מתבעסת על מרפאת בר חוה + המלצה מהצפוניות

Lago Azul

New member
לדעתי 2000 ש״ח ומעלה זה סכום ששווה

לשלם רק לתותחים הכבדים. תותחים כבדים זה ברונשטיין, צלאל וכו׳.. עם כל הכבוד לדנון שאני בטוחה שהוא רופא מעולה, לולא הטיפולים שהיינו עושות אצל בר חוה , אף אחת פה לא היתה שומעת את שמו..... רופאים טובים יש הרבה, גם בהסדר עם הקופה . סכומים של אלפי שקלים משלמים רק למישהו עם שם מטורף, במידה וזה חשוב לך כמובן.
 
דנון הוא לא מוצר נלווה לבר חווה

אני לא מטופלת של בר חווה, שמעתי על דנון מאנשים שעובדים איתו בבילינסון, מקרובי משפחה ו חברים שהיו אצלו ללא קשר לטיפולי פוריות.
ההבדל הפעוט בין 2000 ל-1800 לא מגדיר את ההבדל בין רופא מצויין לבין רופא בעל שם של "תותח".
 

Lago Azul

New member
רואים שלא קראת את ההודעה הראשונה שלי בשרשור

גם בר חוה לא רופא שנחשב תותח לסקירות. הוא רופא שנחשב מלך בפוריות ומתמחה **גם** בסקירות. השם שהוא קיבל הוא בזכות טיפולי הפוריות המוצלחים שלו ולא הסקירות. על דנון בכלל לא שמעתי עד שהגעתי לפורום הזה וקראתי הודעות של מטופלות בר חוה שהחליטו להשאר אצלו למעקב וככה עובדים שם פשוט בסקירות, מחלקים את זה בין שניהם כדי שיהיו 4 זוגות עיניים על כל עובר. כנסי לפורום הריון ותבקשי המלצות על דנון לעומת בורשטיין... תספרי כמה מכירות (עזבי ממליצות. פשוט שמעו את השם) כל אחד. וכשאני אומרת רופא ״תותח״ אני לא מתכוונת לרופא טוב. כולם טובים. על כולם כמעט אפשר למצוא המלצות . ההגדרה שלי לתותח הוא אחד ששמו הולך לפניו. כמו ליפשיץ בדיקור מי שפיר למשל. מלא עשו מי שפיר אצל מיליוני רופאים אחרים והכל עבר בשלום והן בוודאי ימליצו עליהם אבל עדין לליפשיץ יש שם של ה- מומחה לזה. המלך הבלתי מעורער. סוג של הבר חוה בפוריות. לדנון אין שם כזה בסקירות. הוא לא כזה מפורסם . זו הכוונה שלי.
 
רואים שלא הבנת את דברי

זה שהוא לא הסלבריטי התורן של פורום זה או אחר, וזה שאת לא שמעת עליו לא אומר ששמו לא הולך לפניו. גם אני לא שמעתי על בורשטיין, אז מה? זה אומר שהוא לא שווה?
כאמור, במקרה שלי - שמו הגיע אלי ממקורות מקצועיים ומחוויות אישיות של מכרים. ההתנסות האישית שלי איתו היא שהוא אחד מהרופאים המוצלחים שיצא לי לפגוש (כולל ליפיץ המפורסם).
 

Lago Azul

New member
תמיד מצחיקים אותי אנשים

שבטוחים מה שהם מכירים ונכון להם- נכון לכולם. אני לא מדברת על החוויה האישית שלי. אני לא מכירה את דנון וגם לא הרבה אחרים. אבל את מי מענין מה א-נ-י מכירה? אני לא רפרנס לכלום. זה הריון ראשון שלי ואני רחוקה מלהיות מומחית בתחום הסקירות.... לכן הצעתי לך להכנס לפורומים של הריוניות שיש שם מדגם רחב של בנות ותבדקי שם מי יותר מוכר. או שגם שם רובן ״במקרה״ לא מכירות את דנון למרות שהוא מספר אחת בארץ? ובנימה זו אני מסיימת את הדיון הזה פה. נסכים שלא להסכים. :)
 
ובפורום הריון ההמלצות לא מורכבות מחוויות אישיות?

