מעוניין לקנות מסלול הליכה לבית.

מעוניין לקנות מסלול הליכה לבית.

צריך ייעוץ והכוונה. http://www.sale4u.co.il/product.asp?productid=1590 http://www.shopy.co.il/groupsales/3712 http://netext.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=AFYdelta http://www.shopy.co.il/groupsales/3585 כל מיני מכשירים שמצאתי ואין לי מושג מה לבחור מה היתרונות של היקרים יותר מהזולים יותר?
 

davesh

New member
בוא נבחן את מסלולי הריצה

לפי היעוד האמיתי אותו הם ישמשו, וזה מתלה לבגדים. המכשיר הראשון נראה סבבה, אפשר לשים עליו קולבים עם חולצות מכופתרות על הידיות, ומכנסיים מקופלים וחולצות טריקו על לוח הפיקוד. מה גם שיש מקום לשים את המפתחות של הבית, תכשיטים וכו' במקום המיועד לבקבוקים. השני גם כן אפשר לשים קולבים, אבל בגלל שלוח הפיקוד קטן מכנסיים יחליקו ממנו. אבל מצד שני אפשר להלביש על לוח הפיקוד ז'קטים ומעילים, שזה טוב כשיש אורחים. השלישי גם כן נראה סבבה, קולבים על הידיות, מקום מספיק למכנסיים וחולצות טריקו. בגלל שהידיות מסתיימות "באוויר" אז זה מגביל אותך בכמות הקולבים שאפשר לתלות עליהם מפחד שייפלו לרצפה, אבל מצד שני אפשר להלביש על הקצוות ז'קטים ומעילים. גם כאן יש מקום לתכשיטים מפתחות וכו' ... הרביעי קצת בעייתי, שכן אם תשים יותר מידי קולבים על הידיות אז אין מה שיעצור את הקולב מלהחליק לאורך הידית ובסופו של דבר לרצפה. וגם אין ממש מקום למכנסיים ז'קטים וחולצות טריקו. בשורה התחתונה נראה לי שהשלישי הוא הכי וורסטילי מכולם.
 
גברתי

מה שמנסים להגיד לך פה, שרכישת הליכון הינה דרך גרועה להוציא כספך שהושג בעמל כה רב. הסטטיסטיקה מוכיחה כי הליכונים בסופו של דבר מוצאים את עצמם תופסים מקום ומעלים אבק. איננו מוכנים לתת יד למחדל הזה, ואנו נלחמים על מנת לחסוך את כספי הציבור, זאת ועוד היתרון שבאימון בחדר כושר, ובסביבה התומכת שהוא יוצר , גדול לאין ערוך לעומת יתרונות הנוחיות של האימון בבית ... על כן , הועברה כאן בהודעה מעלייך , רמיזה צינית לכך שלא מומלץ לך לקנות הליכון. בכבוד רב , מר אופסשםמשתמש.
 

lirandr

New member
ואם כבר לקנות...

אז יד שנייה. המדינה מלאה בהליכונים יד שנייה שרצו עליהם 20 דקות.
 

hot chilly

New member
|כ| זה חזק כמו ההוא על

גולשי הפורום על סוגייהם! אהבתי פלאס פלאס
 

Nimrodhl

New member
גם מצחיק וגם צודק מנסיון,

מנסיון של אנשים שאני מכיר, צריך לבחון מסוללי ריצה בדיוק בצורה הזאת. חבל שלא הכנסת להשוואה כולב + מחזיק מפתחות של איקאה ואז היינו מגלים שחוץ מהזיעה של כל עם ישראל בתור, הוא יותר זול ויותר יעיל. כמעט כל מי שמתשמש במסלול ריצה בבית צריך כולב של איקאה. אני לא חושב שמכון זה פתרון יותר טוב מלהתאמן בבית, אבל למה לעזאזל צריך הליכון שאפשר לקנות שעון דופק + מודד הקפות או מודד צעדים ולרוץ ביערות\ רחובות\ ים וכו... לרוץ בחוץ פי 100 יותר טוב מהליכון וכשאני בחיטוב למרות שאני מנוי למכון אני רץ בחוץ. (אל תגידו לי חורף , כי בחורף גם ככה כולם במסה ולא עושים אירובי ;), או שיש בריכה מחוממת) נ.ב עלה לי רעיון לאירובי חדשני, גיהוץ על כל הבגדים שנמצאים על ההליכון ותלייתם בחזרה, אני גאון.
 

davesh

New member
אתה ילדון ... רואים שאמא עושה לך את

הכביסה. על ההליכון מניחים בגדים שנלבשו כבר, אבל עדיין לא מספיק מלוכלכים כדי לזרוק למכונת הכביסה. בגדים שנלבשו פעם אחת - לא מגהצים ולא מחזירים לארון. גאון? כנראה שלא ...
 

