האם מישהי כאן התחילה הריון עם תת פעילות של של בלוטת התריס?

ענבלית16

New member
האם מישהי כאן התחילה הריון עם תת פעילות של של בלוטת התריס?

האם מישהי התחילה הריון ומיד זיהתה עלייה ב-tsh? מה ההנחיות שנתנו לכן להמשך?

אודה מאוד לעזרתכן!
 

2סינים

New member
היי אני

בכללי כשאני לוקחת מינון מינימלי הערך הור בין 1-2 כמה ימים אחרי ההחזרה עשיתי בדיקה כדי לראות מה קורה וחשכו עיניי היה כמעט 5 התקשרתי לרופאה והיא אמרה שיש סיכוי שנקלטתי כי הערך עולה בהריון והנחתה אותי לקחת פעמיים בשבוע עוד כדור. אחרי שבוע עשיתי עוד בדיקה והערך היה על 2.
 
לעלות מינון

היי
אני עם תת פעילות של התריס (השימוטו). יעוץ של אנדוקרינולוג עוד לפני הכניסה להיריון היה שברגע שמגלה היריון לעלות את המינון השבועי ב 20-30 אחוז
לפני הכניסה להיריון, סביב ההזרעה ה tsh היה 0.6 שבועיים אחרי , גיליתי בבדיקה ביתית ובטא בדם שהערך tsh עלה ל6.6. ואז העלתי מינון
חשוב לעקוב אחרי הבדיקות ולעלות מינון. זה יכול להשפיע על ההיריון וגם על התפתחות העובר
בהצלחה.
 

monte carlo

New member
לרוץ לאינדוקרינולוג ולהעלות מינון

את ההריון הראשון שלי איבדתי כנראה על רקע בלוטת תריס שיצאה מאיזון.
רק אחרי ההפלה גיליתי שזה משהו שהייתי צריכה לבדוק ולהיות מודעת אליו, וכבר סימנתי לעצמי שאם וכאשר אכנס להריון הבא ארוץ מיד לבדוק את תפקוד הבלוטה, וכבר רשמתי לעצמי שהכתובת היא ד"ר זלוצובר, שהוא היחיד בארץ עם התמחות כפולה של אינדוקרינולגיה ורפואת נשים.
חייבת לציין שרופאי פוריות מתעלמים מזה למרות שמדובר בתופעה ידועה. גם בהריון הראשון לא שלחו אותי להיבדק וגם בהריון השני, כשזה היה בר חוה. אפילו הוא התעלם. ביקשתי בעצמי הפניה מרופאת המשפחה, רצתי להיבדק, גיליתי שהערך עלה למעל 7 ותוך יומיים כבר הייתי אצל ד"ר זלוצובר.
הוא חשב להעלות את המינון בהדרגה, כמקובל, אבל אמרתי לו שאין לי את הלוקסוס הזה כי בפעם הקודמת ההריון הסתיים בשבוע 8, ושאם זה לא מזיק לעובר או לי ורק מדובר בתחושה לא נעימה, אני מעדיפה להעלות את המינון בצורה דרסטית כרגע ולא לחכות ולהעלות בשלבים. הוא העלה לי מ-800 ל-1050 בשבוע ובהחלט סבלתי במשך חודש וחצי מחולשה ודפיקות לב מואצות, אבל בסופו של דבר הערכים התאזנו, תופעות הלוואי חלפו, ואני עכשיו בשבוע 34 וכבר מזמן שכחתי את ההתחלה הקשה.
 
למעלה