מבולבלת... באיזה שבוע אני?! אשמח לעזרה

חמוסית30

New member
מבולבלת... באיזה שבוע אני?! אשמח לעזרה

היי בנות, אשמח לעזרתכן - נקלטתי לאחר החזרת 2 מוקפאים. הבטא קרטעה בהתחלה ולא עלתה כמו שצריך אבל בהמשך הסתדר. היה גם דימום בדרך אבל בשבוע 7+1 ראו לשמחתי עובר עם דופק אבל העובר קטן בשבוע. אחרי שבוע נבדקתי שוב ועדיין העובר קטן בשבוע אך לדברי הרופאים באיכילוב זה בסדר מאחר ונראה שהעובר מתפתח בצורה תקינה וקיבלתי שחרור מאיכילוב למעקב רגיל. היום (8+4 )הייתי אצל רופא מהכללית להתחיל מעקב והוא טען בתוקף שאין דבר כזה בשלב הזה של עובר קטן בשבוע והמשמעות היא שזה גיל ההריון האמיתי שלי (7+4). האם זה הגיוני? הרי בטיפולים הכל מתוזמן והתאריכים ידועים, האם יכול להיות שההשתרשות בעצם קרתה בעיכוב של שבוע ובגלל זה גם הבטא בהתחלה קרטעה? אשמח לתובנות...
 
מה הביא אתכם לטיפולים? האם החזרת את המוקפא על בסיס טבעי?

יש סיכוי כלשהו שההריון בעצם הוא לא בשל העובר שהחזרת אלא פשוט תיזמנו לא נכון את הביוץ שלך ומדובר בהריון טבעי?
&nbsp
כך או כך.. יצא לי לקרוא סיפור מקרה על בחורה שאצלה גם היה ככה. ולא היה ברור איך ולמה, והרופאים היו מאוד פסימים בהתחלה, אך ככול שעברו השבועות וראו שהכל מתפתח בסדר רק בדיליי, התעלמו מכך ופשוט התייחסו לתאריך בעיכוב של שבוע.
&nbsp
בהצלחה
 

חמוסית30

New member
זה לא ממש יכול להיות...

אני נשאית של מחלה גנטית ובגלל זה עושה טיפולים. העוברים המוקפאים הוחזרו ביום החמישי וכמו שכתהתי הכל ברור וידוע ולכן אני לא לגמרי מבינה איך יכול להיות עיכוב של שבוע...
 
באמת מוזר. אך כפי שציינתי..

קראתי פוסט (כבר לא זוכרת איך נתקלתי בו) על מישהי עם סיפור דומה. היא ידעה בוודאות גיל העובר (ivf) והיה באופן תמידי דיליי של שבוע. בהתחלה הרופאים אמרו לה שההריון לא תקין, אבל אכ היה דופק והכל לי הספר רק שבוע מאוחר יותר. אז הרופא המטפל אמר לה שאיננו מבין איך זה יתכן, אבל מבחינתו מתייחסים לזה כהריון רגיל לגמרי רק בשבוע איחור. הבדיקות שעשתה מי שפיר וכו הכל תקין והפוסט רשמה כמה ימים אחרי הלידה.
מחזיקה לך אצבעות לסוף דומה.
אבל קחי בחשבון שזה מצב נדיר.. ולפי הסיפור של הבחורה בהתחלה הרופאים ממש התעקשו שזה לא יתכן וההריון לא תקין. אז לא למהר להאמין לכל דבר שכל אדם עם תואר ד"ר אומר. איכשהו יש רופאים שנותים להספיד ממש מהר. לא מכירה כמעט בחורה שאין לה סיפור על כך שרופא אמר לה שההריון נראה לא תקין (בפרט בשבועות הראשונים), גם הריונות שאכ המשיכו תקין.
 
איך שימחת אותי!

ממש כיף שיסתדר! קצת הזוי שהורידו לך שבוע אבל אולי לקח לו יותר זמן להתחלק? העיקר שיש דופק!
 

חמוסית30

New member
תודה מותק, באמת משמח

בנתיים ממשיכים במעקבים הרגילים ומקווה שהכל יסתדר בסוף...
 
זה לא מוזר בכלל

השתרשות היא תהליך.
בעקבות האולטרה סאונדים הראשונים מתקנים את תאריך הווסת בהתאם לגודל האמיתי שנצפה, והכול מסתדר.
בשלושת ילדי (שני IVF אחד טבעי) לא הייתה התאמה (לכאן או לכאן), מתקנים וממשיכים.
בהצלחה,
יעל
 
למעלה