קצת
לשעת לילה מאוחרת .

hell razor

New member
אחלה סיכום הבאת פה...

בכל זאת, אתה מוזמן לב''ש לראות את הפיטבולית, בתקווה שתשנה את דעתך שלא כל הכלבים מסוג זה הם כמו שאתה מציג אותם. חוץ מזה שאפשר פשוט לשים להם רסן,דבר שיימנע נשיכות,למרות שאני הולך עם הכלבה משוחררת ובלי רסן.
 

Snirki

New member
כלבה חמודה. אבל.....

אני בטוח שאוהב את הפיטבולית שלך. אני אוהב כלבים, וחוץ מפיטבול אחד, כל האחרים שהיכרתי בחיי היו חמודים וחברותיים. עם זאת, איני מסוגל להרגיש חיבור אמיתי עם כלבים אלה (ורוטוויילרים ואמסטפים ודוגו וכו'), כי בכל רגע איתם משהו בי נמצא על המשמר. למשל, אני מאוד לא שקט שלגיסו של דודי יש בבית אמסטף, ובת הדודה הקטנה שלי מסתובבת שם - הם בעצמם נועלים את הכלב בחדר בכל פעם שהעוללה מגיעה לבקר. בעל הכלב נשבע בשתי ביציו שהכלב תמים, חמוד וחברותי! פעם אחת ראינו את הכלב הזה רודף אחרי חתול בחצר. באותו רגע, זה לא היה אותו "פודל". הוא נכנס לאמוק, והפך למפלצת. השינוי היה כל כך דרמטי, זה היה כמו לראות אדם שהופך לזאב. זה יושב לכולנו חזק בתודעה מאז. קרה רק לפני שנה, אבל המקרה קיטב אפילו יותר את האופן שבו אני תופס את הכלבים האלה. אני לעולם לא אוכל לסמוך ב-100% על כזו חיה. כזו חיה לא תחיה עם ילדיי. אהיה מאוד לא שקט אפילו אם תהיה לשכן שלי כזו חיה. אגב, ברור לך שאם הכלבה שלך (ספציפית בשל היותה פיטבול) תתקוף ותפצע מישהו בעודה מסתובבת משוחררת ללא רסן, אתה (מעבר לפיצויים בסכומים אסטרונומיים) קרוב לוודאי תיכנס לתקופה של הרבה חודשים או מעט שנים בכלא? כדאי להפנים. מבחינתי אתה משחק בנשק חם.
 

hell razor

New member
איכות חרא בגלל שהמצלמה חרא

נראה אולי בקרוב אני יצלם משהו יותר טוב. במציאות היא הרבה יותר גדולה.
 

ערן שחר

New member
הכי חשוב אם אתם מכירים משהוא

דרך הפורום אל תעשו לו מה שבת הרב עשתה לחבר שלה "התחיל לפני שלושה חודשים, כשאיילה, בתו של הרב בת ה-18, הכירה צעיר כבן 17 בצ'ט בפורום תפוז באינטרנט. בין השניים נקשרו קשרים רומנטיים - אך לרוע מזלם של הצעירים האוהבים, משפחתה של הבת לא ראתה בעין יפה את הקשר."
 
שלייייי../images/Emo134.gif

1. חולה על אבא שלי שהוא גם המאמן הפרטי שלי וגם הכי חתיך במכון כושר. 2. לא אשרוד את היום אם לא אעשה סיבוב באימפרזה טורבו שלי. 3. חולה על מהירות וחולמת לעשות רשיון על אופנוע כבד כבר שנים, אבל אבא לא מסכים. 4. אני בלונדינית טבעית. 5. השריטה שלי היא אהבתי לאיך שקעקועים נראים על עור שזוף. 6. עושה ספינינג כל יום,בנוסף פעמיים בשבוע אימון ובערב רוקדת סלסה סטייל קובני. 7. בת 22 ואף אחד לא מאמין לי כי אני נראית כמו ילדה בת 17.
 
רק עכשיו שמתי לב לזה!

אני בן15 מתאמן כשנה כל יום סיבולת ו3 פעמים בשבוע בחד"כ ואני חובב אירובי מושבע!
 
עוד 4 עובדות שלא ידעתם

אני בכל יום פנוי עושה טיול אופניים אני משגע אנשים בצטים חולם להשתתף בתחרויות אופנים וריצה ובחיים שלי לא פחדתי מג`וקים אפילו מעכתי ג`וק שנכנס לי לבגדים בתוכו! זהו אין עוד משהו
 

carnevo

New member
גם אני גם אני ../images/Emo72.gif

1. אני מתאמן חצי שנה בלחץ, ותקוע במשקלים כמו מתאמן ותיק על סף מיצוי הפוטנציאל.
2. אני פקח טיסה.
3. אני רוכש חיבה מופרזת לאלכוהול על סוגיו.
4. לא ייתכן אימון איכותי ללא Fear Factory. 5. חודשיים טחנתי בבסיס כמו תאילנדי.
6. תוסף המזון האהוב עליי הוא אגאדיר.
7. יד ימין שלי גדולה מיד שמאל בצורה מעוררת פליאה
 

