קצת
לשעת לילה מאוחרת .

מי אמר שאשתו היא אידאל היופי שלו?

אולי היא פשוט בחורה טובה...
ואל תהיה כזה שובר חלומות. הוא עוד צעיר, הוא בטח אוהב אותה...
 

אש התום

New member
לא היה קל...

1.קוראים לי אשר ולא, אני לא תימני בן 80 מראש העין. 2.פולנית היא שפת האם שלי. עד גיל 3 בכלל לא ידעתי עברית... 3.אמא שלי נולדה ב29 למאי, אני ב30 למאי ואחי ב31 למאי. 4.אני לא מפחד ממזרקים, ג'וקים ושות'
למען האמת עד לפני הצבא קצת פחדתי, אבל קורס חובשים פתר את הבעיה הראשונה ו...בעצם גם את הבעיה השנייה. 5. אני בוגר של הנוער העובד והלומד. עשיתי שנת שירות, ולצערי, בגלל בעיה רפואית (בעיה בקרישת הדם) לא התגייסתי יחד עם חבריי לגד' 50. 6. עקב הבעיה בקרישת הדם (פרופיל 45) לא הייתי מיועד כמובן לשירות קרבי, אך באורח מוזר ביותר נשלחתי לקרוס חובשים קרביים... שם, הוצאתי את הפטור היחיד מסוגו בצה"ל-פטור מעירויים!
עד היום מקללים אותי בבה"ד 10... 7. אחד החברים הטובים ביותר שלי הוא לא אחר מאשר אח של האלפקה!
 

אש התום

New member
Oczywiscie!

Wszyscy mowimy po polsku w domu dzieki rodzicom A skad ty znasz polski jezyk??! Myslalem ze jestem jedyny w calym Izraelu w moim wieku ze potrafi rozmawiac po polsku! Jaka przyjemna niespodzianka!
 

Snirki

New member
...mam wiele niespodzianki

.mój przyjaciel udaje sie do Polski, w 1995 בקיצור (זה בכ"ז מאמץ אותי קצת יותר מדי) - למדתי פולנית לקראת טיול שורשים. זה היה מזמן אבל אני זוכר קצת (troche). אתה באמת הבנאדם היחיד בגילך ודורך שאני מכיר שיודע פולנית. כל השאר זה כל מיני דודות בנות 80...
 

Y a n i B

New member
בלאט

1. אני גבוה מדי. 2. פעם אצבע שלי נמעכה (וציפורן נתלשה) אחרי שתקעתי אותה מתחת לנדנדה שעשויה גזע עץ ושעליו 30 ילדים. 3. התפקיד שלי בצבא הוא לא לעשות כלום בתוך חדר. יש לי שם DVD, מקרר, ממיר YES, גיטרה חשמלית ועוד כל מיני שטויות. אהה כן - ואני שם עם בת ורק לנו (בערך) מותר להיכנס לחדר הזה. 4. אני מת על DARTS ואהמר עד 100 ש"ח על משחק שיכול להימשך גם דקה. 5. לא הייתי בחו"ל
6. פעם, כשהתערבתי עם מישהו, אכלתי ג'וק (לא ידעתי אז שיש בזה הרבה חלבונים). 7. אני וחברים שלי בצבא 'מתפללים' כל יום בנקודה מיוחדת: מצאנו דיונה שאם צורחים ממנה בקול גבוה אז שומעים הדים מהמון כיוונים במשך 3 (!) שניות. נשמע מעוות אבל זה כיף.
 

יעל81

New member
טוב, אחרי 203 תגובות נשברתי

1. נולדתי בט' באב
2. אני ג'ינג'ית אמיתית, בגוף, בנשמה ובמזג
3. מגיל 5 עד גיל 18 חלמתי על קריירה במשפטים. שנה אחת בפקלוטה באונ' העברית הספיקה לי כדי להחליף חלום 4. מאז הספקתי לסיים תואר במדה"ח - מדעי החרטה 5. אני מאד אוהבת לשיר, ולמדתי פיתוח קול במשך 7 שנים, עם התמקדות באריות ובשירי לידר 6. אני מ-א-ד אוהבת לאפות - לחמים, עוגות, פשטידות, עוגיות. מאז שהתחלתי להשגיח על התזונה אופה הרבה פחות, אבל האהבה ללישת שמרים בעינה עומדת (זה גם מעולה לעור הידיים) 7. יש לי העדפה ברורה לגברים מבוגרים ממני. מעודי לא הייתי עם גבר מתחת לגיל 30.
 

קטריס

New member
איזה חרא

אני כבר תכננתי להתחיל איתך כשניפגש בוינגייט. ד"א לאיזה יום נרשמת?
 

יעל81

New member
עוד לא נרשמתי

היום בבוקר לקחתי פרוספקט. הכיוון הוא להתחיל בספטמבר, ימי שישי, שנתי. או את"א או וינגייט עצמו. מה איתך?
 
סחתיין על 7 ../images/Emo45.gif

לא יכולה להגיד שהייתי רק עם בני 30 ומעלה, אבל בהחלט הם תפסו אחוז מכובד, וללא ספק אני נמשכת לגברים מבוגרים ממני בהרבה. החבר הנוכחי שלי גדול ממני ב 12 שנים, כנ"ל הקודם - מבינה אותך ביותר!
 

d_style

New member
כל המוסיף גורע

1. אני בן 22, בצבא קבע, ולא קצין. 2. בגיל 16 קעקע אותי קוקסינל. 3. לא סיימתי כיתה י"ב, בגרות השלמתי בצבא, פסיכומטרי 720. 4. בעבר עבדתי כמקדם מכירות של נייר טואלט בסופרמקט. 5. אני סוג של קלפטומן. 6. אני אנטי-פוליטי לרוב. בבחירות האחרונות הצבעתי "עלה ירוק". 7. הומור שחור מצחיק אותי במיוחד. כמה שיותר קיצוני - יותר טוב (ובאמת שאין קווים אדומים)
 

high k

New member
וואלה?

5. עכשיו אל תתפלא שאף אחד כאן לא יזמין אותך הביתה. 1. נכון, המילה הזו קצת קשה להגייה, אבל קוראים לזה נגד
 
למעלה