שרשור תוכניות אימון

מושיק כ.

New member
תלוי בעצימות הסט

אם עשית 12 חזרות בעצימות בינונית תנוח 45 שניות. אם עשית 6 חזרות לכשלון תנוח 2-3 דקות.
 

רן88

New member
../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif קצת תשומת לב, עזרה בבקשה../images/Emo41.gif

 

Y a n i B

New member
אני לא בדיוק ברמה של המגיב

שאתה מחפש, אבל אני חושב שיש לי מה לומר: 1. תחליף לתרגיל הזה - Dumbbell Pull-Over. אגב, למה אתה צריך תחליף? 2. אין לי מושג... 3. אין לכם מכשירים אחרים? אליפטיקלים וכאלה? אגב, אני חושב שיצא מחקר שאומר שמתיחות לפני אימון לא תורמות בכלום. 4. לא כוללת את החימום, שכן העניין הקריטי הוא ההפרשה של הקורטיזול, ומתיחות לא מעודדות הפרשת קורטיזול. מקווה שעזרתי.
 

רן88

New member
תודה על התגובה.

1. למה אני צריך תחליף? כי אני לא מכיר את התרגיל, לא ראיתי אף אחד מבצע אותו וגם המאמנים שלי לא מכירים אותו ואני לא רוצה לבצע תרגיל רק על סמך Exrx (שכבר ראינו לא מעט פעמים שהוא מפשל). 3. יש אליפטיקלים, אני פשוט לא אוהב אותם. את המחקר על המתיחות אני מכיר אבל יש הבדל בין מתיחות לבין חימום הגוף.
 

Y a n i B

New member
../images/Emo45.gif

טעות שלי. התכוונתי לציין את העניין של המתיחות בסעיף ה-4 ולא ב-3. איך התחליף? אגב, למה אתה לא מתייעץ עם המדריכים בנוגע לשאלות?
 

רן88

New member
אני מתייעץ עם המדריכים כמעט אך

ורק לגבי ביצוע של תרגילים. זה בערך הדבר היחיד בו אני סומך עליהם יותר מעל הפורום (משום שחברי הפורום לא יכולים לראות אותי מבצע את התרגיל, אלא רק לתת דגשים). בשאר הנושאים, אני רואה שהם פשוט מבלבלים במוח בנושאים שאני כבר יודע מה התשובות.
 

Rossi46 ®

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif רן, תשובות בשבילך חבר ../images/Emo26.gif

אמנם בעיכוב, אבל תקבל תשובה מפורטת בכל זאת. 1. עשית בשכל שהחלטת להעיף את הפשיטת כתף הזו. תרגיל לא חביב עלי בכלל. במקום זה, הבאתי לך תרגיל חתירה בעמידה. תרגיל פיצוץ, רק תשתדל לקבע את הגב במקום לשחות איתו כמו שעושים באתר. ונראה לי שלפי מספר החזרות אתה יכול לעשות 3 סטים. 2. תעבור לאופניים
ועכשיו ברצינות, גם הליכה מהירה זה רעיון טוב לחימום. חוץ מזה, לצערי אין לי מה לומר לך. נסה לשחק עם השיפועים של ההליכון, אולי זה מקשה על הברכיים שלך. 3. לפני שעושים סופר-סט, תמיד מוודאים ששני המכשירים שלך ! באים עם שתי מגבות לאימון ושמים אותן על המכשירים. אם אתה רואה שיש יותר מדי אנשים במכון, ותר על הסופר-סט, זה לא יהיה כזה קריטי. ד"א, זה לא סופר-סט, זה התשה מוקדמת מה שאתה עושה. 4. לא כוללת את זמן החימום. (כמובן בתנאי שהחימום זה 5-10 דקות ריצה קלה). בהצלחה חבר.
 

רן88

New member
בטעות שלחתי לפני שהספקתי להוסיף

את התוכן. לגבי החתירה בעמידה, התרגיל נראה לי קצת מפחיד מבחינת הגב (יותר מדי אפשרות לצ'יטינג). שום דבר שאני עושה בחדר כושר לא מעניין אותי יותר מלשמור על הגב שלי (שגם ככה כבר כואב לי יום-יום). אני מעדיף לעשות אותו בשכיבה על ספה בשיפוע, לא עדיף? משהו דומה לזה, רק שהספה תהיה בשיפוע (מה שיביא אותי לאותו מצב בו אני אמור לעבוד ללא תמיכה של ספה).
 
מה עדיף

3-4 סטים עם 12 חזרות כל סט במשקל בינוני נגיד 10 או 3-4 סטים עם 12 חזרות שיורדות ל8 במשקלים עולים לדוגמא: 12X9KG , 10X10KG, 8X11KG הרבה זמן אני מתלבט איך עדיף לי לעבוד....
 

Rossi46 ®

New member
חבר'ה ../images/Emo124.gif

לא שכחתי אף אחד מכם, חזרתי עכשיו מ14 שעות של עבודה, מבטיח לחזור אחר הצהריים לענות לכולכם. עידו.
 

אמיר9876

New member
שאלה בקשר לabc

אמרו לי תמיד שכדי שהשריר יתפתח צריך לאמן אותו לפחות פמעים בשבוע. בתוכנית abc מאמנים כל קבוצת שרירי רק פעם אחת בשוע. לכן שאלתי האם abc טוב לפיתוח גוף
 

nov0pazam

New member
אם יורשה לי להגיד...

זה השירשור הכי נחוץ שהיה כאן כבר הרבה זמן! עוד דבר - הצעת ייעול כללית לפורום:אפשר לסמן או להדגיש בצורה כלשהי אנשים שיש להם הסמכה בתחום. ככה, לכל מי ששואל שאלה תהיה לפחות את היכולת לדעת מי מדבר בצורה אמינה ומקצועית ומי מדבר רק מה-"נסיון" שלו.
 

רן88

New member
בשביל זה קיימים האנשים באדום

שגם "הדולפין הנדיר" ו-"אלי ו." (שלא רוצה) צריכים להכלל בהם.
 

Rossi46 ®

New member
../images/Emo45.gif

יש לנו כמה מומחים אדומים בפורום. יוסי, רמי, ד"ר קרן תורגמן, רונן. חוץ מהם, יש כאן אנשים מלומדים וחכמים מאוד שהנוכחות שלהם בפורום היא חיונית ואני מודה להם אישית על השתתפותם בדיונים כאן. מה שבטוח nov00pazam, אם מישהו יתן לך עיצה שהיא שגויה - אין סיכוי שאני לא אעיר לו על זה. אתה יכול להיות שקט בנושא הזה
נ.ב. מסתבר שהדולפין לא פחות צנוע מאלי. בינתיים לבקשתו הוא ישאר שחור.
 

shkool

New member
האם לעבור לשיטת הפרמידה?

אני מתאמן כבר קרוב ל3 חודשים בתוכנית AB למטרת עיבוי שריר. אני עושה 2 תרגילים לכל שריר 4 סטים לכל תרגיל. שאני מגיע לסטים האחרונים ממש קשה לי לסיים את החזרות, האם כדאי לי לעבוד בשיטת הפרמידה? ושאני עובר לתרגיל הבא אני מתחיל את הפרמידה מהתחלה?(מס' חזרות גבוה)?
 

Rossi46 ®

New member
הייתי אומר שכן,

אבל הכי טוב זה שתלך למדריך שלך, ותתייעץ איתו על זה כי רק הוא יכול לראות אותך באימון ולשפוט על פי קצב התקדמותך.
 
למעלה