אחת ולתמיד : אבקות חלבון

yuvalfrr

New member
שני דברים שונים

גיינר מספק כמות גבוהה של פחמימות, חלבונים, שומנים וקלוריות במנה. מיועד לעליה במאסה בלבד. אבקת חלבון מספקת כמות גבוהה של חלבונים, כמות אפסית של פחמימות ושומנים, וכמות נמוכה של קלוריות. מיועד לכל מי שרוצה לצרוך חלבון במרוכז באמצעות שייק. השאלה היא - מה אתה רוצה לעשות? יש לך אפשרות של עליה במאסה, ירידה במאסה ובשומן (כסאח), וירידה בשומן ושמירה על מאסה (חיטוב). בוא נשלול את הכסאח. בשבילך הכי טוב יהיה חיטוב. זה אומר שאתה צריך להיות במאזן קלורי יומי שלילי (לאכול פחות ממה שאתה שורף), לאכול הרבה חלבונים, וגם פחמימות (בערך 40%-40% , ו-20% שומנים), לעשות תרגילי כוח והרבה מאוד אירובי. 3-4 פעמים בשבוע. כך מה שיקרה בגוף שלך - תשרוף שומן באמצעות המאזן הקלורי השלילי והאירובי, ותמזער את הפגיעה בשריר באמצעות תרגילי הכוח והחלבונים. כך יירדו אחוזי השומן והשריר לא ייפגע, מה שגורם למראה מחוטב יותר. בהצלחה.
 

lvmusic

New member
עליה במאסה...

עלולה לגרום להשמנה אצל מי שיש לו נטייה לשמנה?
 

lvmusic

New member
הכוונה שימוש בגיינר....

עלול לגרום להשמנה אצל מי שיש לו נטייה לשמנה?
 

yuvalfrr

New member
כן

בעליה במאסה צריך לטחון אוכל- חלבונים,פחמימות,שומנים איכותיים ומעל לכל קלוריות. ברגע שאתה במאזן קלורי חיובי האנרגיה העודפת נאגרת בגוף- כשומן וכשריר (עליה במאסה). כתוצאה מכך תעלה באחוזי שומן יחד עם העליה בשרירים. זו הסיבה שמתאמנים עולים במאסה ואז עוברים לתקופה של חיטוב, כדי להשיל את אחוזי השומן שתקופת העליה במאסה כפתה עליהם. אצל מי שיש לו נטיה להשמנה בכלל לא כדאי לחשוב על עליה במאסה, אלא אם הוא במשקל נמוך. אם יש עוד מה להפיק מחיטוב, עדיף ללכת בדרך הזו.
 

lvmusic

New member
אוקיי...

כלומר ברגע שסיימתי את תקופת החיטוב (כלומר הורדתי את כל השומן העודף) אז אפשר להיכנס לתקופת עלייה במאסה...? את רוצה להגיד לי שאנשים מעלים במשקל משמעותית בתקווה בסופו של דבר לחטב את הגוף....מה קורה אם לא מצליחים?
 

yuvalfrr

New member
אין כזה דבר לא מצליחים

הגוף עובד בצורה מסוימת. אם מתמידים ועובדים כמו שצריך, יהיו תוצאות, בסופו של דבר. וכן, ברגע שסיימת את תקופת החיטוב אתה יכול להיכנס לתקופת עליה במאסה. בעצם אתה יכול להיכנס לתקופת עליה במאסה מתי שתרצה, רק שעדיף קודם להשיל כמה שיותר שומן, לפני שאתה מוסיף עוד.
 

odl

New member
Perfect Nutrition - חברה אמינה?

שלום, אני זוכר את הכתבה שעשו לפני כמה שנים על כך שבתוספי מזון אין את הערכים שרשומים על האריזה. אני מניח שהתופעה הזאת עדיין קיימת בקרב החברות הקטנות. עד כמה Perfect Nutrition נחשבת לחברה אמינה? האם יש הבדל משמעותי בינה לבין אופטימום, צ'מפיון או נייצ'ור בסט?
 

Rossi46 ®

New member
אין כ"כ הבדל ,

החלבון הוא אותו חלבון , רק מופק בשיטות שונות . עד כמה החברה אמינה ? אין לי מושג . בינתיים לא שמעתי תלונות .
 

Sandro

New member
שאלה בהקשר.

אם אני דל תקציב, מה כדאי לי לאכול במקום, לאחר אימון?
 
אבקת חלבון

אבקת חלבון היא לדלי תקציב. אוכל רגיל הוא יותר מזין ובריא אבל יקר יותר. אל אם כן אתה אוכל אצל ההורים :)
 

Rossi46 ®

New member
אתה רואה ? ז-ו למשל שטות גמורה ,

"אוכל רגיל יותר מזין ובריא" - אתה טועה , באבקות חלבון יש ויטמינים , מינרלים והן לא נופלות בנושא הבריאות מאוכל מוצק .
 
סליחה?

לא כל אבקה ותוסף בשוק לא נופל מאוכל מוצק. בהחלט ישנם אבקות שאינן נופלות מאוכל מוצק, אבל כדאי לציין בדיוק איזה חברה ואיזה מוצרים ספציפיים. לעומת זאת, אוכל מוצק ידוע כ"טוב" כל הזמן ולכן עדיף אותו.
 

asich1

New member
יש לך השגות נגד עצמך...

בעצמך קבעת שאוכל רגיל בריא יותר, ועכשיו אתה טוען ש-רק במקרים מסויימים. במקומך הייתי בודק את ההודעה לפני שאני שולח אותה.
 
בוא לא נתווכח על סימני פיסוק.

אני עצמי משתמש באבקה של צ'מפיון. אתה חושב שהייתי משתמש בזה אם זה לא היה בריא? מצד שני אני לא בטוח שאבקות זה יותר בריא. לי זה נראה שזה די אותו הדבר ובאוכל מוצק יש דברים נוספים חוץ מחלבון שבחלק מהאבקות הם נוכחים ובחלק לא. האם אתה היית זה שהכין את האבקה? איך אתה יכול להיות בטוח שהכל 100% ולכן אם זה אותו הדבר אני הייתי הולך על אוכל שאני הכנתי. בכל אופן, כמו שציינתי, אם האבקה טובה זה גם יותר זול וגם אותו הדבר, כמו האבקה של צ'מפיון (בטעם בננה :) ). (דוגמה קיצונית:) לי זה נראה כמו להשוות בין פורמולה לחלב אם וראינו איך זה נגמר כשעושים טעות באבקה.
 

Rossi46 ®

New member
אל תתחכם ,

"ידוע ש .." , "נראה לי ש .." , "מהניסיון שלי .." - כל אלה לא רלוונטיים בנושאים האלה . להבא , נסה להביא סימוכין אמפיריים לטענות שלך .
 

carnevo

New member
ל-Rossi

זכור לי שהיה כאן בזמנו קישור למחקר המצביע שאין ייתרונות בצריכת מי גבינה בהשוואה לחלבון ממקור מלא אחר, למעט לאחר צום בן 15 שעות. לא הצלחתי למצוא אותו ברוב כשרוני, אודה לך אם תוכל להפנות אותי אליו. בתודה מראש, יותם.
 
למעלה