פותח שירשור חדש של "המשפט הכי

קטריס

New member
פותח שירשור חדש של "המשפט הכי

דבילי ששמעת בחדר כושר", בהשראת המשפט ששמעתי אתמול. איזה שני חבר'ה עשו כפיפות בטן, ובסוף הסט אחד מהם אמר ששורף לו הגב. אז חבר שלו שולף פנינת חוכמה מהכיס, ואומר - "נו בטח אחי. אם אתה עובד על הבטן, יהיה לך גב שרירי. אתה עובד על הגב, תהיה לך בטן שרירית". לא נראה לי שבחיים הרמתי את הגבה כ"כ גבוה.
 
אממ..

"זה רק שומן,למטה יש שרירים ענקיים,תראה" *מרים משקולת של 10 קג"מ ביד* "את זה אתה יכול לעשות?!" O_O
 

Moralida

New member
הנה שלי

"ריבועים? בטח יש ריבועים.. בוא תראה" מיסטר פוטטו הד שהתחיל להתאמן לפני 3 ימים עושה עיקום של איזה 45 מעלות לאחורה, מרים את החולצה שלו ומצביע על איזה חתיכת שומן רוטטת שרק בן אדם עם דמיון מפותח יכול להגיד שזה משולש, "הנה, ריבוע". אגב, כשנוגעים בדבר החללי הזה זה נעלם.
 

Rossi46 ®

New member
רוצים משהו מפגר ?

בבקשה : אני לחיצת חזה עם משקוליות, פתאום מגיח לו איזה אהבל מהמכון וזורק לי משהו כמו :"כשאתה מגיע למעלה עם המשקולות, תסובב אותן, זה בשביל הפס באמצע" כשהסברתי לו שאין דבר כזה לעבוד על הפס באמצע, הוא אמר לי "אתה מדבר שטויות, אני מרגיש ! איך זה יכול להיות שזה לא עובד על הפס ואני מרגיש ?" מאותו היום לא דיברתי איתו יותר. אנשים שמתעקשים להשאר בטיפשותם, דוחים אותי.
 
"בנות לא יכולות לעשות מתח"

ואגב, התפתחות בנושא - בפעם האחרונה שהייתי בחדר כושר, החלטתי לנסות שוב. פניתי למדריכה אצלנו, מי שנמצא באווריבודי מכיר אותה - היא פשוט ענקית, כל שריר אצלה זה שריר, מרימה משקלים שחבל על הזמן והיא גם גבוהה באופן כללי. בקיצור, הר שרירים נשי. פניתי אליה בשאלה על "איך לעבוד על מתח"ו וסיפרתי לה מה שההוא אמר. היא כמובן מאוד, אבל מאוד מאוד התעצבנה עליו, ושאלה מי זה. במקרה הוא ממש עבר לידנו, והראיתי לה. תוך חמש שניות היא נעמדה מולו ונזפה בו, והוא כל כך קטן לידה - וזה פשוט שעשע אותי עמוקות.
 

gil levi

New member
"סוויקאס יותר חזק ממריוס"

סתם בצחוק רונן. בדיוק מה שכתבתי בשרשור "שטויות שאנשים ממציאים בחדר הכושר": מישהו מהמכון: "למה אתה עושה 20 חזרות? תוריד משקל ותעשה 8." אני: "לא, לא, לא, אני עובד על עיצוב." אחת המדריכות בחדר הכושר שלי: "לפי חוק גידול העצם (אני מנחש שהיא עיוותה את חוק וולף), ככל שמפעילים יותר לחץ על העצם- היא גודלת פחות." בכלל כבר יצא לי לשמוע כמה פעמים אנשים אומרים שאימון עם משקולות פוגע בגביהה. אותה המדריכה אמרה גם שלא מומלץ לעבוד על זוקפי הגב. חוק וולף למי שלא יודע, אומר (בערך, אני לא כל כך זוכר) שככל שמפעילים יותר עומס על העצם- כך הדופן שלה נעשית צפופה יותר וחזקה יותר, ללא קשר לגדילתה לאורך.
 

