שאלה שנויה במחלוקת

שאלה שנויה במחלוקת

קראתי ככה לכותרת כי אני יודע שבטח חלקכם ישר תשייכו את השאלה הזאת לשאלה של טרולים..אבל אני מבקש להתייחס ברצינות כי אני באמת שואל ברצינות...רציתי לדעת אילו שרירים עובדים בעיקר, אצל גבר, בעת קיום יחסי מין בתנוחה המסיונרית??? (ולהתייחס ברצינות).
 

Rossi46 ®

New member
זה בסדר, שאלה לגיטימית לחלוטין,

כשהגבר מעל האישה, הוא מבצע סיבוב אגן לאחור לכן השרירים העיקריים יהיו שרירי הבטן והעכוז הגדול (ישבן). בנוסף, הבעיה היא בשרירים שעובדים בצורה סטטית/איזומטרית, שזה כבר שרירי ה4 ראשי. סביר להניח שאם באמצע האקט אתה מתעייף ומעיף את הבחורה מעליך, זה יהיה בגלל שרירי הרגליים שמגבילים אותך, לא הבטן והישבן.
 

itay180

New member
האמת שאצלי הידיים מתעייפות ראשונות

אני הרבה זמן במצב של ידיים ישרות וזה כמו מצב 2 כזה...לא נורא, זה מחזק יד אחורית
 

קטריס

New member
אני שוכב על הגב וסופר סדקים בתיקרה

 

ross

New member
...

גם אצלי יד אחורית עובדת חזק. אני עסוק בלהחזיק את המיטה שלא תתפרק (יש לי מיטת פוטון עם שלבים מעץ ואחד כבר נשבר לי).
 

Rossi46 ®

New member
למעשה אנו מפעילים המון שרירים

בצורה איזומטרית, אני נתתי את העיקריים. הגיע הזמן שאתן תתחילו להתאמץ קצת.
 
הרבה מאוד תלוי בך

בעיקרון קיבלת רשימה מפורטת רק אוסיף שזה יכול להיות כוח מתפרץ - קצר ומהיר שזה יכול להיות היפרטרופיה - עצימות בינונית אך טווח חזרות לא משהו.. וזה יכול להיות סיבולת - ארוך .... ומתיש עכשיו לי יש שאלה סיירת מטבח הוריש לך את השאלות המוזרות שלו ? מה תהיה השאלה הבאה דוגי....? להתחיל להתכונן...?
 
אני רק מקווה

שאף אחד לא בוחר תנוחות בגלל שיש תנוחה שמפעילה איזה שריר שהוא צריך לעבוד עליו! ועוד יותר מקווה שאתם לא חושבים לכם תוך כדי "המ, מצוין, לא התאמנתי היום על הגלאדיוס מקסימוס שלי, אני מתחיל לספור חזרות".
 

קטריס

New member
בטח שכן.. מה אתן לא?

אפילו לוקח צימוקים ואבקת חלבון לפני ואחרי. 10 דקות משחק מקדים בעצימות נמוכה חימום לפני זה, ועוד 10 דקות אחרי כדי לפזר חומצת חלב.
 
למעלה