אני לא אמרתי שהוא מס' 1 בארץ. אמרתי שהוא מצויין. נתתי המלצה. מניחה שמותר לי להמליץ גם כשזה לא על השם ה"הכי פופלרי" במחוזות תפוז (כי מסתבר שגם יש עולם שלם של הריוניות מחוץ לתפוז).
גם לא הכרחתי אף אחת ללכת אליו, ולא אמרתי מה נכון למי - המלצתי. הצעתי. נתתי מידע. אם זה הצחיק אותך - שיהיה לך לבריאות.
 

Lago Azul

New member
הדיון לא עלייך ועל ההמלצות האישיות שלך

אלא על מי נחשב רופא ״ששמו הולך לפניו״ ומפורסם בהיותו אחד כזה (!) ומי לא .על זה המחלוקת שלי איתך ואת הבנת את הנקודה ממזמן ועכשיו טוחנת מיים סתם ומנסה להוציא את הדברים שלי מהקשרם . די. לכי לדנון גם לברית מצידי. זה לא מענין ולא על זה הדיון. (ממש מקווה שעכשיו תצליחי לרדת מהנושא ולהשלים עם העובדה שאנחנו פשוט לא מסכימות וגם זה מותר ...)
 

צומבה1

New member
מי התותחים במרכז לסקירה ?

אני גם אצל בא חווה ולסקירה מעדיפה את אחד התותחים . מי פרטי הכי נחשב ? חייבת לקבוע דחוףףף אני בשבוע 9...
 

היא321

New member
עשיתי אצל טלמון במוצקין את השקיפות ושתי הסקירות

הוא נחשב אחד הטובים בצפון ולדעתי לא צריך משכנתא אצלו.
 

NomNomNom1

New member
השנקל שלי בעניין

אני עזבתי את המרפאה לשם מעקב הריון [נמצאת שם רק מול רופאת ההריון בסיכון שהיא נפלאה בזכות עצמה בלבד ויש לה מזכירה אחרת] כי א. הייתי בשוק מהמחירים ב.לא היתה לי היענות כזו גדולה לשאלות וגם לחלקן קיבלתי פרצוף עקום ג. להשיג אותם זה סיוט .
לכן עשיתי חושבים ביני וביני והגעתי למסקנה שבהריון שלישי אני מנצלת את מה שהכללית נותנת. עשיתי שקיפות בהסדר עם הקופה שעלתה לי 40 שקלים , במרכז לבריאות האישה אצל רופא שאני מכירה מהעבר וסומכת עליו. היום כל רופא שמבין באולטרסאונד יכול לעשות שקיפות , בדיקה של גג 10 דקות שלא רואה טעם להוציא עליה אלפי שקלים [אבל זו אני ממרומי ניסיוני ....] , סקירה ראשונה הלכתי גם להסדר של הקופה ב-114 שקלים [כי אין לי פלטינום] , אצל רופא תותח שהומלץ רבות בפורומים והיה פשוט מדהים הן מבחינת יחסי אנוש , ענה לי על כל שאלה , וגם לבעלי שאוהב לשאול הרבה שאלות
, הסביר , יש לו טכנולוגיה מתקדמת ביותר והייתי סופר מרוצה. הסקירה שלי היתה מאוד ארוכה כיון שלא הצלחנו לראות את אחת הידיים והוא התעקש שלא אלך עד שיראה אותה [סה"כ ביליתי אצלו במרפאה קרוב לשעתיים+.... אבל הוא היה מקצוען אמיתי].
סקירה שניה אני עושה ללא מימון , אצל רופא פרטי .
לגבי מעקב הריון , כל רופא נשים שמתמחה במיילדות וגניקולגיה יוכל לעזור לך בזה וכן אחות מעקב הריון. את באמת לא צריכה לנסוע במיוחד לבר חווה , מה גם שאין שום הצדקה לשלם 600 שקלים בשביל להשתין על סטיק ולהישקל ולמדוד לחץ דם.
 

