שאלות של מתחילה

Born2Bmom

New member
שאלות של מתחילה


היי

כרגע לא עם הכינוי הקבוע שלי כי לא ממש יודעים על זה ועד האולטרסאונד בחרנו לא לספר לאף אחד, כדי לוודא שהכל בסדר.

אנחנו אחרי החזרה של מוקפאים יום 5, 2 עוברים הוחזרו.
לפני יומיים הייתה בטא 214, היום בטא 556- הפרוגסטרון ממש סבבה לפי הרופאה התורנית שהתקשרה אליי ובעיקרון אמורה ליצור קשר עם המרפאה ומשם להתקדם כנראה לעוד בטא ואז אולטרסאונד ראשון.

הכל מרגש ומלחיץ כאחד!
זו פעם ראשונה שמקבלת תשובה חיובית, הייתי ממש בהלם!

כמה שאלות:
1. אם ההחזרה הייתה ב-23 לאוגוסט- איזה שבוע אני למעשה?
2. כואב לי קצת באיזור הרחם. הרופאה התורנית שהעבירה לי את התוצאות של הבטא השנייה אמרה שזה טבעי כי יש שינויים ברחם. משתדלת לא להתאמץ יותר מידי אבל זה קצת מלחיץ...
3. אם עשיתי PGD- האם יש בדיקה שלמעשה מיותרת כי ה-PGD כיסה את זה?
4. האם יכול להיות שמדובר בתאומים או שהבטא נמוכה מידי לתאומים?

תודה לעונים/ות
 
ברוכה הבאה!!

קודם כל המון מזל טוב. כיף לקבל תשובה חיובית אבל לגמרי מובן שאתם נוקטים באופטימיות זהירה כרגע. נראה לי כולנו ככה.. כל אחת עם מה שעברה והסיפור שלה.. 1. כמובן תלוי איזה עובר נקלט (או שניהם) אבל אם מחשבים לפי עובר יום 3 אז את לוקחת שלושה ימים אחורה מההחזרה ואז בעצם היה הביוץ.. ומשם לוקחת שבועיים אחורה וזה כאילו תאריך המחזור האחרון. אני לא חדה כרגע כדי לחשב לבד. בטח מישהי אחרת תעזור כאן :) 2. גם לי. יש כאבים חזקים לאורך היום. באים והולכים כל הזמן.. מזכיר לי כאבי מחזור .. רק יותר חזקים. מקווה שתקין. 3. לגבי ה Pgd לא חושבת שיש בדיקה מיותרת. להיפך.. אפילו ממליצים לעשות מי שפיר כדי לוודא שהpgd היה אכן תקין ללא טעויות. 4. לגבי תאומים באמת שלא ניתן לדעת מהבטא. אצלי הכפילה כל יומיים פי 2 ובדקתי איזה 5 פעמים, אז זו תשובה שנבדקה לאורך זמן :) תצטרכי לחכות לבדיקת השק.. נחזיק אצבעות בינתיים שיהיה טוב!!
 
העיקר העדתי שאני לא חדה

לפני שרשמתי על עובר יום 3.. חחח לא ברור איך הגעתי לזה. לפי החישוב שלי היום את בשבוע 4+2. במחשבוני ההריון מכניסים כאילו המחזור האחרון היה ב4.8. אבל עדיין לא לוקחת אחריות מלאה על החישוב שלי :)
 

Born2Bmom

New member
תודה


תודה על הניסיון לחשב

הרופא החמוד שלי שחזר מחופשה התקשר ובירך אותי, אמר שהתוצאות גם של הבטא וגם של הפרוגסטרון מעולות ולהמשיך בעבודה הטובה


ביום שלישי יש לי עוד בדיקת דם ואז לפי זה יחליטו לקבוע מתי האולטרסאונד. אני תוהה אם ומה בעצם יראו באולטרסאונד. אז הוא גם אמר שהוא יגיד את גיל ההריון, בתקווה שהכל ימשיך להיות טוב.

תודה על התגובות, הרגעת אותי
 
בעקרון

השמועה אומרת שמעל בטא 1000 ניתן לראות שק ומעל בטא 10000 ניתן לראות דופק. לא בטוחה כמה אפשר להסתמך על זה. אני דרך אגב דילגתי על בדיקת השק ישר לדופק. בדקתי לשם הקוריוז בטא יום לפני הדופק ויצא 30k וראו דופק לעובר אחד ולשני זה היה עדיין מוקדם.
 
מחשבון לחישוב גיל ההריון

http://www.ivfconnections.com/forum...-transfer-retrieval-ovulation-or-insemination
&nbsp
כאבים זה לגמרי נורמלי.. אבל אם משהו מרגיש לך לא תקין לכי להיבדק..
אם עשית PGD עבור הפרעה גנטית ספציפית, לדעתי לא חוסך כלום.. אבל אם עשית PGS עם צ'יפ אז זה מחליף ציפ מי שפיר, ובעצם את רוב הסיבות לעשות מי שפיר (פרט למצב של חלילה חשש בבדיקת סקר/ סקירה מוקדמת לפגם פתוח במערכת העצבים, או חשש להדבקה במזהם כגון cmv).
&nbsp
בהצלחה !
&nbsp
 

ODOD11

New member
מזל טוב וברוכה הבאה

מזהה עם תחושת השמחה-חרדה, לגיטימי וטבעי כנראה במצבנו אבל זה הולך ומשתפר לאט לאט.. בעיקרון אולטרסאטנד ראשון קובעים כדי לראות שק בערך בשבוע 5 ובדיקת דופק בסביבות 7. ממליצה לא לנבות לבדוק לפני כי זה ממש גבולי ולנו הייתה עוגמת נפש סביב זה. בקשר לגיל ההריון לדעתי קבעו לי לפי יום השאיבה+ שבועיים אחורה. ובכל מקרה באולטרסאונד הרופא יוכל לקבוע את גיל ההיריון לפי גודלו של העובר! בהצלחה עם אחד או שניים, בשורות טובות והיריון קל ומשעמם!
 

Born2Bmom

New member
תודה


מעריכה את התגובה. מצטערת על התגובה המאוחרת שלי- ימים עמוסים ופעילים מאוד.
&nbsp
נקבע לי אולטרסאונד ראשון ליום שני הקרוב- ממש מרגש.
אם הכל יהיה בסדר- מתכננים לספר להורים ולאחים
.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה