קצת
לשעת לילה מאוחרת .

חחחחחח צעיר../images/Emo151.gif

איי התמימות. נראה לך שיעשו כזה דבר????. הצבא לא מוכן להשקיע בך שקל מעבר והוא לא רוצה לקחת סיכון עם הדברים האלו. חחחחחח פסיכולוג צמוד....אולי גם יתנו לך מפקד חמוד שיעודד אותך בטירונות....
 

kalay

New member
טוב, כולם אומרים לך שאתה טועה

"לא רוצה להתגייס, לא יגייסו אותך" איזה שטויות. נראה לך שישחררו אותך סתם? אם חייל יגיד פתאום שנשברה לו היד. סתם ככה יתנו לו חופשה של 3 חודשים? לא נראה לי.
 

machinehead

New member
שלי

1. השתחררתי לפני שבועיים מצה"ל בגיל 23 (כן כן אני הנדסאי). 2. אני לא מבזבז זמן והתחלתי לימודים למהנדס אלקטרוניקה במכללת אפקה. 3. אני פאנאט בכל הנושא של תזונה, אוכל לרב אוכל בריא, מעדיף אוכל אורגני. 4. בכל השירות הצבאי שלי ניתפסתי פעמיים ע"י משטרה צבאית, בשני הפעמים התחמקתי, בפעם הראשונה נתתי מרפק בבטן לשוטר הצבאי וברחתי, בפעם השניה עליתי לאוטובוס מבלי להקשיב לו
5. ירדתי 20KG בתזונה לא מאוזנת תוך 3.5 חודשים, שקלתי לפני 78 ק"ג, בסוף 58KG, סתם לידע כללי, המשקל שיא שלי היה 84KG רב זה שומן, כיום אני שוקל 68KG עם 16% שומן בערך. 6. אוהב לנהוג מאוד מהר!, השיא שלי הוא 200 קמ"ש בכביש 5 ליד מחלף מורשה (לא כדאי לכם להיות לפני אם אתם נוהגים 70 בנתיב השמאלי
) 7. אני פוחד מדבורים וצרעות פחד מוות, נעקצתי פעמיים בכל החיים שלי, בפעם שלישית הצלחתי להעיף את הדבורה מיד לכן זה לא נחשב, אם אני רואה דבורים אני מסוגל לברוח בריצה של החיים. טוב היה קשה למצוא 7 עובדות, אבל הצלחתי.
 

HelloweeN

New member
לומד באפקה, הא?

אני גם שם (הנדסאי, לא לעוד הרבה זמן). טוב לדעת שיש עוד בנאדם במקום המת הזה (חנונים, חנונים רוסים וכמה כונפות, ובזה זה מסתכם). ואגב, אני גם מאוד אוהב לנהוג מהר, עד שתפסו אותי בכביש 5, במהירות מכובדת, ויש לי משפט עוד שבועיים (נימשך כבר כימעט שנה). הזהר, ותתגונן היטב. אם לא, בסוף תזומבר! (אלא אם יהיה לך עו"ד טוב)
 

machinehead

New member
צודק.

התחלתי ללמוד מכינה, ראיתי את החבר'ה שמה, אמרתי מזה??, מקווה שבלימודים יהיו אנשים סבבה, בנתיים זה לא נראה כך (אולי זה רק במכינה?
) לגבי כביש 5, ידוע לי שאחרי הגשר בצד תמיד מסתתרת ניידת ובה שוטר עם אקדח לייזר, תלמד ברגע שהאקדח הלייזר לא על חצובה, אתה יכול לפסול את הדו"ח הזה בלי שום בעיה, כי יש חוק יחסית חדש האומר שאם האקדח לא על חצובה זה פסול והשוטר חייב למדוד לפחות במרחק של 600 מטר בלילה ו 300 מטר ביום, ככה שגם זו עילה לפסילת הדו"ח. ואגב, שמתי לב שאתה חבר באגודת אחוות הבירה, יפה אני מכיר בפנים שמה חלק מהאנשים, הם הולכים לאלטרנטיב ביום חמישי במוסד.
 

HelloweeN

New member
אחי, אם אתה מחפש אנשים

סבבה, זה המקום האחרון שתמצא שם. כולם שם חנונים גמורים, אין כוסיות אין כלום. מקום מת ומדכא טילים. אני הבנאדם היחיד שניכנס למעבדת מחשבים בשביל סתם לגלוש באינטרנט, ולא להתעסק בכל מיני עבודות וחישובים. פשוט עצוב. בקשר לענין החצובה. רק שתדע, שכל אכיפת המהירות בכביש 5 מתבצעת ע"י אקדח שמוצב על הדלת של האוטו כשהחלון פתוח. זאת לפי הגדרת החוק ניקראת חצובה גם כן. השוטרים אינם טיפשים ועובדים תמיד לפי הכללים (טוב נו, כימעט תמיד!), וקשה מאוד להוכיח שהם טועים. בשבילי הרישיון הוא דבר יקר, אני עובד איתו, וצריך אותו. השוטרים ניסו להפיל אותי "אל תקח עו"ד, אתה בכלל לא צריך", אך אני לא התפתיתי ולקחתי את אחד מהעו"ד הטובים בארץ שיחלץ אותי מהחרא הזה. זה הרבה כסף, והרבה זיוני שכל, ויש לי משפט סופי עוד שבועיים. אני לא בא לחנך אותך או משהו, כי אני יודע בדיוק איך זה, אבל כל עוד אתה לא מוגן היטב ("בליינדר" טוב ודברים כאלה) - תיזהר אחי, כי בסוף תיפול חזק. אתמול ראיתי במו עיני ב-2 בלילה איך מניאק רודף אחרי ג'יפ שחתך אותי במהירות באיילון, ועוצר אותו. ואני נוסע שם כמו מטורף כל שניה מסתכל ומחפש את השוטרים, ווואלה, לא ראיתי מאיפה הם בכלל צצו. הזהר ידידי! כן, אני חבר באחווה, ובעצמי הולך מדי פעם לאלטרנטיב!
 

