למחפשי העבודה...

arbel2

New member
אני לעד יעדיף להיתאמן בצינוק

מוקף בצ'צ'נים חולי נפש שעושים לחיצות חזה עם משקלים של סקווט הייתי בשייפ רננים , וקיבלתי תחושה של מעבדה , לא חדר כושר ...
 

misterG

New member
ראו תגובה 43:

"..אנשים מזיעים , רעשים של משקולות דופקות וצעקות מאמץ וכאב. זאת האווירה שצריכה להיות במכון כושר אמיתי. " כל מילה בסלע.
 

HelloweeN

New member
זה ידוע מאוד. אין כמו מכוני הארדקור

שכונתיים, מסריחים ומוזנחים שבאים אליהם בשביל להתאמן נטו, ולא לזיין ת'שכל, כמו שכבר ציינתי אינספור פעמים. כל הפוזה המטומטמת הזאת של "חדר כושר" זה פשוט טרנד ותו לא.
 

subotaj

New member
../images/Emo32.gif איזה מצחיק

רק שלשום ישבתי עם חבר שלי ואמרתי לו "נו סעמו מתי יבוא כבר הספטמבר ונעוף כבר לאיזה חודש לקרוע שוב את אירופה".. הוא התנשף ואמר כן.. פאקינג העבודה הזאת קרעה אותי, מגיע לנו איזה חופש. ואז אני אומר לו.. "עזוב לחכות עד ספטמבר בוא נעוף החודש לאיזה נופשון.. ואז נסע גם בספטמבר". פתאום אתמול אמא שלי מביאה לי שובר כזה של התו-הכחול ובו הם מצעים חבילת נופש בקלאב בליזיה 5 כוכבים בבודרום, תורכיה הכל כלול 4 לילות ב-299$. והיום אני כבר מזמין לשם מקום ל-30 באפריל... איזה מצחיק זה אפילו בלי לתכנן.. קיצור אני הולך לבלוס, לשתות בירה, לטחון הרבה על האש, לסתלבט בבריכה לצאת לפאבים, מסעדות, מועדונים לשתות בירה (כבר אמרתי), יין, לקחת איזה שייט בספינה, חמ"מ טורקי... אך... החיים הטובים
מקווה שיהיה שם איזו מסיבת
.. וממה שהבנתי המלון הזה מאוד מאוד מומלץ
מי מצטרף?
 

subotaj

New member
פשש אני אסתפק בנחיתה במינכן

+ איזה פורד מונדאו סטיישן עם ג'יפיאס ואז אוסטריה (בפעם השלישית אני מקווה לעבור בגולסגלוקנר) משם לצפון איטליה (בדגש על אזור הדולומיטים) משם לשאמוני, ניס ומונטקארלו ובדרך חזרה לשוויץ והעיר השחור).. למרות שבאיטליה, אוסטריה ושוויץ היתי 4 פעמים ואני כבר לא מדבר על נחיתה במינכן.. שוב ושוב בא לי לבקשר במקומות האלה - בגלל שזה שטח כל כך עצום אפשר לפשפש עוד עשרות מקומות..
 

Infin1ty

New member
אני נוסעי לבלגיה באוגוסט כנראה

לחודש+-, אומנם לתחרויות, אבל זה כולל גם קצת להנות
 

TheImpactBoy

New member
../images/Emo7.gif ../images/Emo203.gif

נחש מי חוזר לצבא יום ראשון?
אני לא אדבר.
 

d_style

New member
תבלה...

אני נוחת ב4.5 בבייג'ין, לטיולונצ'יק של כמה חודשים (סין, הודו, תאילנד, מה שיבוא יבוא). ד"א מתלבט קשות אם לקחת את המצלמה, קצת מכביד, מצד שני הלב אומר כן... ויש ביטוח, ועל הזין שלי, ו... טוב נראה. אני רק צריך איזה עדשת walkaround טובה. הציעו לי Tamron 24-135 משומשת +פילטר UV ב1600... מה אתה אומר ?
 

subotaj

New member
הו.. יש לי הרבה מה להגיד...

א. לפי נסיון של חברים אל תכנס יותר משבוע להודו (ועדיף בכלל לוותר). אין מה להשוות בין סין תיאלנד נפאל והסביבה להודו המזעזעת. ב. אני גם לא יודע עם לקחת איתי מצלמה.. זה פאקין ציוד יקר וכבד.. אני גם דיי אוכל סרטים עם זה. (נראה לי שאקח). ג. להגיד לך את האמת, אותי דווקא קצת מרתיע הטווח של העדשה, בגלל שזה נראה מושלם מדיי, בטוח איכשהו זה יצא לידי ביטוי. אני אישית הלכתי על ה-28-75 של טמורון. מצד אחד אחלה מצלמה מצד שני חסר קצת ב-2 הקצוות, ולפעמים מרגישים את זה. ד. חבוב תהנה זה הולך להיות ואחד טיול!
 

subotaj

New member
*מצלמה = עדשה. כן ו...

מטרת העל שלי לרכוש 2-4 סטים של עדשות L הנחשקות.. אני אופטימי הא?..
מה שבטוח שהעדשה הבאה שלי תהיה L70-200f4 המושלמת!
 

d_style

New member
הדילדו הזה עולה יותר מהמצלמה שלי...

ואוכל סרטים זו בדיוק המילה... לא מספיק שאני צריך להחליט אם בכלל לקחת את המצלמה, אם אני לוקח אותה אני חייב גם לקנות עדשה כי אני כרגע עם הקיט בלבד (לא לצחוק עליי). זה + נגן MP3 שחייבים, אני ארגיש כמו סרג'יו בעל התכשיטים שבא לעשות מילואים בגבעת חלפון. אך אך, לו רק לא הייתי קונה את המצלמה מזמן, ולא הייתי יודע איכות צילום מהי, כל כאב הראש היה נחסך והייתי מסתפק במנת חלקי שהיא הA75...
 

subotaj

New member
תמיד אומרים לי מה? תגיד אתה דפוק

להוציא 23 ש"ח על מצלמה? התשובה שלי מאוד פשוטה.. שמע אין לי מי יודע כמה תחביבים.. ובדבר הזה בין הבודדים שגורם לי אושר אני מוכן להשקיע כסף.
 
למעלה