למחפשי העבודה...

Rossi46 ®

New member
אני קיבלתי בתחילת כיתה ה'

שלבנות בכיתה שלי עוד לא צמחו שערות ב%#@ .
 

alexkagn

New member
אם זכרוני אינו מטעני

כבר בכיתה ג'-ד' כשבנות היו יושבות לי על הברך הייתי די מתרגש (מה שמזכיר לי שהיה משחק אמת או חובה וחייבו את אחת ה"שוות" מהיסודי לנשק אותי והיא התנגדה בתוקף LOL. בכיתי לאחר מכן כל הלילה כי הרגשתי לא רצוי!
) אחח הימים ההם...
 

Rossi46 ®

New member
../images/Emo6.gif

פעם הכל היה טוב יותר ופשוט יותר , זקפות זמניות ואקראיות היו מקור לאושר ולסיפוק רב בימים ההם .
 

alexkagn

New member
כן כן... ../images/Emo6.gif

מוכרות לך הנסיעות באוטובוס בדרך לבית הספר, כאשר פתאום בלי שום התראה את חוטף WOOD עצבני ואז נאלץ לרדת בתחנה שלך עם התיק צמוד מלפנים למכנס כאילו אתה "מחפש משהו בתיק"?! You bet yo' ass i'm familiar with these events!
 

arbel2

New member
או שתקבל זיקפה בדיוק, אבל בדיוק

כשהמורה מבקשת ממך לפתור תרגיל על הלוח ..
 

IshMaElf

New member
כן זה ניקרא זיקפתובוס -

הזיכרון הכי גרוע שלי מהחוויה הזו (היו יותר מדי אבל זה הכי גרוע) הוא נסיעה ארוכה לרמת הגולן בתקופה שהייתי משרת שם ולידי היתיישבה איזו חיילת בלונדינית כוסית לא נורמלית ולא הפסיק לעמוד לי בערך שעתיים און אנד אוף עד שפאקינג הגענו לחצור הגלילית שזו התחנה שבה הייתי צריך לרדת ועם המדי אלף המיזדיינים הדקרון הצמודים האלו הייתי צריך לרדת מהאוטובוס וניסיתי להסתיר את הזיקפה עם הנשק עד שירדתי למטה, מאוד לא נעים...
 

CarbonFour

New member
../images/Emo31.gif סעמק עם המדים הצמודים האלו

קרה לי מספיק פעמים :-\
 

subotaj

New member
אלוהים!!! כמה פעמים יצא לי להסתיר

את הבולבול עם התיק...
יש גם זקפרכבת כל פעם שהיתי מגיע לבסיס ברכבת לפני היצאה ממנה היתי חוטף שטרונגול לפנים!
 

t o c o

New member
LOLLLL כלכך נכון

דרך אגב נראה לי כבר אוננתי בכתה ה -_-'
 

pertal

New member
אלכס, מה לעשות, אבל אני מתאר אותך

בתקופת היסודי, כילד שמנמן עם תלתלים ומשקפיים, שהיה אוכל את הנוגי (מה שיוצא מהאף) של עצמו... :) (אךךך הזמנים הטובים..) אני הייתי צד את הבחורה הזאת, מחפש אותה בכל הארץ, וכשהייתי מוצא אותה (אתה עם הגוף שלך) מוריד חולצה ועושה מן "תנועת טווס", עם החזה, ומחייך מן חיוך שטני/מטומטם כזה, בלי להגיד שום דבר. היא תחשוב על הרגע הזה עוד הרבה זמן בחיים שלה. בנקודה שאתה חושב שהיא חשבה על זה מספיק(משהו כמו 15-20 שנה אחרי המעשה) אני אישית הייתי בא אליה, והורג את המשפחה והילדים שלה.. (סתם, נסחפתי.), הייתי בא אליה ומתוודה על הכל. תודה שזה רעיון טוב, ומשעשע.
 

alexkagn

New member
ביסודי הייתי ילד די רגיל

אתה יודע איך זה...כדורגל, ערבי כיתה (כולם מתפזרים ב-9 בערב), קצת מכות בהפסקה...ככה זה החיים הטובים.
 

subotaj

New member
סקווווופ! אני זוכר את עצמי בגן

בערך בגיל 4-5 כשהינו הולכים לשון בצהרים (זה היה גן בברה"מ) אז היתי ישן ליד ילד חמוד וכל הזמן הינו נוגעים אחד לשני באזור.. כשהתחלתי לעשות חושבים בגיל 13 בערך.. כי ידעתי שאני שונה.. פתאום זה היכה בי.. "פאק.. אני נוסע בכוון הנגדי ממש מגיל-0"
 

itay180

New member
למה?

תפסת את אח שלך מאונן בזמן שינון פסוקים לבר-מצווה המתקרב ובא?
 
חחחח לא...

חבר שלי אמר לי שזה קרה לו בסביבות כיתה ג'-ד', וזה נראה לי ממש מוקדם... אז החלטתי לעשות סקר...
 

arbel2

New member
הממממ , בואו נחפור בארכיון ...

הזיקפה הראשונה : 11.5.88 : ארבל נשלף ממעמקי אימו לאחר ניתוח קיסרי ,כל הבדיקות תקינות , פרט לדבר אחד , כשאר הרופא בא להפליק בישבנו של התינוק , הפעוט סובב ראש אל הרופא , תפס את ידו , פצה פיו ואמר " אתה עושה טעות חמורה מאוד !" לאחר מכן הפעוט קפץ מידיו של הרופא , הדליק סיגריה , וקרץ לאחות המיילדת האחות , אחוזת היתלהבות מהמחזה המדהים שנגלה לפניה , קרעה מעליה את בגדיה והחלה מנפנפנת שדייה מצד מצד אחוזת אמוק , הפעוט לא נשאר אדיש , והצמיח זיקפה ראשונה...שעתיים לאחר מכן הוא שגל את המיילדת ללא רחמים אגן שבור ראשון .. (כל הזכויות שמורות למוחו החולני של ארבל , מחסור שעות שינה, וצ'אק נוריס )
 
למעלה