Niki8888

New member
משתפת מניסיוני

גם אני בכללית ומטופלת של בר חווה והחלטתי לעשות מעקבים בקופה.
את הסקירה הראשונה עשיתי דרך ההסדר של כללית אצל רופאה מצויינת - דר שנטל. עלה לי 114 ש״ח.
את הסקירה השנייה החלטתי לעשות בקופה- ללא תשלום. במקרה נפלתי על דר דוד דנון שאפילו לא ידעתי שהוא עובד אצל בר חווה ומאוד מומלץ ( קראתי על זה רק עכשיו), והיה ממצא קצת מדאיג. מייד קבעתי לאחד התותחים לשמוע עוד דעה- פרופסור אחירון- שילמתי 2,200 ש״ח ושמעתי בדיוק אותו הדבר כפי שדר דנון זיהה.
אני ממליצה לך לעשות בהסדר ודרך הקופה. בעיניי סקירה שניה הרבה יותר חשובה כי כבר רואים את כל האיברים והמדידות הרבה יותר מדויקות. למקרה שאת מעוניינת דר דוד דנון מקבל בכפר סבא במרכז בריאות האשה ודר שנטל שגם היא מאוד מומלצת מקבלת בצומת רעננה.
שיהיה בהצלחה
 

Lago Azul

New member
רוצה להוסיף נקודה מעניינת לגבי המרפאה

אני גם לא המשכתי שם מעקב הריון כי המחירים קצת הדהימו אותי וגם כי לא הרגשתי שיש להם איזה ערך מוסף בהריון (לעומת טיפולי פוריות). כן ציפיתי מהם שיגידו לי מתי להפסיק את התרופות שהם אמרו לי לקחת במהלך הטיפולים ( פרנדיזון קלקסן ואספירין). הם לא הסכימו לענות לי בנושא ורצו שאני אקבע צפגישה בעלות של 800 ש״ח עם דר יואלי שהיא מומחית להריון בסיכון. זה היה נראה לי ממש כמו נסיון למסחטת כסף הרי בשביל להתחיל את אותן תרופות לא הייתי צריכה שום פגישה אצלה אז למה בשביל להפסיק כן? למייל המתחנן ששלחתי לבר חוה ישירות גם לא קיבלתי תשובה. החלטתי להפסיק לרדוף אחריהם וקבעתי תור לקופרמינץ שאמר לי כל תרופה מתי להפסיק וחזרתי למעקב בקופה. השיא היה שאחרי שכמה שבועות קיבלתי טלפון מהמרפאה של בר חוה שהם רוצים תשלום עבור כל המעקב וההנחיות !!! איזה מעקב? לא הסכמתם לומר לי כלום. כנראה שהם חשבו שהמייל מהפקידות של ״בטא מהממת! תבדקי הכפלה עוד יומיים״ לא יכול להיות בחינם. לכן אני אומרת לכל הבנות שמחליטות לא להמשיך מעקב- שימו לב איך זה נעשה כי אם יש יותר מדי תקשורת במיילים הם בסוף ירצו לגבות על זה כסף.
 
ושילמת להם בסוף?

אני כל הזמן נדהמת מהיחס של המרפאה הזו.
מבינה שד"ר בר חווה הוא תותח בתחומו אבל מתפללת שלא אזדקק לשירותיו כי זה נראה לי בלתי אפשרי.
 

Lago Azul

New member
לא.

שאלתי כל הזמן ״איזה מעקב? איזה הנחיות? לא אמרתם לי כלום״ והיא רק אמרה שהיא לא חשופה למידע הזה ופשוט שלחו אותה לגבות את הכסף. כשהיא ראתה שאני לא מבינה על מה מדובר היא פתחה את ההתכתבות שלי עם הבנות בכל מיני תאריכים שונים, הקריאה לי מה נאמר שם והבנו ביחד שמייל מחלי ב11 בלילה שאומר ״דיברתי עם איתי. הוא מבקש שתקבעי פגישה עם ד״ר יואלי בעלות של 800 ש״ח כדי שתגיד לך מתי להפסיק את התרופות ״ לא מצדיק גביית תשלום נוסף מהמטופלת (בנוסף לכל מה ששילמתי כבר אצלו בתקופת הטיפולים). מקווה שבאמת בזה זה הסתיים ואני לא אשמע מהגביה שלהם בקרוב בנושא זה. לא נעים בכלל. לרגע הרגשתי כמו הלקוחות הבעייתים האלו שלא רוצים לשלם אחרי קבלת שירות מסוים ומותירים אחריהם חובות חח
 

