פותח שירשור חדש של "המשפט הכי

gil levi

New member
"בנץ' פרס עובד בעיקר על יד אחורית"

מישהו מחדר הכושר שלי אמר פעם שבבנץ' פרס חשוב להוריד את המוט עד לחזה, אחרת הוא בקושי עובד, כי בבנץ' פרס השריר העיקרי שעובד הוא יד אחורית.
 

ספיידי1

New member
אובכן את שלי שמעתם כבר

שבפשיטת מרפקים בפרונציה הראש הפנימי של התלת ראשי יעבוד ובסופינציה החיצוני יותר ובלה בלה בלה... ויש עוד כמה כמו.... אני עושה דד-ליפט בכיף שלי(לא כזה כיף) עם רגליים ישרות, סיימתי והלכתי לעשות פשיטות רגליים(ככה אומרים?) פתאום מאמצע שום מקום מגיע המדריך ואומר לי אתה פוגע בברכיים! דדליפט עושים רק עם רגליים מקופפות, אז אמרתי לו שאני רוצה לשים דגש חזק על האמסטרינג והוא בתנועת ביטול עם היד ומסמן לא עם הראש אומר לי במבטא רוסי כבד "לא לא לא לא, ברכיים מקופפותתתת(והוא נותן דגש למקו!פפות)." או שראיתי בנאדם עושה לחיצה צרפתית עם מרפקים כלפי חוץ, אבל מה זה כלפי חוץ... זה לא מילה!!! מרפקים בצורה מטורפת כלפי חוץ! אז אני אומר לו: "תנסה לעשות עם מרפקים כלפי פנים, אתה תרגיש יותר טוב את הטרייספ" אז הוא אומר לי, תראה עם איזה משקל אני עושה... אי אפשר עם מרפקים כלפי פנים(אז אולי תוריד משקל ותעבוד נכון!!! אידיוט!) או שהשותף שלי לאימון בא ואומר לי בוא נעשה היום 21, אני אומר לו מה?! אז הוא אומר לי 21! אז אני אומר לו מה 21? 21 סטים?! אז הוא אומר לי לא! התרגיל 21 זה עובד על חיטוב! ואני כמובן כמו אידיוט בניסיון נואש להסביר לו שאין כזה דבר לעבוד על חיטוב והוא צריך ללכת לרוץ אם הוא רוצה חיטוב! כמובן בזבוז יקר של זמן כי הוא לא מוכן להקשיב, אז אמרתי טוב... תראה לי מה זה ה21 אז הוא נעמד ליד מוט W תופס אותו עושה 7 חזרות בסופינציה כאשר המוט מגיע מלמטה עד לאמצע וחזרה... אחרי זה מאמצע הגוף עד למעלה 7 פעמים, ואחרי זה 7 חזרות מלאות! ואני אומר לו: "מה לעזזל אתה חושב שאתה עושה?!" אז הוא אומר לי זה עובד על עיצוב!! אז אני אומר לו מה עיצוב?! מי אמר לך את השטויות האלה?? על מה אתה מסתמך?? ואז הוא אמר לי את זה... אני לא ישכח "סמוך, סמוך עלי!" יותר מאוחר התברר לי שהמאמן ה"חכם" שלנו מספר לחצי מכון שהתרגיל המטומטם הזה עובד על "עיצוב" אבל כשהוא אמר לי "סמוך סמוך עלי" פשוט נקרעתי חחחח יש עוד מלא שטויות אבל אני לא זוכר...
 

Y a n i B

New member
האמת ש...

כבר דיברו על זה הרבה, ועדיין לא הבנתי איך אפשר לעשות לחיצה צרפתית פעם עם מרפק בחוץ ופעם עם מרפק בפנים. הדבר היחיד שיכול להשתנות הוא האחיזה - פרונציה או סופינציה, לא?
 

sgold666

New member
גם אני שמעתי על התרגיל

אצלי המדריך קרא לזה 7,7,7 מישהו מבין תהיגיון שמאחורי התרגיל הזה?
 

iqqqqq

New member
איזה זקנה במכון התחילה להרצות לי

שהמשקלים שאני מרים יפגעו לי בגדילה
 

קטריס

New member
יש היגיון מסויים מאחורי המשפט הזה

כי תמיד אומרים לאנשים שלא בריא להרים משקל בצורה הזאת, ושיש לכופף את הברכיים ולא את הגב, אחרת זה מזיק. ד"א אם כבר הערות מפגרות - פעם אחת איזה שמן מבוגר אחד אמר לי "לא ככה עושים כפיפות בטן" ואז הדגים לי במומחיות רבה איזו התפתלות מוזרה על המכשיר.
 

RozwareZ

New member
אני מעדיף את המדריכים שמראים לך

איך לעשות כפיפת ירך, בתור תרגיל לבטן
 

קטריס

New member
אצלנו בחדר כושר, כל הנמוכים הם

ההכי הכי מנופחים (חוץ מאיזה שני גולייתים).
 

oAviaDo

New member
אויי מכיר../images/Emo70.gif ../images/Emo46.gif

איזה ננס בן 15 בא אלי ועושה לי, "אם תתאמן 4 שעות ביום על חזה, יהיה לך חזה ענקקקקקקקק וככה תראה ה-גבר של המכון" אני עוד שנייה הבאתי לו כאפה.
 

R E D E V I L

New member
וואי נזכרתי בדבר הכי קורע ששמעתי

חבר שלי בא אליי ועושה לי למה אתה שותה את האבקות? עדיף לך לשתות את הכדורים שהבנות לוקחות נגד הריון.. ככה יגדל לך החזה פי 100 יותר מהר. (כידוע לכם אלה כדורים הורמונליים שגורמים לגדילת חזה אצל בנות כהשפעת לוואי). והכוונה שלו הייתה שאני יקח אותם ויגדל לי חזה של בת אבל בגלל שאני יתאמן זה יתעצב לחזה רגיל ומנופח. רק מעניין מה יקרה אם כל זה נכון ואני יפסיק להתאמן.. אני כנראה יהיה ממש כוסית. שמעתם פעם משהו יותר דפוק מיזה?
 

sgold666

New member
טוב, זה פשוט נדרש.

אמריקני ורוסי נפגשים. האמריקני מתחיל מיד להשוויץ, מוציא מהכיס מטבע, זורק אותו באויר, שולף אקדח, ובירייה אחת מנפץ את המטבע לרסיסים. אחר-כך הוא מעיף מבט גברי אל הרוסי ואומר לו: "אני ביל, באפלו ביל". הרוסי חושב רגע, ואז מוריד את המכנסיים ושולף איבר מין בעל שלושה ראשים, מעיף מבט גברי אל האמריקני ואומר: "אני ביל, צ'רנוביל". (אחד, לא חשוב מאיזו עדה)
 

sgold666

New member
...

 
למעלה