אימון בטן

מושיק כ.

New member
קשקוש ../images/Emo128.gif

שרירי הבטן אינם שונים מכל שריר אחר וכך גם שרירי התאומים.
 

URLove

New member
אתה טועה בשינהם יש יותר סיבים

מהשרירים הרגילים (בטוח לגבי התאומים לגבי הבטן אני כמעט ובטוח) לכן אפשר לעבוד עליהם בקצת מעט יותר חזרות משאר השרירים למטרת מסה
 

אש התום

New member
קיים שוני בסוג הסיבים.

האסכולה שאני שמעתי: השוני הוא ביחס המספרי בין הסיבים האדומים ללבנים, וזה מה שמבדיל את שיטות האימון.
 
מצטער, אבל לא הבנתי

אז כדאי לעשות הפסקה בין סט לסט או שכדאי לעשות הכל רצוף? מצד אחד הגיוני לעשות הפסקה בין סט לסט, מצד שני חבר שלי שהוא מדריך בחדר כושר, ועשה קורס בוינגייט והכל, מתאמן בצורה הזאתי (בלי הפסקה).. אז תעזרו לי בבקשה? תודה..
 

Snirki

New member
בטן

זו שיטה פגז. אומרים שבטן זה באמת שריר עם זמן התאוששות קצר מאוד. אחת השיטות לעבוד על בטן זה "לקרוע" את השריר באימון עם מינימום הפסקות. השיטה האינטסיבית היא שיטה מעולה. כשאני התחלתי לעבוד בשיטה הזו על בטן (אחרי שנתיים של אימונים בחדר כושר) היא הביאה אותי לשיפורים מדהימים במצב הבטן - גם בכושר וגם במראה וצורה. אבל, תמיד תראה אנשים עם בטן מטורפת שיגידו לך שהם עובדים בשיטה אחרת בכלל - כל אחד עם מה שעובד בשבילו. מציע לך לנסות לעבוד ככה איזה חודש. מבטיח לך שתראה שיפורים! אחרי זה תגוון חזרה לשיטה הישנה שלך.
 

Snirki

New member
תהיה חיובי - תנסה!...

כל אחד עם מה שעובד לו. אני עומד מאחורי השיטה הזו, כי בזכות אימון דומה קיבלתי תוצאות מעולות. תן לזה ניסיון ותראה שזה טוב.
 

iknow

New member
אני לא נותן לזה נסיון

אני בכלל לא ממש עובד על הבטן.וכשאני כן עובד עליה אז אני עובד עליה נכון.תוצאות מעולות מבחינתך הן כנראה לא תוצאות מעולות מבחינתי.
 
למעלה