דיון : מה מדריכים/מתאמנים שונאים ?

Rossi46 ®

New member
דיון : מה מדריכים/מתאמנים שונאים ?

זה דיון למדריכים ולמתאמנים יחד. למדריכים : מה אתם הכי שונאים אצל מתאמנים בחדר כושר ? מה הדבר שמעלה לכם את סף העצבים ? למתאמנים : מה אתם שונאים אצל מדריכים ? מה מרגיז אתכם ? אני אישית שונא :
שילד בא לחדר כושר עם אמא שלו והיא אומרת לי "אני רוצה שיתחזק, שלא יראה לי כמוך פתאום".
.
שדווקא מתאמנים שלא שמים דיאורדורנאט שואלים אותי ים של שאלות.
שלא מחזירים משקולות למקום, זה יכול להרוס אותי מעצבים.
שמתיחסים בזלזול לדברים שאני אומר.
שמבקשים ממני להחליף מוסיקה. קשים הם חייו של המדריך בישראל.
 

alexkagn

New member
מה אני שונא...

האמת שלא אכפת לי מה המדריכים עושים. רק אומר להם שלום. אף פעם לא מבקש מהם עיצה לאימונים.
 

קטריס

New member
אני לא סובל את אלו במלתחות שמטיילים

לך שעה ערומים ומסדרים את כל התיק שלהם ערומים ומשוחחים בפלאפון ערומים. ועוד אח"כ אני צריך לפגוש אותם בסאונה, ערומים. בחייאת רבאק אף אחד לא רוצה לראות אותך שים מגבת יא פגע!
 
../images/Emo45.gif מסכימה בהחלט!!!

ועוד- שונאת את האלה שחושבים שהם יודעים יותר טוב ממך מה צריך לעשות ונותנים לך עצות לא מועילות בלי שאפילו תבקש אותם- לצערי יש המון כאלו פה
 

1Unicorn1

New member
הממ

שונאת שצריך לבקש ממדריך 100000000 פעם שיבוא לשמור עליי בלחיצות חזה או שיסדר ספסל שנתקע וכו' וכו' ..
 

קטריס

New member
*אל* תבקשי ממדריכים שישמרו עליך

לפני יומיים ביקשתי ממדריך שישמור עלי בסקוואט (אחרי שבפעם האחרונה הגעתי לכשל לא מתוכנן ובמזל היה מישהו לידי שיעזור לי, אחרת הייתי דופק התרסקות חבל"ז). פשיי..למה לא ביקשתי ממתאמן אחר או משהו? הבנאדם אמר "רק רגע", נעלם לשתי דקות, וחזר עם עוד 7 חבר'ה. אחד משגיח עלי מאחורה, אחד מקדימה, שניים מהצדדים, ואחד בצד שמנתח את התנועה לשאר המדריכים. וכשהגעתי לכשל והייתי צריך עזרה, אני כזה "עכשיו" והם לא שומעים אותי כי מקשיבים למדריך מברבר. אז אני מתחיל לכרוע תחת עומס המשקל ואז המדריך שמצד ימין תופס את המשקל, אבל המדריך שמצד שמאל לא. אז מן הסתם צד שמאל ממשיך לרדת ואני נכנס לפוזיציה די עקומה, ואז פתאום מעיר המדריך "וואו בחור אתה עובד ממש לא נכון אתה לגמרי נוטה לצד!!" ואם לא הייתי חסר נשימה הייתי אומר "מה אתה אומר יא מצורע!!!!!" קיצר אח"כ המדריך השני התעורר ותפס את הצד השני ועזרו לי להחזיר את המוט בחזרה. סיוט.
 

machinehead

New member
דברים שאני שונא

1. מתאמנים המשחקים אותה שהם באים להתאמן, לא פעם ולא פעמיים אני שומע תגובות מאנשים, "המצפון גרם לי לבוא להתאמן היום" - לא רוצה להתאמן? אל תבוא, אבל אל תשחק אותה שיאללה הנה אני בחד"כ. 2. שמישהו תופס את הסמיט, מבצע לחיצת חזה (כי אין לו כוח להכנס עם אנשים אחרים במוט חופשי) ולא מוכן לוותר. 3. מדריכים שחושבים את עצמם כאילו הם אלוהים ומתייחסים בלגלוג למתאמנים. 4. מתאמנים שלוקחים אליהם את כל המשקולות בטענה שבסט הבא הם צריכים אותם. 5. מתאמנים שלוקחים את המוט אולימפי בשביל לבצע דד-ליפט ומשאירים אותו זרוק על הרצפה. 6. מתאמנים וותיקים המתייחסים בלגלוג למתאמנים חדשים המרימים משקל נמוך (בהתחלה ממש נתקלתי בזה, זה העלה לי את הסעיף). 7. מדריכים שלא עושים כלום!!, כל היום יושבים בכסא ומדברים בטלפון עם הפוצי מוצי שלהם ושמבקשים עזרה מהם, הם עושים טובה שמתייחסים למתאמן וגם התשובות שלהם בהתאם. זהו זה בערך מה שאני חושב (אומנם אני מתאמן אבל יש לי לא מעט דברים על המתאמנים האחרים).
 
אני לא יכולה לסבול...

