אחת ולתמיד : אבקות חלבון

kfirbadaney1

New member
אבקה לעלייה במסה

שלום, ברשותי אבקה לעלייה במסה ונדרש ממני לקחת מנה אחת ביום. השאלה שלי היא כמה זה מנה אחת בנפח?? מצורפת לאבקה כף מדידה במיליליטרים (יש בה בערך 250 מ"ל), אבל אני לא יודע כמה אבקה נדרשת במנה (לא מצויינת על האריזה כמות המנה).יש מצב מישו יודע? האבקה היא serious mass של אופטימום. תודה רבה
 

Rossi46 ®

New member
א-ת-ה ב-ט-ו-ח שלא כתוב כלום ?

תראה מה תעשה , תבדוק כמה גרם של אבקה סה"כ נכנס בכף המדידה . אחרי זה , הסתכל בערכים התזונתיים של המוצר , לפי התזונה שלך , תשלים את כמות האוכל שאתה צריך ע"י חישוב הגרמים . יש מבין ?
 

kfirbadaney1

New member
לא גבר..

יש מצב אתה קצת מסביר לי? מצטער שאני מציק אבל זה חשוב לי
 

Rossi46 ®

New member
בכיף ,

כף המדידה שקיבלת , מכילה כמות מסוימת של גרמים . במידה ואתה לא יודע כמה ג' היא מכילה [במידה וזה לא כתוב על האריזה] , תמדוד עם משקל מטבח כמה ג' של אבקה היא מכילה . אני מניח שקנית את הגיינר בשביל לעלות במשקל , נכון ? במידה וכן , עליך להיות במאזן קלורי חיובי [להכניס יותר קלוריות ממה שאתה מוציא , כדי לעלות במסת שריר] . גיינר הרי הוא סה"כ תוסף תזונה שעוזר לך להכניס יותר קלוריות בשתייה מאשר באוכל מוצק . לכן , אתה צריך לחשב כמה קלוריות אתה אוכל , ולפי זה לחשב כמה גרם של אבקה אתה צריך לשים בכל פעם . איך אתה עושה את זה ? תסתכל בערכים התזונתיים של המוצר , בוא נאמר שכתוב שם : 700 קלוריות ל100 ג' . עכשיו אתה מתחיל לחשוב "כמה קלוריות עוד נשארו לי להכניס היום כדי להיות במאזן קלורי חיובי ?" ולפי זה אתה מחשב . אם נשארו לך 350 קלוריות שאתה צריך להכניס , אזאי אתה שם 50 ג' של אבקה מדודה בעזרת הScoop שלך . הכי טוב בשבילך , יהיה לשמור על ארוחות קבועות , ולשים מנה קבועה של גיינר בכל פעם - בהתאם למאזן הקלורי שלך . יש מבין ?
 

sx4

New member
אם אני צריך אבקה לחיטוב?

אני רוצה לשמור על מסה קיימת, 1.70 משקל 72 14 אחוז שומן,כבר עליתי קצת מסה ,עכשיו אני צריך אבקה לשמירת חלבון, א.כמה חלבון עליי לצרוך ביום? ב.אפשר המלצות לאבקה כזו? ג.זה טעים לפחות? ד.זה משקה,של כמה ליטר בערך?(או מ"ל)?
 

Rossi46 ®

New member
תשובה ,

חיטוב לא משיגים בזכות האבקה , אין דבר כזה "אבקה לחיטוב" . בזמן חיטוב אתה צריך לשמור על רמת גבוהה של חלבון בתפריט שלך , לכן , בנה לך תפריט מסודר [סביב ה2 ג' חלבון לקילו] ותשלים את החלבונים שחסרים לך בתזונה היום-יומית שלך מהאבקה . המלצות לאבקה יש בשרשור הזה . טעים ? זה אינדיוידואלי .
 
למעלה