שאלה לגבי שארית לאחר גרידה ..

צומבה1

New member
שאלה לגבי שארית לאחר גרידה ..

אני ״קשישה״ בת 42, אחרי החזרת מוקפא במחסור טבעי הכל היה מושלם.. דופק והמשך... שבוע 11 הסתבר שהעובר בלי דופק שבועיים והמליצו לי לעבור גרידה. אני מטופלת של באר חווה אבל עשיתי את הגרידה פרטי אצל מישהו אחר. לאחר שבוע , כשחשבתי שהסיוט מאחורי הגעתי למיון נשים של כללית בשל כאבי בטן והסתבר שיש שארית. אומני קטנה אבל שארית. לא בדקו את טיבה ( זרימות או משהו אחר..) רק את גודלה - כחצי סמ. נתנו לי 3 ציטוטק וגינלי שלא עשו כלום. מישהי יודעת מה מדיניות בר חווה בנושא? מישהי עברה אצלו גרידה או סיבוכי גרידה? הוא בחופש אז כל הטיפול היה דרך רופאים אחרים ולכל אחד היתה דעה אחרת ואני מבולבלת ולחוצה. האם אין סיכוי ששארית של חצי סמ תצא במחזור הרגיל ????? לא בא לי על עוד הסטרוסקופיה ניתוחית !!
 

hatalya

New member
כדאי לך לשאול בפורום פוריות ובפורום אובדן הריון

אולי יהיו שם יותר תשובות. מהניסיון שלי - אחרי הפלה עם ציטוטק היו שאריות, לא יודעת גודל וכמות.. אמרו לי לקחת עוד ציטוטק. לא היה לי כוח לזה, הייתי עייפה נפשית וגופנית ורציתי לנסוע לחופשה בלי לדמם. זה לא היה בסדר, אבל הזנחתי וזה יצא עם הווסת שהגיעה כמה שבועות אחרי. מצטערת על מה שעברת, שיהיה בהצלחה
 

צומבה1

New member
תודה על התשובה

שאלתי ולא קיבלתי תשובות ממש ברורות ... נשמע משהו לא ברור, גם ממה שבנות עברו וגם מהנחיות הרופאים השונות .....
 
מניחה ש"קשישותך" מדרבנת אותך לסבב נוסף

ולכן לא נראה לי משתלם לראות אם המחזור יוציא את זה. ואם הציטוטק לא עזר...
לא נעים, אבל קבעי תור להיסטרו' אבחנתית כדי לראות מה בדיוק קורה שם ואם צריך תור לניתוח (כי גם זה לוקח זמן).

אם השארית קטנה מ-2 ס"מ אפשר לעשות בלי הרדמה באופן פרטי אצל חלק מהרופאים, והתורים קצרים. אני עשיתי כך אצל דר' שלומי כהן במדיקל סנטר. עונג גדול זה לא היה, אבל היה וגמרנו.
 
למעלה