פותח שירשור חדש של "המשפט הכי

ספיידי1

New member
הנה אחד שבטוח כל אחד שמע במכון!!

כולכם בטח מכירים את התופעה הזאת. אני שוכב לוחץ בבנץ' פרס X משקל פתאום בא איזה אחד בן 55+ עם כרס, שמנמן כזה, אחד שנראה כאילו הוא לא יודע מה זה משקולת בכלל, בא מדבר איתכם ותוך כדי משחיל: "כשהייתי בגילך, הייתי עושה עם 150 קילו! היה לי וואחד גוף..." וכשאני שואל אותם: "ומה קרה?" הם עוד מעיזים להתעצבן עלי
 

RozwareZ

New member
זה לא 150, זה הייתי עושה 20 חזרות

עם 150
 

machinehead

New member
לא המשפט הכי דביל

אבל אחד האנשים הדבילים שראיתי בחדר כושר נרשם מישהו מבוגר דתי לחודש (אני חושב שהוא רוסי), הוא בא כל יום עובד במשך שעה על הבנץ' פרס, עושה סט כאשר הוא מוריד את המוט חצי תנועה - לא מלאה - איזה 10 חזרות, אח"כ רואה טלויזיה במשך 5 דקות וכן הלאה, במשך שעה ומחליט שהבנץ' פרס שלו!! למשך כל האימון. הקטע הוא שזה האימון שלו!! ככה כל יום הוא בא ורק מתאמן על הבנץ' פרס למשך שעה וזהו היום היה שינוי, הוא ביצע פריצרס קורל למשך שעה כאשר כל הפסקה שלו זה משהו כמו 10 דקות.
 

רן88

New member
היום קיבלתי תוספת של כמה חזקים...

כולן מאותה מאמנת (שדווקא חשבתי שהיא סבירה, ניפצה לי הכל). 1. ביקשתי ממנה תרגיל ליד אחורית ושלא יהיה בעמידה. היא נתנה לי את התרגיל הזה, ואמרה שמפני שמדובר במשקל גוף עליי לעשות 100 חזרות לפחות בכל סט (המטרה כלל לא חשובה). 2. לחבר שלי יש כאבי גב, הוא בא אליה והתלונן. היא אמרה לו שאם הוא מתאמן על הגב באותו יום אסור לו לאכול אחרי שעה 19:00 כי זה הגורם לכאבים. מה הקשר???? 3. הקלאסי - זה שאתה עושה אימון משקולות יפגע לך בגדילה, יש לך עוד 2 ס"מ גג (גם את זה היא אמרה היום לאותו חבר). 4. הרגע נזכרתי שפעם היא אמרה שאימון הוא מינימום שעתיים ומקסימום 7-8 שעות. השני הוא החזק מכולם, תודו. אמרתי לו שזה עצוב שיש לה סמכות להגיד כאן למישהו משהו.
 

קטריס

New member
אוקי, זה רשמי

רמת הטימטום של החדר כושר פרצה לאופקים חדשים והזוים. מישהו צריך לעשות משהו בנוגע לזה. עוד מעט נגיע למצב (אם אנחנו כבר לא שם) שאנשים יעשו פחות שטויות בחדר כושר אם *לא* יהיו שם מדריכים.
 

Sham 69

New member
פשש.. כשאני קורא דברים כאלה

אני חושב פעמיים אם להרשם לחדר כושר..
 

רן88

New member
חדר כושר הוא מקום טוב להתאמן

אבל לא תמיד המקום הטוב ביותר לקבל עצות בנוגע לאימון...
 

ספיידי1

New member
יש לי יש לי יש לי! משהו מצחיק!

אני היום ניכנס לחדר כושר עם החזה נפוח ונותן מבט כזה של מדריך חדר כושר, באתי בהרגשה של אני חייב למצוא איזה אחד שלא עובד נכון בשביל לתקן אותו... ואופ! מצאתי אחרי שניה של חיפוש, אני רואה מישהו עושה כפיפת מרפקים כנגד פולי תחתון, המרפקים לא צמודים לגוף והוא מעלה גם את המרפקים(ז"א עושה כפיפה במיפרק הכתף) תוך כדי וגם מעקם את הגב אחורה! אז אני בא ואומר לו, תשמע אחי אם אתה רוצה לעבוד כמו שצריך אל תעקם את הגב, זה מסוכן, ובנוסף תצמיד את המרפקים לגוף. אז מה הוא אומר לי? לא זה בסדר אני רוצה לעבוד גם על הגב
 

ספיידי1

New member
ראסמי! הוא מאלה ש

שיעשו לחיצת כתפיים ותוך כדי פשיטת רגליים. שיעשו כפיפת מרפקים ותוך כדי יעבדו על התאומים. שיעשו שרוגס ותוך כדי דדליפט. וכל צירוף מוזר אחר שאפשר לחשוב עליו.
 

RozwareZ

New member
תמליץ לו על האימון המהפכני שלי

במקרה שהקרוס אובר שלך קרוב למכונה ללחיצת כתף, החזק את המכונה של הלחיצת כתף עם יד אחת, לחץ כשהיד למטה רד לסקוואט, עלה בחזרה עשה פלנטר פלקשיין, ביד השנייה אחוז משקולת ותעשה כפיפת מרפקים וכל זה כאשר הרגל שלך קשורה לפולי תחתון ואתה עושה קירוב ירך. תרגיל נהדר שווה לנסות
 

ספיידי1

New member
חחחחחחחחחח

אבל איך אפשר לעשות פלאנטר פלקשיין באמצע סקוואט? אתה רוצה ליפול?!
 

RozwareZ

New member
חס וחלילה באמצע, בטיחות היא שם

המשחק! כשאתה מסיים את הסקוואט ומחזיק את המכונה אז אתה עושה בנוסף אפשר לעשות גם הרמת שכמות
 

קטריס

New member
בתוך בנאי, אתה צריך להנדס מכשיר

שאם מתלבשים לתוכו אפשר לעבוד על כל הגוף בחזרה אחת (משהו בסגנון האנשים עם תוף בס על הגב, מפוחית על החזה, חוט שקשור לרגל שמושך את המצילה כל פעם שהם הולכים וכו וכו).
 

RozwareZ

New member
חחחחחחח באמת רעיון טוב זה ימכר

כמו זבובים בערוץ הקניות, במיוחד עם זה יעבוד על החזה הפנימי והבטן התחתונה (לאחרונה גם שמעתי על בטן אמצעית)
 

קטריס

New member
עוד מעט נשמע על תרגיל בטן

שעובד על כל קוביה לסירוגין (לרבים מאיתנו שרוצים בטן בצורת לוח שחמט).
 
למעלה