174M4R

New member
חדש חדש מהרגע..../images/Emo41.gif

מממ איתמר בן 15 עוד מעט (ב22.7) לא מתאמן בחדר כושר או משהו אבל בבית יש: זוג משקולות של 3 קילו. זוג משקולות של 5 קילו. 2 מוטות קצרים למשקולות. מוט אחד ארוך (8 קילו) למשקולות. (משקולות למוטות יש אבל איו לי כוח לספור) זוג אופניי כושר. אחד פשוט (עולה כ400) ואחד יותר יקר שעלה בסביבות ה1000) מתח בדלת של אחי. וזהו אני חושב. אני עובד רק על שריריי ידיים. אין לי כוח לאופניים. אני בעיקרון לא אוהב ספורט (גרוע) אני עושה משהו כמו 2-3 מתח (=\) אבל דיי חזק בהורדות ידיים למשל.
 

magman

New member
טוב אז גם אני מצטרף

בן 15 ומתאמן במשך 5 חודשים באימון ביתי מצייר כשבא לי ועושה גם סרטי אנימציה לא גמורים כשממש בא לי http://img107.exs.cx/img107/7653/10ix.jpg
 

Moralida

New member
האמתהיאשאיןלינושאאזזהמהשאנירושם

אז ככה 1) הניק שלי הוא תוצאה (נדירה למדי, תראו את סדר האותיות ואת העובדה שיש אות גדולה בהתחלה) של האחיין שלי שדופק על המקלדת. 2)הסרט האהוב עלי הוא "מועדון קרב" המבוסס על ספר של הסופר האהוב עלי, Chuck Palahniuk. הנה משהו שלא ידעתם על "מועדון קרב": צ'אק, כותב הספר, אהב את הסיום של הסרט (הלא מצונזר, כמובן) יותר מהסיום של הספר. הוא מיהר לכתוב ספר שנקרא Lullaby שלדברו, "גורם ל"מועדון קרב" להראות כמו ילדה קטנה". 3) החלום שלי הוא להיות טיס\נווט קרב בחיל האוויר, למרות העובדה שעוד לא טסתי באף מטוס (לא ראיתי חו"ל). 4) אני הולך לחד"כ כי אני חושב שלהיות בן אדם זה לא רק למצות עד תום את הפוטנציאל השכלי, אלא גם את הפוטנציאל הפיסי. אני חושב שלהיות מאושר באמת זה לדעת שאתה עושה כל מה שאתה יכול לעשות, בלי פשרות. 5) אני שונא חלשי-אופי (Well Boo-Fucking-Hoo) ואוהב שסובבים לידי חזקים (לא רק פיסית). 6) יש לי מה שאחותי מכנה "ג'וקים בשכל" - שגעונות אובססיביים לגבי רעיונות שצצים לי משום מקום. שבוע שעבר פתאום רציתי לדעת הכל על קריאת שפתיים ואיך להתאמן בזה, הורדתי ספרים, קראתי מאמרים ושלחתי אימאיילים. אתמול זה היה הסופר אדוארד דה-בונו. מחר זה יהיה............. :) 7) אני רוצה שיהיה עוד הודעות כמו אלה, שנכיר שגעונות של אחרים וככה נזכיר לעצמנו שאנחנו לא כלכך שונים. היי, קוראים לי רוי, ואני חושב שהעולם יפה. :)
 

Athlete

New member
גם אני רוצה גם אני רוצה ../images/Emo8.gif

1) שחקן כדורסל, "מתנשא" לגובה של 1.82 ס"מ, למרות המגבלה בגבוה אני תמיד אבל תמיד זה שקופץ לכדור הפתיחה. 2) מידת נעלים 48. 3) אין לי צבע אהוב. 4) הצטלמתי עם אלי אילדיס !!!
5) חולה על אוכל סיני. 6) "מחבב" מוזיקה שחורה. 7) וכמובן, יש לי את החברה הכי יפה בעולם (אתם אולי מכירים אותה בשם 1Unicorn1). אז זהו בערך, ושמענו זה היה יותר קשה ממה שחשבתי...
 

יעל81

New member
רק שלשום ראינו איך שחקן בגובה

1.87 נותן וואחד חסימה למישהו מעל 2 מ'.
 

Athlete

New member
כן אבל זה לא הגובה שלו ../images/Emo66.gif

http://www.maccabifans.co.il/segel_show.asp?num=2 והוא גם לא 1.83 הוא בסביבות ה-1.80 אפילו פחות, מה שרק מגדיל כמובן את הכבוד שאני נותן לו על הנסיון (ניסיון לא חסימה !!!) לחסום מישהו מעל 2.10 רק מראה את הלב הגדול שלו ובואו לא נשכח שמדובר בשחקן בן 33, אז כל הכבוד דריק !!!
ונ.ב פארקר אם אתה רואה את זה !!! היית אפס היום, תלמד למסור שלא הולך לך ולא בכוח לנסות להיכנס למשחק, אבל... אנחנו עדין אוהבים אותך !!! וכמובן שכולם יודעים שאירופה צהובה !!! האן בי אי כחולה אדומה !!! יאללה דטריוט !!!
 

1Unicorn1

New member
אווווווווווו ../images/Emo13.gif

יפה שלי
הכי יפה בעולםםםםםם והתמונה עם אלי בזכותי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נבלה שלי
 
למעלה