שמירת הריון - משתפת התלבטות

שבלולה8

New member
שמירת הריון - משתפת התלבטות

היי לכן. אז לאחחר סופסוף טיפול שהניב הריון טפו טפו תקין עד כה אני בשבוע 26. עושה את רוב הבדיקות בקופת החולים אך עדיין במעקב מדי כמה שבועות אצל הרופא הפרטי.
אני עובדת רוב היום על הרגליים ומחוץ לבית כ12 שעות ומתכופפת די הרבה אך מרגישה טוב עד כה. במהלך ביקור אקראי השבוע אצל הרופא שלי התגלה כי חלה התקצרות בצוואר הרחם שלי. נשלחתי הביתה מייד למנוחה של שבוע. ובצעתי היום מדידה חוזרת של אורך צווארי שיצאה תקינה. הרופא רוצה המשך מעקבים שבועיים ורוצה לשלוח אותי ככל הנראה לשמירת הריון עקב ההתקצרות ועקב זה שזה הריון בסיכון אחרי IVF.
ועכשיו לכך- אני חדשה במקום העבודה- ותק של חצי שנה. לא חשבתי בכלל שאקלט כשהתחלתי את העבודה החדשה. לא נעים לי ממקום העבודה אם אצא לשמירה וכמובן שאיני יודעת אם מקום העבודה ישמר עבורי.
מה דעתכן? האם לצאת לשמירה?
 
בדיוק כמוני

גם אני נקלטתי בחודש הראשון לעבודה. אחרי חצי שנה יצאתי לשמירה.
הגעתי למסקנה שהבריאות שלי ושל העובר יותר חשובים. בטווך הארוך יש לי מלא זמן להוכיח את עצמי וכרגע זה הכי חשוב לי.
מה שמוסיף על האי נעימות שלי זה שאני מתכננת לקחת חצי שנה חל״ד
 

שבלולה8

New member
גם אצלי בתכנון חצי שנה חופשת לידה

ממש מפחדת שיכעסו עליי או שיפטרו אותי על אף שאני מוכרחה להעיד על עצמי שאני עובדת טובה חרוצה ומסורה. אני פשוט מרגישה שכועסים עליי. כרגע קבלתי הוראה לשבוע בבית אך ככל הנראה יתארך לשמירה. מצב מתסכל ולא נעים
 

אמאלוסי

New member
לדעתי כן

בטח לצאת לשמירה. אנחנו נעבוד עד גיל 67, אז יהיו לך המון שנים לעבוד גם אחרי שתסיימי עם כל התוכניות ילודה.
במיוחד שאת עובדת כל כך הרבה שעות וצוואר דינמי.
 

ODOD11

New member
אין ספק שהבריאות וההיריון מעל הכל!

זה לא פשוט, וגם לי היו ענייני עבטדה שבגללם אני עכשיו באבטלה וזה מוסיף הרבה דאגות.. אבל אין מה לעשות. פשוט ככה. אם יש לך אפשרות שבי לשיחה שבה תסבירי הכל, תגידי שאת גם לא מעוניינת בשמירה והיית רוצה להמשיך ולתת 100% וכרגע זה לא מתאפשר לך ותשאלי אם אפשר להתגמש איתך איכשהו. להוריד שעות? לשנות קצת את אופי העבודה?
 

hatalya

New member
היי שבלולה

כיף לראות אותך כאן. כמובן שאם ממליצים לך על שמירת הריון, תצאי לשמירה. אני בעד שתספרי למנהלת הישירה שלך על העבר שלך, היא תקבל בהבנה כל שמירה. תבדקי אולי את יכולה לעבוד יומיים בשבוע, או לקבל משימות ולעשותן בבית. לי היה הריון תקין ובחודשיים האחרונים נתנו לי לעבוד מהבית כי ידעו על הטיפולים וההפלות והיו מקסימים אלי באופן כללי..
 

שבלולה8

New member
אין אופציה לעבודה מהבית

עובדת בבית מרקחת כרוקחת מול קהל לקוחות בסניף עמוס......אז אופציה זו לא קיימת כלל. כרגע קבלתי המלצה מהרופאה שלי להיות חודש בבית ככה שלידה מוקדמת תהיה פחות מסוכנת לעובר והחלטתי לקבל אותה. ( אני שבוע 26).
מה שאני לא מבינה האם על סמך מקרה של התקצרות צוואר הרחם באופן חד פעמי ומכיוון שזה הריון IVF הביטוח הלאומי אולי לא יאשר את השמירה? ( לא מבינה בכל הדברים האלו)
 

giraffelle

New member
את יודעת שעל חודש את לא מקבלת דמי שמירת הריון?

זה רק על שמירה של מעל חודש.
יכול להיות שאת זכאית לזה שיתנו לך תפקיד מתאים יותר בעבודה (ואם אין אפשרות כזו אז לצאת לשמירה), אני לא זוכרת בדיוק איך זה עובד.
&nbsp
כדאי באמת להתייעץ עם עוד רופא לפני שאת מפסיקה לעבוד, כי אכן לא בטוח שביטוח לאומי יאשר. יש רופאים שנורא בקלות שולחים לשמירה ולא חושבים על זה שאת עלולה להפסיד מזה הרבה.
 
למעלה