spirt20

New member
מאוד מוזר! בר חווה לא צמא לכסף

ואני עברתי המון רופאי פוריות שוחטים ובזכות בר חווה נולדה הבת שלי, בלעדיו הייתי נשארת עקרה. בשל המרחק קריית שמונה קרה כמה פעמים שלא שילמתי בזמן ובחיים הם לא דחקו בי , שנכנסתי להריון באתי לבדיקת דופק והם עדיין עזרו לי ונתנו טיפים כמה שבועות אחרי החלבון. ולא דרשו תשלום למעט תשלום על בדעקת גופק.. וזה היה ברור לי מאליו
 

Lago Azul

New member
אז אני לא עשיתי דופק אצלהם

כנראה בגלל זה רצו תשלום על הנחיות ומעקב. דבר שנראה לי הגיוני אם באמת היה כזה... מכיון שהם לא הסכימו לענות לי מתי להפסיק תרופות לא הרגשתי שהיתה יותר מדי הנחיה מצידם ולא הבנתי כל כך על מה אני צריכה לשלם.
 
אמנם לא צפונית אבל שקיפות וסקירה עושה בקופה

אני כן החלטתי לעשות מעקב הריון אצל רופא הפוריות שלי ד"ר באום. חלק מהעניין הוא הזמינות המאד גבוהה שלהם למענה לכל שאלה.
החלק השני הוא בגלל שד"ר באום, שמכיר את המסלול שלי, מאד מקפיד על בדיקות שאני עושה ומתי...
להגיד שכל הריון אמשיך עם זה? לא יודעת.

לגבי סקירות ד"ר באום לא מבצע והלכתי לד"ר ארז יזהר בקופה. גם לשקיפות.
לא היה שום דבר שד"ר ארז יזהר לא בדק או חיפף בו. הייתי בסקירה שעה - ואחרי זה אחרי שראה את הלב מכל הכיוונים עדיין אמר שלא ראה כמו שצריך וביקש ממני ללכת לאקו לב עובר.
 

Givonit

New member
מוסיפה - למרות שכבר דיברנו על זה


גם אני מטופלת של בר חוה,
מיד אחרי הדופק קבעו לי את כל הבדיקות והסקירות האפשריות, ומהלם שהייתי בו - לא חשבתי על להגיד - רגע, לא...
מראש ידעתי ש:
שקיפות - עושה אצל פרופ' עודא שמקבל בכפר יסיף, והוא מנהל מח' US בבי"ח נהריה. דרך הסדר של מכבי עלה סביב 40 ש"ח.
סקירה ראשונה - אצל פרופ' ברונשטיין בחיפה - 2600 ש"ח (יש החזרי ביטוח כלשהם).
סקירה שניה - אצל דר' טלמון בקריות, דרך מכבי, עשיתי אצלו גם את הסקירה השניה בהריון הקודם.

לא ראיתי טעם לחזור לבר חוה - אי-הזמינות שלהם הטריפה אותי, ה-600 ש"ח לבדיקת דופק (כשבקופה זה כרוך בביקור רופא רבעוני בלבד) ממש עצבנה אותי, ובכלל - לא נראה לי הגיוני לנסוע מהצפון למרכז לכל בדיקה, ולהמתין בתור מעל שעה בכל פעם.
מעבר לזה שלא שמעתי שום דבר על המרפאה בקטע הזה, מאמינה שכל אחד צריך להיות בתחום שהוא מעולה בו, ולא להתפרס יותר מידי לתחומים אחרים, שלטעמי רק פוגעים בתורים הגם ככה ארוכים שם.
 

Lago Azul

New member
מסכימה איתך במיליון אחוז

גם על מה שאמרת לגבי המרפאה והמומחיות שלה וגם לגבי בחירת הרופאים שלך שנראת לי נבונה מאוד. אני מהמרכז. אז במקום ברונשטיין אני אלך לצלאל בעלות די דומה בשביל סקירה ראשונה. לגבי סקירה שניה - את אומרת ששווה לי לנסוע עד חיפה בשביל טלמון ? או למצוא רופא אחד טוב בהסדר עם מכבי פה במרכז? מה היית עושה במקומי?
 
למעלה