חייבת עזרהההה בנות

חייבת עזרהההה בנות

היי אני בת 25 נשואים שנתיים התחלנו לפני שנה וחצי טיפולים עקב בעית מורפולוגיה 0-1 אחוז. שאר המדדים בסדר.עשינו כמובן הזרעות ולאחר מכן עברנו לטיפולי הפריה. בטיפול הראשון היה הריון אבל שק הריון ריק . עברתי הפללה עם ציטוטק. בטיפול השני ללא הריון ובשלישי לפני כחודשיים הייתה השאיבה שאבו 18 והיו 16 הפריות. בעלי עבר אמבוליזציה אחרי הטיפול הראשון ועלתה המורפולוגיה ל 5 אחוז. הייתי אמורה להתחיל טיפול החודש חיכיתי לווסת הרופא שלי שהוא רופא בכיר בהדסה רצה לתת לי טיפול עם קלקסן מניעתי למרות שלא גילו אצלי שום בעיות קרישה. להפתעתי נקלטתי להריון טבעי גיליתי ביום חמישי הבטא הייתה (2357) אך ביום שני הבטא לא הכפילה ורק הייתה (2452)והיום 2624. אני מבינה שזה לא תקין ראו שק הריון 7 ממ. למה זה קורה שקי הריון ריקים? בעלי נבדק הקריוטיפ יצא תקין. אני עשיתי צילום רחם היסטרוסקופיה בדיקות הורמונליות קרישיות הכל יצא תקין כמו כן ווסת וביוץ תקינים גם הם. האם מישהי מכירה תופעה כזו שנוצרים שקי הריון ריקים אך לא מתפתחים העוברים? יש לציין כי את כל ההפריות בוצע בבר טוב והכל יצא דרגה ראשונה. בנוסף ההריון שהיה אז בטיפול התחיל מבטא 51. למה פה התחיל גבוה והפסיק מישהי יודית לתת לי המלצות מה לעשות בבקשה אני מיואשת !!!!
 

hatalya

New member
מחזקת מרחוק..

אני לא יודעת על שקי הריון ריקים. יכולה להגיד לך שאני עברתי שתי הפלות סביב שבוע 7 בגלל עובר ללא דופק. בפעם השלישית שנכנסתי להריון (Ivf ) התחלתי עם קלקסן, ממשיכה עם הקלקסן עד היום ותודה לאל בהריון תקין :) אצלי לא נמצאה בעיית קרישיות, רק פרמטר אחד גבולי. אז או שזו הייתה סטטיסטיקה מבאסת או שבאמת הקלקסן הציל לי את ההריון. לא נדע לעולם.. תאספי את השברים, תתחזקי, קחי קצת חופש ובפעם הבאה תנסי משהו שעדיין לא ניסית, שינוי פרוטוקול / קלקסן / משהו.. שיהיה בהצלחה. וממליצה לך גם לרשום בפורום פוריות, שם אולי יהיו יותר תובנות.
 
אני גם לא יודעת מה הסיבה

יכולה רק להגיד שלי גם היה שק הריון ריק לפני 4 חודשים והרופאים לא ממש נתנו סיבות אפשריות.. הייתי אולי מנסה להתייעץ עם מומחה להפלות חוזרות. אני מקווה שזה רק צירוף מקרים מצער ושבפעם הבאה כן תזכו לראות עובר. משתתפת בצערך על האובדנים.
 
עניתי לך גם בפורום השני.. אבל עכשיו שקוראת שוב

באיזה שבוע את? מבינה שאת לא יודעת בוודעות.. אבל כמה זמן עבר מאז הווסת?
אם את עדיין רק בשבוע 5+ יתכן וזה תקין שרואים רק שק.. בפרט אם מכשיר האולטרסאונד לא מתקדם.
לגבי הבטא- את צודקת שזו לא נראת כמו עלייה תקינה. בבטאות גבוהות לא מצפים להכפלה, אך עדיין מצפים ליותר..
&nbsp
מה שכן.. יתכן והיו שני עוברים שאחד פרש.. וזה גם יכול להסביר את השק המאורך (לא תמיד מבחינים שבעצם מדובר בשניים...). למרות שראיתי הריונות עם שק גדול שהמשיכו אכ תקין.
&nbsp
ברגע שתיהי מעל 6+0 מציעה לך ללכת להיבדק שוב. אם לא רואים שק חלמון סיכוי נמוך להמשך תקין.
&nbsp
בהצלחה יקירה
 
