דיון : מה מדריכים/מתאמנים שונאים ?

kalay

New member
כ-7-10 דקות על זיוני שכל מיותרים...

לי הולך אולי פי 2 על זיוני שכל (חשובים). אבל זה חלק מהקטע של החד"כ.
 

OceaND

New member
חח וואי איזה שרשור!

אני שונא: -שהמדריכים מבקשים להחזיר משקולות.. חח למרות שאני בדר"כ מחזיר!! -שנערים בגילי מנסים לדפוק פוזה בדחיקה של חזה ומעמיסים משקל שהם בקושי עעושים 6 חזרות איתו (ומן הסתם הם לא עובדים לגיוס יחידות מוטוריות חח) -אנשים בלי דאודורנט שרוצים לעבוד איתך במכשיר! -אנשים שעושים 10 סטים למכשיר ואי אפשר להכנס איתם למכשיר ואני מאמין שיש עוד הרבה :)
 

יעל81

New member
ואני שונאת

מדריכים שבאים למשמרת כדי לצוד כוסיות. מדריכים שמתייחסים למתאמנות כאילו היו פוסטר בפלייבוי. תיכוניסטים ותיכוניסטיות שבאים למכון כמפגש חברתי, יותר מריצים בדיחות וקטעים מאשר מתאמנים, אבל תופסים מכשירים. שזורקים משקולות מהאוויר לרצפה. שיניחו אותן, זה מסוכן!!
 

rotemangie

New member
הכיי הכייייי הכייי אני שונאת

שמתאמנים באים להתאמן בלבוש מינימלי.... כגון: גברים שמתעקשים לבוא עם בוקסר חרב או נשים בגיל העמידה עם מכנס קטנטן אהא ואיך לא יש גם את אלו שמתעקשות לבוא בלי חזיה ואח"כ לרוץ על ההליכון.....
 

יעל81

New member
אני מודה ומתוודה

שלפעמים אני נכנסת לסעיף האחרון. אני פשוט שוכחת... כי לא נוהגת ללבוש בדר"כ. ואחרי שפעם שכחתי ונאלצתי לעשות שיעור מדרגה בלי, אני גם יודעת להגיד שהשד לא נורא כ"כ (משחק מילים נחמד, לא?!
)
 

rotemangie

New member
חחח בהחלט...

אני לא יודעת מה איתך אבל אני התכוונתי לנשים בעלות חזה ממש ענקי:) והן שמות חזית ספורט והן מצפות שזה יחזיק להן הכל.., לא יודעת חחח אולי אני מגעילה טיפה..
 
אז מה את מציעה?../images/Emo46.gif

שנשים עם חזה גדול לא ירוצו כי זה מגעיל אותך?? לא יודעת למה חטפתי סעיף מההערה שלך, אולי כי מן הסתם הייתי מגעילה אותך ועוד למשך שעה שלמה של ריצה... ואולי כי אני עייפה מזה שכולם צריכים להפגין יופי אחיד או בכלל יופי כל שהוא כדי שאנשים כמוך לא יגחכו עליהם. אושר(שנלחמת להשאר ב cup C כדי שבאמת אפשר יהיה למצוא חזיות ספורט...)
 
אתם עצבנים יחסית

לאנשים ספורטיביים...
אני כמתאמנת לא אוהבת לראות מדריכים שנדבקים רק לאיזה בלונדה שמוצאת חן בעיניהם ולא מתייחסים לשאר המתאמנים, לא אוהבת את זה שרוב המדריכים נמצאים באימון אישי ואלה שנמצאים לא שמים לב לאיך שאר האנשים ה"פשוטים" שלא שילמו עבור אימון אישי עושים, לא מתקנים להם תנועות ולא מייעצים. לעומת זאת כן אוהבת את אלה שמעירים לי ומתקנים אותי, ובעיקר את אלה שמחייכים...מה יש שיחייכו, לא עולה כסף
 
מה אני שונאת... ../images/Emo26.gif

טוב לא "שונאת"... אבל זה יכול להציק לי
אחד המדריכים אצלינו(יש שלושה) כל הזמן בוהה בי, וכן, זה מציק. (אם הוא היה פונה אליי, אז מיילא, אבל הוא פשוט בוהה בי בלי לעשות כלום)
שיש אחד שמתאמן שם קבוע, וכל פעם שהוא מרים משקולות קטנות כאלה, אז בסוף הוא ממש זורק אותן על הריצפה... ואני די בטוחה שזה לא בסדר... פעם שעברה שראיתי את זה הוא כמעט פגע למישהו שעמד ממש לידו ברגל ככה \:
 

goldenFish

New member
לא שונא אבל גורר גיחוך

כל כמה זמן יוצא לי לראות איזה צפלון (ולא שאני גורילה) בא לאחד המדריכים ואומר לו בזאת הלשון: "אני רוצה להתחזק, אבל לא להתנפח כמו בלון", כשהוא כמובן מתכוון ל:"הייתי מת להיראות כמו ארנולד שוורצנגר בצעירותו". אז תמיד אני חושב בראש, "אל תדאג מותק, אל תדאג..."
 

sagi26

New member
תשובה

מה אני שונא::: מתאמנים שלא באים עם מגבת פשוט חוסר הגיינה בסיסית מתאמנים שלא מחזירים משקולות למקום במיוחד אחרי שביקתי במיקרופון להחזיר משקולות ממתאמנים שפשוט לא שמעו על דיאודורנט או שמזיעים על מכשיר ועוזבים אותו רטוב מבלי לנגב מתאמנים שחושבים שהם יודעים הכל, שהם מינימום שוורצנגר או סגנו ועוד מתווכחים איתך בלי ידע בסיסי בהבנת אימון בחדר כושר את המתאמנים שמתעקשים להגיע חצי שעה לפני הסגירה בלחץ ומנסים בסוף המשמרת למשוף עוד דקות אימון ושאני מתאמן ולא במשמרת למה לעזזל כולם שואלים אותי שאלות כאילו אני עדיין בתפקיד?????? מה אני לא יכול פשוט להיות כאחד המתאמנים ולהתאמן בשקט בתור מתאמן::: מתאמנים שתופסים מכשיר לרבע שעה ולא מוכנים לתת לך להכינס שהן נחים אני מסוגל להרוג כזה מתאמן זבל שחושב שהוא שזה חדר כושר פרטי שלו אם יש תור למכשיר אירובי יש כאלה שאם הם אמורים לעלות בשעה מסוימת לא מוכנים אפילו לחכות מספר דקות כי מה לעשות תמיד יש קצת עיקובים בתור גם כמתאמן אני לא סובל את המתאמנים שלא באים עם מגבת ועם דיאודורנט מסריחים את כל הסביבה
 
למעלה