רופא למעקב הריון

רופא למעקב הריון

היי,
במסגרת המחשבות שאני מנסה להימנע מהן עדיין, אבל הן עדיין מעסיקות אותי וצצות מדי פעם, האם אתן עושות מעקב הריון אצל רופא הפוריות שלכן? או אצל רופא אחר?
הרופא פוריות שלי הוא גם רופא קופה ועושה מעקבי הריון.
הוא לא מקבל בסביבת המגורים שלי, נסיעה של כ-40 דקות בערך.
אני לא יודעת מה מידת התדירות שצריך להגיע למעקבים.. ואם המרחק צריך להיות כאן שיקול משמעותי..
מה דעתכן? עדיף למצוא רופא קופה בסביבת המגורים או להמשיך עם הרופא הטוב והמוכר, אך הרחוק?
 
אני נשארת אצל הרופא הפוריות שלי (פרטי)

למעקב.. זה אולי נשמע בזבוז כסף אבל בקופה פחות סבלניים ואם הייתי מקשיבה לרופאה בקופה הייתי נכנסת להריון אולי עוד 3 שנים... זה הריון ראשון שלי אז זה מרגיש לי נכון.. בכללית התורים זוועתיים אפילו לאחות ליווי הריון אין תורים.. זה מחרפן אותי.. יש לי ביטוח פרטי אז יצא לקבל החזרים יפים גם דרך הקופה וגם דרך הביטוח.. וכמובן שהוא ממש אחלה, קרוב לבית שלי ממש, מקבל בשעות גמישות ומאוד זמין לכל שאלה / בעיה שצצה.. ולשאלתך אם אין בו משהו מיוחד וזה סתם נסיעה לא בהכרח הייתי נשארת.. כמובן את הבדיקה הראשונית בכל מקרה הייתי עושה אצלו ורק אז... המון הצלחה!
 

hatalya

New member
מעקב בהריון

אם הרופא שאת מכירה ואוהבת מקבל אותך דרך קופת חולים, כלומר בחינם, זה יתרון. המעקבים, לפחות אצלי היו כך: עד בערך שבוע 10 הייתי אצלו כל שבוע כי הייתי בחרדות, עד שהוא הפסיק את זה ואמר שאם אני מגיעה שוב לא מקבל אותי :) לאחר מכן, מעקב פעם בחודש. בין לבין הוא מפנה אותך לשקיפות וסקירות שאת יכולה לבצע איפה שאת בוחרת. פרטי/ בהסדר.. אז אם יהיה לך נוח פעם בחודש לנסוע 40 דקות והפגישה בחינם, לכי על זה. אני אישית במעקב קופת חולים, תמיד יש לי תורים ומאוד מרוצה. גיליתי משהו מפתיע - כשלא מוציאים 4000₪ על טיפולי פוריות - מצליחים לחסוך כסף! מי היה מאמין ? (;
 
תודה על התשובות!

אם המעקבים לרוב פעם בחודש- אני אוכל לעמוד בנסיעה. נראה לי שבגדול זה יהיה שווה את היחס האישי שאקבל מהרופא. מקווה שהוא אכן יסכים לעשות את המעקב.
&nbsp
לגבי החיסכון, בדיוק עשיתי טבלה של סה"כ הוצאות על הטיפולים ונדהמתי מהסכום הגבוה. עכשיו עובדת על לקבל החזרים מהביטוח, משהו שכל הזמן דחיתי עוד ועוד..
&nbsp
 

ODOD11

New member
הרופא פורות שלי גם דרך הקופה

אבל לא עושה מעקבים. אז בשבוע 10 נפרדנו כידידים.. מצאתי לי רופא מדהים בקופה שהיחס אצלו יותר טוב מאשר בפרטי! הו5 מבקש שאגיע כל 3 שבועות אבל בלי סיבה מיוחדת.. הוא בעיקר מסביר על כל שלב שנמצאים בו ומפנה לבדיקות החשובות
 

היא321

New member
אני הגעתי למעקב פעם בחודש בערך

אם הכל עובר כשורה אין צורך במעקב תכוף יותר. פעם בחודש לא נורא לסוע 40 דקות
 
בפעם הזו נשארתי אצל רופא הפוריות

בפעם הקודמת עברתי די מהר לרופא קופה שעקב אחרי כל ההריונות של אחיינים שלי (כל העשרה).
הייתה לי הפלה וגיליתי את זה אצלו ומאז לא מסוגלת ללכת לשם.
ניסיתי אצל רופא קופה אחר שגיסתי הולכת אליו - ד"ר ארז יזהר - שהוא מדהים ומסביר אבל המעקב אצלו זה פעם בחודשיים.
עם כל מה שעברתי הרגשתי נוח יותר להישאר אצל ד"ר מיכה באום באופן פרטי. נכון, זה לא מעט כסף. אבל מצד שני ד"ר באום מכיר את ההיסטוריה שלנו ולא לוקח עליי סיכון, במיוחד כשהייתה לי התקצרות צוואר רחם וגם יש צירים מוקדמים.
תמיד אומר לי להיזהר יותר ממה שצריך והוא צודק.
אני צריכה הפעם לסיים הריון בריא ותקין בידיים מלאות.
 
הכי חשוב להיות בידיים טובות

עם מישהו שילווה את ההריון במקצועיות. מאמינה שהשקט שזה נותן לך שווה את ההוצאה הכספית על המעקבים.
הלוואי אמן שיסתיים בטוב הפעם!
 
למעלה