אחרי מה שאני קראתי בפורום השכן השבוע חייבת לומר

עד שזה לא נגמר זה לא נגמר ! אצלי בשבוע 6 בדיוק לא ראו שק חלמון ונכנסתי לחרדה איומה ויומיים אחכ ראו יחד עם דופק ! אז בוודאות זה תלוי במכשיר אולטרסאונד. גם הרופא המטפל שלי לא ראה וגם הרופאה במיון , רק במכון אולטרסאונד ראו ואישרו את תקינות ההריון.. יש הכתמות ולכן מלכתחילה נבדקתי כזה מוקדם.. הכל יכול להיות , אני לא רוצה להשלות אותך.. אבל אל תספידי עדיין מחזיקה לך אצבעות
 
בשבוע 6+0 לא ראו שק חלמון

אחרי יומיים גם במיון לא ראו רק כששלחו אותי למכון אולטרסאונד ראו הכל.. שק חלמון קוטב עוברי ודופק בדכ לא בודקים כל כך מוקדם ולכן לרוב לא שומעים על השק חלמון הזה.. ככה אני קיבלתי את הרושם..
 
איזה יופי לשמוע! מרגש


הייתי בטוחה שבשלב הזה כבר אם לא רואים שק חלמון אז זה אומר שההריון לא התפתח.. למעשה אצלי באותו שלב הרופא נשים ראה שק חלמון אך לא "התחלה של עובר" והודיע לנו ש"זה לא נראה טוב וסיכוי נמוך שזה ימשיך תקין". אחרי יומים הייתי במוקד וראו אפילו דופק תודה לאל.

חבל שלא הכרתי סיפורים כמו שלך לפני..
בכל מקרה ההתנסות ההיא גרמה לי להישאר במעקב אצל הרופא הפרטי שעשה לנו IVF. אצלו ידעתי שהמכשור אולטרסאונד מתקדם..
 
אני רק עם הרופא פריון שלי

והוא זה שלא ראה תחילה. העניין הוא שהוא לא גרם לי לחשוב שמשהו לא בסדר.. אנחנו מטבענו מאוד חוקרות , סקרניות וחרדות בגלל הדרך שעברנו. אני לבד עליתי על האינפורמציה הזו בעניין השק חלמון שהכניסה אותי לסרטים (מהודעה פה בפורום ממש במקרה) מה שאני מנסה להגיד שלי המקרה הזה נתן איזשהי סתירה. ברוב המקרים עד כה ידעתי לעשות שימוש נכון במידע שאני צורכת פה או באינטרנט בכלל. במקרה הזה נפלתי. לכן היה חשוב לי להביא את הסיפור שלי. כמובן שאין שום וודאות שהכל ממשיך תקין.. הלחץ שלנו שהוא הכי מובן ולגיטימי בעולם לפעמים גורם לנו להקדים את המאוחר ובכך סתם להכאיב לעצמנו ולסביבה שלנו. רק בשורות טובות אמן!!!
 

ODOD11

New member
היי לא מבינה באיזה שבוע את

אבל ממליצה לחכות עוד שבוע שבועיים אפילו לעוד בדיקה שתהייה קצת יטתר ודאית. במיוחד שזה היריון טבעי ואולי היה ביוץ מאוחר או משהו כזה.. וממליצה גם כן על טיםול מניעתי בקלקסן/ כדטרי אספירין- כי גם אני ב"ה בהיריון אולי בזכות זה (בלי שהייתה בעיה בבדיקות). ותשתדלי להיאחז בסיפוורים טובים. גם עליי בשבוע 6 הכריזו "לא נראה תקין"
 
לגבי המורפולוגיה

סורי שאני לא יכולה לייעץ כי אני עדיין לא בתוך זה.
רק יש לי שאלה, איך המרפולוגיה של בעלך עלתה מ 0 , 1 ל- 5 ?
גם לבעלי יש מורפולוגיה נמוכה בין 0 ל 1 עקב וריקוצלה.

מאחלת לכם המון בהצלחה ושהפעם בע"ה יהיה הריון תקין !
 
למעלה