קצת
לשעת לילה מאוחרת .

d_style

New member
זה לא מספיק שחור.

יותר בכיוון של פדופיליה, שואה, אסונות לאומיים וכד'.
 

The Guardian17

New member
אתה יודע מה אמרתי לאקסית שלי ?

"יודעת מה מנחם אותי ? שרוב הסיכוים שהדבקתי אותך באיידס".
 

i c e l o l l y

New member
../images/Emo26.gifSEVEN FACTS ABOUT ME

1. בקרוב אחגוג את 23 שנותי 2. תמיד רציתי להיות לעסוק בספורט מקצועי- שבו עסקתי בילדותי. אך ויתרתי לאחר לחציהם של הורי שאפנה להשכלה הגבוהה. 3. כיום אני לומדת לתואר שני. 4. בערבים עובדת 5. התכנות שאני הכי שונאת בבני אדם: שקרנים, רכלנים וצבועים 6. ספינינג זה הפעילות המועדפת עלי כרגע. 7. את זמני הפנוי מעבירה בבילויים (אני פריקית של בלויים)
 

k a l e n

New member
שנים לא רשמתי בפורום

אבל הנה 7 עובדות עליי 1. עליתי בגיל שנתיים מאוזבקיסטן. 2. התאמנתי ג'ודו 4 שנים וזכיתי פעם מקום שלישי באליפות הארץ במשקל פתוח
3. באותה תחרות נצחתי ילד שהיה נמוך ממני בראש (אז הייתי 1.70) ושקל 110 קילו
4. בגיל 11 שקלתי 82 קילו על גובה 165 עם הרבה הרבה אחוזי שומן מיותרים. בגיל 18 אני שוקל 79 קילו על 175 עם קצת אחוזי שומן
5. בגיל 3 נכנסה בי מכונית ואני קמתי וברחתי מהנהג מכונית
6. אני מתאמן במחזוריות מדהימה של שלוש חודשים כן. שלוש חודשים לא
7. בשלוש החודשים האחרונים הייתי בשלוש עבודות, בכולן הייתי מועמד לאחראי משמרת ומכולן התפטרתי כי הבוסים היו מפגרים מדי
. עכשיו אני עובד צ'יינה טאון גאה.
 

hell razor

New member
7 עובדות עלי.

1)מחר בחצות(יום ראשון ב-12 בלילה) נגמר לי המלווה. 2)חולה על ראפ.טופאק במיוחד. 3)יש לי פיטבולית. 4)אוהב לצחוק על אנשים גדולים שפוחדים מג'וקים קטנים. 5)צילמו אותי פעם לעיתון מקומי יחד עם חבורת ילדים בתור שחקנים מצטיינים בקבוצת כדורגל. 6)עוד חודשיים יש לי יום סיירות. 7)מחכה לרגע שאני יסע במכונית עם הפיטבולית שלי מקדימה עם פול ווליום טופאק.
 

Snirki

New member
אתה אוהב את המִיפְלַצֵס האלה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

הכלבות עוד יחסית פחות אגרסיביות אבל צריך להוקיע מכאן את כל הזנים טורפי הילדים.
 

gil levi

New member
אני מריח שרשורפלצת בתוך שרשורפלצת

שניר, אני עדיין לא ירדתי לעומק העניין אבל מהתגובה שלך אני מנחש שאין לך הרבה רקע בנושא. צירפתי כמה קישורים בנושא. הרוב הם לדיונים בפורום כלבים. אני חושב שבחלק מהתגובות בדיונים מצורפים קישורים למחקרים. כותב אחד הציע לשלוח חומר ומחקרים לכל מי שיפנה אליו, אז אתה יכול לבדוק את העניין לעומק בעצמך. אם כן יש לך רקע בנושא ודעתך מבוססת על מחקרים ועל דעות של וטרינרים/מאלפים, קבל את התנצלותי. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=708&msgid=51396467 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=708&msgid=49464289 http://www.pitbull.co.il/ http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=708&msgid=51302280
 

hell razor

New member
זנים טורפי ילדים?

תעשה לי טובה,אל תעשה הכללות. זה שיש כמה מפגרים שמתעללים בכלבים האלה ושולחים אותם לקרבות זה לא אומר שהפיטבולים טורפי ילדים. הכלבה שלי,הכי גרוע שיכולה לעשות זה לרוץ לילד קטן ולהפיל אותו לרצפה מרוב הליקוקים שהיא תתן לו. מי שמתייחס לפיטבול שלו כמו שצריך,הוא יכול להיות רגוע בקשר להתנהגות של הכלב שלו.
 

Snirki

New member
אתם ממש לא מבלבלים אותי.