Nimrodhl

New member
חחחחח,

יש לי רעיון חלופי: למרות שהבגדים האלו עוד לא חייבים כביסה, לעשות כביסה ביד בטוש לבגדים לאלו ולקפל ולשים בארון עם הממש נקיים? איך אני?
 

HeadSpiN

New member
דעה מבעל ניסיון...במסלולי ריצה

אז ככה כן זה דבר נפלא יש לי אחד כזה... וקרעתי לו את הצורה. מדובר במכשיר אחד מן הטובים שפגשתי אי פעם לא יורק ולא בטיח. המכשיר המדובר הוא זה מכשיר בעל מאסיביות עוצמה ומנוע שמחזיק בלי סוף בתור אחד שעובד עליו 40-60 דקות כל יום.(יש להשים לב להשים סילקיון ספריי להאריך את חיי הרצועה) סוס עבודה ועזר לי המון המון לא הולך למכון כושר בישביל אירובי עושה בבית בפרטיות מתחרע משתגע ולפעמים צועק בעיקר הליכות. צריך התמדה אם לא מתלה בגדים דקורטיבי, והרבה כוח רצון. אני קניתי מגיל ספורט ועברתי איתו 4 בתים עם המוביל של גיל ספורט אחריות מעולה ושירות טוב. נהנה מכל דקה אחת הקניות הטובות שאי פעם עשיתי לעצמי. בקיצור זה תלוי באופי בישביל זה עבד ועשה לי רק טוב.
 

davesh

New member
../images/Emo45.gif אכן מכשיר טוב ...

הרבה מקום לקולבים, מכנסיים, חולצות טריקו, מפתחות של הבית, תכשיטים (אפילו מקום נפרד לשלו ושלה) אפשר לתלות בין הידיות שק מבד ולזרוק לשם כביסה מלוכלכת ... רק מה, אי אפשר לתלות ז'קטים ומעילים שזה מינוס גדול.
 

HeadSpiN

New member
מה אוכל אותך?

תקשיב הבדיחה מיצינו לא? זה שאתה משלם על מכון כושר לא אומר שכולם צריכים אותו בישביל אירובי . אני מרגיש הרבה יותר נוח להתפרק בבית על אירובי גם יש לי את כל התנאים והכי נוח שבעולם.
 

davesh

New member
לא אוכל אותי כלום ...

זה שאתה מנצל את מסלול הריצה שלך זה טוב ויפה, אבל 90% מהאנשים שקונים מסלול ריצה לא משתמשים בו. מה גם שאם כל הכבוד למכשיר ריצה שלך, הוא לא יכול להתחרות ברמתו של מסלול ריצה שיש במכונים. לא ברמת בולמי הזעזועים, לא בעוצמת המנוע, לא ברוחב ואורך המסילה, לא במגוון התוכניות. אלא אם כן אתה גר בבית ענק עם מרתף, אני לא רואה הגיון בלהכניס כזה מכשיר גדול שתופס כ"כ הרבה מקום בבית ואתה מנצל אותו רק שעה ביום במקרה הטוב. למה רק אירובי בבית? תעביר את כל מכון הכושר הביתה ותסגור עניין. ובכלל, אני חסיד של הקרוס-טריינר, עובד יותר טוב על השרירים, פחות מאמץ על המפרקים ושורף יותר קלוריות. הדבר היחיד שיותר מטומטם מלרוץ ולא לזוז מהמקום זה לפדל על אופניים ולא לזוז מהמקום, ועוד בחדר מלא משוגעים כאלה עם משוגע ראשי שצועק עלייך בחדר חשוך עם מוזיקה ואורות כמו במועדון. יש אולי רק דבר אחד שבאמת יותר דבילי משני אלה וזה הדבר המטורף הזה.
 
למעלה