שלום לכן

2סינים

New member
שלום לכן

חלקכן מכירות אותי, אבל אני מרגישה שמוקדם מדי בשבילי להזדהות.. אז בינתיים אשאר חסויה :) אז אני בתחילת ההריון. היום נצפו 2 עוברים עם דופק. אבל אני מרגישה שאני לא יכולה לשמוח.. עדיין לא. עברתי הפלות והדרך הייתה ארוכה.. ועם כל הצער שבדבר התמימות הלכה לה ולעולם לא תחזור. אני מרגישה שאין לי עם מי לחלוק.. ומי כמובן יכולות להבין אותי. הפחד הגדול הזה שמשהו יקרה עובר מתישהו? ואיך אני יודעת אם מה שאני מרגישה נורמלי? מדי פעם יש כאבים כאלו כמו מתיחות ברחם.. ואני ישר חוששת שזה הסוף. מה גם שהם ילדים טובים מדי! אני אומנם לא בשיאי אבל לא מקיאה ולא מרגישה איום ונורא למה הם לא מודיעים לי חזק יותר שהם שם?? בקיצור איבדתי את זה... :p
 
בפרט בהתחלה, כל כמה ימים יש כאב בטן מסוג חדש..

נבהלים קצת ואז מתרגלים. פרט ללהגיד לך שלחלוטין מבינה אותך, לצערי אין לי טיפים איך מזהים כאב תקין וכאב לא תקין חלילה..
&nbsp
בחילות והקאות זה אשלייה. יש נשים שאין להן כלל וההריון תקין, ויש נשים שיש להן וחלילה ההריון לא תקין. כך שמי שאין לה בחילות- הרוויחה.
&nbsp
מתלבטת אם להמליץ לך להזמין מד דופק עוברי (רלוונטי לא כרגע אלא החל משבוע 11 בערך), כי לא יודעת אם זה יעבוד טוב לתאומים.. ואיך ניתן להפריד ולהבין ששומעים שנים.. גם ככה קשה למצוא, אז למצוא פעמיים ולהבין שזה שניים שונים... יותר מורכב כנראה. אך אולי לשמוע אחד מהם גם ירגיע אותך.. תשקלי.. אבל בלי קשר לתאומים.. יש לזה גם חיסרון, בפרט בשלבים המוקדמים העובר לפעמים זז לזווית ומיקום כזה שלא מוצאים במוניטור הביתי. וזה מלחיץ. צריך להמתין זמן בסבלנות (ללכת לעשות פיפי או לשתות מים, לשנות תנוחה וכו) ואז לנסות שוב כעבור כמה זמן.
&nbsp
שבה ואומרת גם כאן, מחזיקה לך אצבעות כפליים.. המון הצלחה
 

2סינים

New member
תודה חדשה יקרה!

אני חשבתי על זה ואני ממש מתלבטת.. אם זה היה הריון של אחד בטוח הייתי קונה אבל כשיש שניים אז באמת נראה לי לא הכי אפשרי למצוא את שניהם תמיד ואז אני אלחץ ואלך למוקד בטח וחבל... לבעלי בא להרוג אותי עם השטויות שלי חח אבל מה הוא מבין.. הוא לא רואה ערך בדברים האלו.
 

אמאלוסי

New member
יש לי מה להגיד על המוניטור

שכרתי ברגע שרק היה אפשר, שבוע 15 נדמה לי. מיילדת הדריכה אותי בטלפון וכמובן ברב כשרון לא מצאתי דופק. חוץ משלי - הוא היה 128 - ממש פתולוגי מרוב לחץ. למחרת , אחרי לילה נורא, כמובן הלכתי למוקד. רופאה גיחכה.
שכרתי אותו לחודש וכמובן לא העזתי יותר לגעת בו. רק יום לפני החזרה ניסינו עוד פעם ואז כבר מצאנו. מרב התלהבות, שכרתי לעוד חודש.
אז הקיצור, אם תרצי לשכור/לקנות, תדעי שהבתחלה יתכן ויהיה קשה למצוא את בייביז. כמובן תלוי במיקומי שלייה (קדמית/אחורית) והאם אישה רזה/שמנה.
דווקא להפריד בין תאומים לא הייתה לי בעיה.
 