בואו נעזוב בצד "סימוכין מדעי" ו"מחקרים". יש להם מקום, אבל כרגע הם רק יכולים להוות עלה תאנה למבושיהם של הכלבים הבעייתיים. למרות שבמקצועי אני איש מדע, ואין איש כמהנדס יודע להעריך את עוצמתם של מספרים ושל אקסיומות, אולם אני גם מאמין במבחן התוצאה. ומבחן התוצאה הזה אומר, שבמהלך השנתיים האחרונות, פיטבולים ואמסטפים ורוטוויילרים הפכו כמה אנשים בישראל לקונפטי. וזה ממש לא מעניין, אם אותו בעלים גידל את הכלב להיות רוצח, או אם יש דבר כזה נעילת לסתות או אין דבר כזה נעילת לסתות, או אם יש לו נטייה גנטית או אין לו נטייה גנטית לתוקפנות. אולי כלבים אחרים נושכים יותר, סטטיסטית. אבל אם בעלים של רוטווילר אומר להגנתו, ש"קוקר ספנייל נושך יותר אנשים בשנה מאשר רוטווילר"...
זה עלבון לאינטילגנציה. סטטיסטית, יותר כדורים נפלטים מאקדחים מאשר פגזים מלוע קנה של טנק. אבל פגז של משטח בלוק שכונתי, לעומת כדור שנפלט ופוגע (לא בהכרח קטלנית) באדם בודד. אותו דבר היא תקיפת אמסטף לעומת נשיכה של קוקר ספנייל - so gimme a break. בסופו של דבר, ידידיי, המספרים מדברים. הכלבים האלה - על פי סטטיסטיקה - הם כלבים מסוכנים. באמת לא מעניין מה עשה אותם כאלה. אני בטוח שיש כמה וכמה בעלי לבראדור שלא ידעו לגדל את כלביהם כמו שצריך, אולם לעומת אמסטפים שחונכו בצורה רעה, אף אחד לא שמע על לבראדורים תוקפניים שמשסעים אנשים לחתיכות. זה מגוחך בערך כמו ה-rabid rabbit של מונטי פייטון. ובאשר לתגובתה של hell razor, התגובה מס' 1 של בעלי כלבים כאלה שנשכו/פצעו/טרפו אנשים היא "מה, הוא תמיד היה כזה גורון חמוד, הוא כל כך אהב את הילד!". הכלבים הללו בלתי צפויים - גם לבעליהם, ומועדים לפורענות. אני אוהב חיות וכלבים בפרט, אבל אני סבור שיש כלבים שמקומם בשולי הציוויליזציה, בצבא או במשטרה, כי הם לא חיים היטב עם בני אדם ועם חיות אחרות.
 

*gemini*

New member
אם אפשר, אני רוצה להוסיף

כמה דוגמאות: 1. באילת לפני מספר שנים אמסטף שקינא בתשומת הלב שקיבלה בת זוגו של בעליו קרע לה את הפרצוף. היא אושפזה במצב קשה. 2. בגרמניה, סוף שנות התשעים, אמסטף ופיטבול תקפו ילד קטן, קרעו אותו לחתיכות, וכשבעליהם של הכלבים ניסו להשתלט עליהם הם הותקפו גם ואושפזו במצב קשה. 3. בארה"ב מאמנת כושר הותקפה למוות על ידי שני כלבים (מאותם גזעים) של שכניה. 4. באנגליה, בתחילת שנות התשעים, מספר גזעים המוגדרים כ"כלבי תקיפה" הוצאו אל מחוץ לחוק לאחר מקרים של תקיפות קטלניות. יש שתי בעיות עיקריות עם הגזעים האלה. כמו שאמר סנירקי, הם חזקים נורא, ותקיפה שלהם היא לא כמו תקיפה של פינצר לצורך העניין. בנוסף יש להם אופי מאוד עצמאי וזה אומר שברגע אחד של "קריזה" הם מסוגלים גם לתקוף גם את בעליהם ובמספר רב של מקרים זה אכן קורה. חוץ מזה, מדובר בכלבים המוגדרים ככלבי תקיפה משום שלשם כך הם פותחו. כל המבנה הגוף שלהם בנוי ללחימה, כמו גם האופי שלהם. השילוב הזה הוכח כמסוכן. הטענה של בעלים רבים שהכלב "כמו פודל" רק מראה עד כמה אנשים חסרי מודעות לגבי הגזעים האלו ומחזקת את הצורך להוציא אותם אל מחוץ לחוק בישראל.
 

Snirki

New member
באמת שלא חסרות דוגמאות.

תודה רבה על התימוכין. זה לא מחדש, ודי צפוי. תקיפות רבות של בני אדם ע"י כלב, שמסתיימות בפציעה משמעותית, הן תקיפה של אחד מהזנים ה"מסוכנים" הללו. חוצמזה, המשחק נגמר כבר די מזמן, לא?
 

*gemini*

New member
../images/Emo9.gif התבלבלו לי השעות

קצת מזיזים לי את מכבי מיום חמישי בערב והכל מתבלבל לי. משום מה היה נדמה לי שהמשחק נגמר הרבה יותר מאוחר.
 

itay180

New member
לי יש כלב טורף מטורף! ../images/Emo107.gif

וכמו שרואים בכרטיס שלי הוא ביחסים גם עם החתולים
 
למעלה