 

hatalya

New member
לא חוויתי, רק מזכירה לך לשתות המוווון מים

יותר חשוב לשתות מים מאשר לאכול אפילו :) תרגישי טוב
 
3 שבועות הם זמן ארוך

הייתי הולכת לחוות דעת נוספת תוך בירור מעמיק יותר, יש סיכון לפגיעה ברמת המלחים בגוף וכמובן להתייבשות, ויכול להיות שאת זקוקה לעירוי נוזלים. רק בריאות!
 

צומבה1

New member
יש מצב שאת לוקחת עוד ויטמינים כמו ברזל/ פרנטל?

לי בהריון היו כאבי בטן נוראים , בחילות ושלשולים וזה היה לאחר לקיחת אספירין וברזל. שווה לעשות רוויזיה של כל מה שאת לוקחת.
 
אני לוקחת את אותו הברזל כבר שנים

כך שזה לא הגורם לשלשולים וכאבי הבטן..
 
הטרימסטר הראשון הוא מאוד לא פשוט לרוב הנשים

יש הרגשה של חולשה מאוד גדולה. אני גם עם בטן מאוד רגישה ובהתחלה היה לי גם כמו לך אבל זה עבר לי.
&nbsp
תעקבי אחרי זה ותבקשי שיעשו לך בדיקות דם לבדוק מה מצב הברזל וה-B12 - לי למשל היה מחסור גדול והתחלתי לקחת כדורים וזה התאזן טיפה אבל היה סיוט במיוחד בהתחלה כי זה עשה לי עצירות לא נעימה אבל למדתי לקחת את זה בשעות הערב קצת לפני השינה ועם כדורים של ויטמין C והשד כבר פחות נורא

&nbsp
בשעה טובה ותרגישי טוב!
 
למעלה