2סינים

New member
תודה על הטיפ

כנראה שאקנה בבוא העת לא יקר... בעלי מגחגך חח אבל כשהוא ישמע אותם בבית מניחה שזה יהיה לו נחמד.
 
קחי בחשבון שמחו"ל לוקח כמה שבועות להגיע..

בארץ הדגם שקניתי בחו"ל ב 120 שח בערך כולל משלוח, עולה יותר מ 600 שח..
 

אמאלוסי

New member
...

אין מה לעשות, אנחנו לעולם לא נהיה יותר תמימות.
את לא אמורה להרגיש איום ונורא. יש נשים שעוברות הריונות תקינים בלי להקיא אפילו פעם אחת.
אני מאוד מאוד מבינה את החששות שלך. אני מאוד חרדתית בהריון הזה (ובחיים לא הייתי כזאת לפני הפלות).
מה שלדעתי עוזר איכשהו
-להמנע ככל האפשר מקריאת סיפורים מפחידים (למרות שלצערי אי אפשר לעשות delete המח על מב שכבר קראנו...)
- לחיות רק את היום . לא עבר ולא עתיד.
מאחלת לך הריון משמעם, לידה במועד והייהיז מתוקים !
 

ציפיה36

New member
הצלחת לתאר בדיוק את מה שאני חווה

הדרך הארוכה שעברנו העדר התמימות והחרדה.. שמענו וראינו אתמול דופק בשני שקי הריון והלחץ רק גובר מיום ליום.. במהלך הטיפולים גם נודע לי שאני עם תת פעילות בלוטת התריס וטרום סוכרתית כך שהלחץ גובר מרגע לרגע.. לא בדקתי את זה בכלל מאז שגילנו שאנחנו בהריון כי עדיין לא מעכלת בכלל ורק עשיתי אס ודם לראות שהכל תקין שלא לדבר על כל כניסה שלי לשרותיים לודא שאין דימום.. ואני רק בהתחלה...
 
מבינה את החששות שלך

ואני גם בהריון תאומים ואם זה מנחם אז גם אני מרגישה טוב.. טפו טפו טפו אוטוטו מסיימת את השליש הראשון ולא נרשמו בחילות עד כה. בעיקר במהלך החודש הראשון היו לי כאבי בטן כמו שאת מתארת, די חזקים (בדיחה שחורה אם יצא לך בהפלות לחוות את הציטוטק.. אז תמיד אמרתי שזה כאבים שיותר מזכירים את הכאבים בעקבות הציטוטק מאשר כאבי בטן רגילים כמו במחזור). האמת שאני הצלחתי לשחרר איכשהו ואפילו הצלחתי להנות מזה שאני מרגישה טוב במקום לדאוג מזה שאין לי תופעות כמעט ואולי זה סימן לא טוב.. הרבה עבודה פסיכולוגית על עצמי והבנה שזה לא בשליטתי ומה שיהיה יהיה... מקווה בשבילך שתצליחי למצוא את הנוסחה שתשמור על שפיותיך בין בדיקה לבדיקה.. והלוואי שהפעם יהיה טוב!
 

2סינים

New member
מנחם בטח

חשבתי שאולי מרגישים כפול לא טוב
אבל אני די בסדר בסך הכל...
כן היה ציטוטק הארור הזה.. שרק עשה כאבים והעלה חום אבל לא עשה את העבודה. לפעמים הכאבים באמת חזקים. נגיד היום התעוררתי בבוקר מכאב כזה מוזר, כאילו הכל שם תפוס.. עבר אחרי חצי דקה כזה.
הלוואי ואצליח לשחרר. ממש קשה. למרות שהראש אומר לי שבאמת אין לי מה לעשות.. וזה לא בידיים שלי. אחרי הדופק קצת נרגעתי אבל עדיין, ממש מפחדת.
אגב, לא נתנו לנו לשמוע, מבאס
 

2סינים

New member
תודה לכן. עזרתן לי..

בתקווה אצל כולנו ממש בקרוב ידיים מלאות.
 
למעלה