HelloweeN

New member
בכיף!

ותבוא לבקר במיכללה או משהו, אני משתעמם טילים שם!
 

machinehead

New member
אני 4 פעמים בשבוע לומד כרגע.

במכינה בפיסיקה בבניין הפיקוס. (ראשון,שלישי,חמישי,שישי)
 

HelloweeN

New member
אהה אני בבנין השני,

כמו ניגר א-ה, 35 ש"ש..... יימח שמו של המקום. סופר כבר שעות לסיום שנה!!!
 

machinehead

New member
אתה סופר לסיום, אני סופר לתחילת

הלימודים למהנדס, כרגע אני במכינה בפיסיקה ואח"כ מכינה באנגלית. ולבסוף (שזו רק ההתחלה) הלימודים לתואר.
 

The Guardian17

New member
וואו..../images/Emo62.gif

לא הייתי כאן המון זמן
*לא מתאמן כבר 5 חודשים עקב טיפול ברואקיוטן. *מסיים בהצלחה כיתה יב', מתגייס בקיץ (מי לא רוצה להיות ג'ובניק ?
). *אני Pocker Face עצבני. *היום עצר אותי שוטר באיילון. *סוחר במניות. *אוהב הומור שחור. מצחיק, בקיצר. *קיבלתי גביע באיזו אומנות לחימה שהייתי בה כשהייתי קטן. הורדתי למישהו כמעט ת'חיים.
 

asich1

New member
אתה לא מתאמן כי אתה לא יכול

או כי אמרו לך שלא? ועוד שאלה: אתה עושה משהו שקשור לספורט? (צר לי על השאלות האישיות, אבל גם אני הולך לטיפול כרגע, ומפחד מההשלכות)
 

The Guardian17

New member
אין בעיה ../images/Emo62.gif

כיום אני עושה פעילות גופנית די מתונה (מתח, שכיבות סמיכה וכו'). אני רוכב על אופניים (גם - לא יותר מחצי שעה / ארבעים וחמש דק'). אני לא עושה ריצות ארוכות ו/או מהירות כי אחר כך כואב לי כל הגוף כמה ימים...(לא בגלל הכושר גופני, פשוט כאבי שרירים). אגב, הרופא עור אמר לי להפסיק להתאמן בחדר כושר (זמנית, כמובן). איך שלא יהיה, פרטים נוספים - כאן.
 

ofec bar

New member
אני לא הפסקתי להתאמן ולא הורדתי

את נפח האימונים (שהם ברובם אירוביים ועצימים). לא קרה לי כלום שאני יודעת עליו, וסיימתי את הטיפול לפני כשנתיים. תקפיד על המון מיים ובדיקות דם ותפקודי כבד אחת לחודש.
 

gil levi

New member
"עובדות שחברי הפורום לא יודעים עליך

הם כמו שוטרים, בדיוק כשאתה צריך כמה- הם לא בסביבה". מי יודע מאיפה המשפט המקורי (תחליפו עובדות שחברי הפורום... בזונות)? עובדות: 1. אני חצי תימני (אמא) וחצי בולגרי (אבא). 2. אני עתודאי למתמטיקה ומדעי המחשב- עוד 8.5 שנים למנאייק! 3. אפשר לומר שלא התאמנתי כבר שנה וחמישה חודשים (לא לשאול למה). 4. בשיא שקלתי 85 ק"ג על 165 ס"מ עם די הרבה אחוזי שומן וגם לא מעט מסת שריר והייתי תותח על בפוטבול. 5. גם אני מפחד מג'וקים, אבל מנסה להתגבר על זה על ידי כך שאני אומר לעצמי שזה לא הגיוני לפחד מהם. 6. לפני שבוע ראיתי סנאצ' בפעם החמישית. 7. אני בקושי יודע להחנות את האוטו.
 

Rossi46 ®

New member
"Do You Know What Nemesis

Means ? "​
אחחחח סרט ענק !! במיוחד הקטע בסוף שטומי מרצה להם על תיאוריית ה"זין ושתי הביצים" .
. אני יכול לדובב את הסרט .
 

gil levi

New member
בבקשה

Bullet Tooth Tony: So, you are obviously the big dick. The men on the side of ya are your balls. There are two types of balls. There are big brave balls, and there are little mincey faggot balls. Vinny: These are your last words, so make them a prayer. Bullet Tooth Tony: Now, dicks have drive and clarity of vision, but they are not clever. They smell pussy and they want a piece of the action. And you thought you smelled some good old pussy, and have brought your two small mincey faggot balls along for a good old time. But you've got your parties mangled up. There's no pussy here, just a dose that'll make you wish you were born a woman. Like a prick, you are having second thoughts. You are shrinking, and your two little balls are shrinking with ya. The fact that you've got "Replica" written down the side of your gun. (withdraws his gun) And the fact that I've got "Desert Eagle point five O" written on the side of mine, should precipitate your balls into shrinking, along with your presence. Now... Fuck off.​
אתה יכול למצוא המון ציטוטים כאן. כל הסרט זה רצף של קטעים חזקים. וזה טוני (bullet tooth) בסוף, לא טומי.
 
למעלה