1. שמבקשים ממני "תרגיל לרזות בבטן/רגליים/טוסיק". 2. שאנשים שמים פס על מה שמסבירים להם ורוצים לראות "ירידה במשקל" אחרת התוכנית לא טובה. 3. שאנשים זורקים את הציוד (דמבלים למשל) על הרצפה. 4. שמתחילים לתקוע לי הערות - סקסיסטיות בעיקר - דווקא באמצע שאני מתאמנת. 5. שאנשים מתאמנים בלי מגבת! 6. שאנשים לא מקפידים על אימון ומתפלאים אח"כ שאין תוצאות.
 

chenm10

New member
טוב אז:

-שמיתאמן בא לא בלבוש ספורט ואתה אומר לו שהוא לא יכול להיתאמן אז הוא רב איתך. -שמיתאמן עולה על מסילות ומדבר בפלא' ואתה אומר לו שזה מסוכן והוא צריך לסיים את השיחה והוא אומר לך רק רגע... -שמיתאמנים לא מבינים למה אתה צריך לבקש מהם אישורים רפואיים. -שמיתאמן אינו מעוניין לקבל תיקון והוא מקובע על מה שהוא מיתאמן שנים. -שמיתאמן אומר אבל אני "מרגיש" שזה עובד.... -שמיתאמן אינו מחזיר משקולות למקום. -שמיתאמן אינו מבין למה הוא צריך לשים סוגרים. -שמיתאמן לא מוכן לחלוק מכשיר בסט סט עם עוד מיתאמן בשעת לחץ. -שמיתאמן אומר שבנית לו בתוכנית קצת מידי תר' [הרי המדריך הקודם בנה לו איזה 20 סטים ליד אחורית ואתה נותן לו "רק" 2 תר' ליד אחורית..] -שאתה משקיע במיתאמנים ועונה לכל שאלה ומדגים בעצמך תר' ומתקן תנועות ובסופו של דבר הם לוקחים איזה מאמן פליץ אישי שבכלל לא מהצוות של המקום והם לוקחים אותו רק בגלל שהם יודעים שהוא מאמן אישי... חח ואתה המדריך של החדר כושר אז אתה לא..[חוסר ידיעה שלהם...] -שמיתאמנים אינם מתחשבים במיתאמנים אחרים במיליון דוגמאות כמו מוסיקה מזגן מכשירים חושבים שמגיע להם הכל. אבל עדיין עם כל זאת אני אוהב לאמן
 

Rossi46 ®

New member
חן, עכשיו אמרת דבר חשוב

שעם כל כושר השכנוע שלי - גם אני נופל בו. ברגע שמתאמן בא ואומר לך "אני מרגיש שזה עובד על הפס" לא יעזור מה שלמדת, מה שקראת, הכל מתבטל במחי יד מאחר ו"ההרגשה" של אותו מתאמן תוליך אותו שולל. אי אפשר להתווכח עם אנשים שהרגישו. כנ"ל לגבי אנשים שירדו במשקל מהפרדת פחמימות וחלבונים, הם ירדו במשקל, זו עובדה ! לך תסביר להם שהם ירדו בגלל המאזן הקלורי השלילי, אותם זה לא מעניין !
 
אני הכי שונא

שלא חשוב מתי אני בא תמיד המאמנים באימון אישי ואי אפשר לשאול אותם כלום. זה פשוט בושה. בן אדם יכול לעשות תרגיל בצורה לא נכונה ביותר והם אפילו לא יראו אותו מרוב שהם עסוקים באימונים אישים שלהם.
 

maya 172

New member
שונאת

שהקולגות שלי מאכילים את המתאמנים במיתוסים מטופשים או סתם בטעויות ואני צריכה להגיד למתאמן את העובדות מבלי להוציא את המדריכים האחרים רע. שונאת את האנשים שגונבים עוד 10 דקות בסגירה למרות שחצי שעה לפני זה קראו עיתון במקום להתאמן!
 

ross

New member
דווקא לי התחיל להציק משהו אחר...

חוץ מזה שכל מי שעובר בדלת של המכון צריך לקבל תואר דוקטור באנטומיה ופיזיולוגיה של המאמץ (ויש כאלה שגם בנוירולוגיה), כמות האנשים פר מכשיר זה דבר מעצבן. לא הגיוני שיש שעות במכון שבהם יש לחץ שיא ואתה מחכה לספה יותר מחצי שעה (כי כשאתה שואל אותו מי אחריך הוא נותן לך רשימה של 2-3 אנשים). זו הסיבה אני אוהב להתאמן בבית עם הציוד שלי.
 
מעצבן...

כשלא מחזירים את המשקולות למקום. חוסר התחשבות מבחיל.
כשמסרבים לתת לך להשתמש במכשיר יחד איתם כדי לא לדפוק לך את האימון. לרוב זה מגיע מצד האנשים שעושים סט, נחים 10 דקות על המכשיר ואז ממשיכים בסט הבא, כמובן מתוך 10 סטים. מישהו אמר חוסר התחשבות?
מאמן אישי ששוכח שהפרסומת הטובה ביותר שלו היא הוא עצמו, הולך במכון כמו תרנגול, ומתעלם ממתאמנים אחרים (בסגנון "אם אתה לא משלם לי למה שאתן לך עצות?"). רד לעם, תחייך כשצריך, תן עצה ברגע המתאים מרצונך הטוב. אם אני אראה שאתה אנושי ובעיקר שאתה יודע את העבודה ויודע איך להביא לי תוצאות, אולי אני אחליט להשקיע בך את כספי. בלי זה אין לי שום דרך לדעת מה אתה שווה.
 

alexkagn

New member
בקשר לדבר השני שאמרת

מסכים איתך שיש אנשים שמבזבזים מלא זמן על אותו מכשיר ולא נותנים לך להתאמן. זה לא בסדר. אני עובד בתוכנית שבה אני פשוט חייב שהמכשיר ישאר אצלי כל 3 הסטים (כי אני עושה אותם במרווחים של 15 נשימות רגילות) ככה שאני לא מסכים לחלוק עם אחרים במקרה הזה. מבחינתי זה לגיטימי.
 
למעלה