RozwareZ

New member
חחחחחחחח

אני אמרתי כבר את שלי היו לי הרבה, האחרונים שאני זוכר זה מדריך שהסביר לי על 2 שרירים בתלת ראשי, הראש החיצוני והפנימי ושאמרו לי שאי אפשר לעשות סקוואט עם דאמבלים בגלל שזוקפי הגב עושים כפיפת ירך וזה מתנגד לתנועה
 

אלי ו.

New member
אני לא מבין

איך אפשר לומר לך ש"אי אפשר"? הרי הם יכולים לנסות ולראות שזה אפשרי.
 

Rossi46 ®

New member
אלי, שתף אותנו במשהו משלך ../images/Emo70.gif

אני בטוח שלך יש המון מה לספר.. וחוץ מזה, מדריכים טיפשים לא חסר. (בלי להכליל כי אני שורף את עצמי אחרי הכל)
 

אלי ו.

New member
סתם משהו מוזר

אצלנו בחדר כושר יש כמה סוגי פלטות. כולן טובות, רק מיצרנים אחרים. מתאמנים רבים יתעקשו ולא ישימו בשני צידי המוט פלטות זהות מיצרנים אחרים. אם תתן להם 10 פאונד, הם יתעלמו וימשיכו לחפש 10 פאונד מאותו סוג שבצד השני של המוט. עכשיו, אני לא מדבר על מתאמנים טיפשים, ראיתי אנשים שאני אפילו מעריך בד"כ עושים את הדבר המוזר הזה.
 

Rossi46 ®

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

הרגת אותי
זה קיים גם אצלי במכון, זה הדבר הכי דפוק שיש
ולמרות שאתה מסביר להם, הם דופקים לך את ההבעת פנים הזו כאילו "עזוב, תן לי להיות בטוח שאני שם 10 פאונד ולא לקחת סיכונים"
 

קטריס

New member
כן, זהו, אחרת זה נראה עקום לגמרי

אני בחיים לא אעבוד עם משקולת 15 קילו ביחד אחת, ומשקולת 33 פאונד ביד השניה. הן נראות שונות לגמרי. ד"א מה המשקולות יד הכי כבדות בחדר כושר שלכם? אצלנו יש עד 75 פאונד.
 

gil levi

New member
../images/Emo9.gif אז מה? ככה המוט נראה יפה יותר

סימטריה=יופי. ויש גם הבדל של כמה גרמים.
 

רן88

New member
חחח מסכים

מודה, גם אני לפעמים עושה את זה. אבל אם אני רואה שלוקח לי יותר מכמה שניות לקלוט את המשקולת הזהה בעין אני לוקח אחת חלופית.
 

Dark Muse

New member
אני לא יודע מה הם עושים

אבל שאני עשיתי סקווט אז חלק מהצלחות נטו לזוז, וחלק לא (סוג מסויים שלא) ככה שהעדפתי לשם אותם.
 

ratsinos

New member
זה בכלל לא כ"כ מוזר וגם תתפלא..

אולי הם לא יודעים את זה אבל הם גם קצת צודקים לא עושים את זה בשביל יופי או בשביל שיהיה משקל זהה, פשוט כשאתה שם בצד אחד משקולת 10 ק"ג בקוטר 10 ס"מ ובצד שני משקולת 10 ק"ג גם אבל בקוטר 20 ס"מ זה משפיע על התנועה ועל האיזון של המוט. זה עניין של מומנטים, ההבדלים לא ענקיים אבל יש הבדלים והם עשויים להיות מורגשים. אז זה לא עד כדי כך שטותי והם לא עד כדי כך מטומטמים...
 

אלי ו.

New member
לא כתבתי מטומטמים

להיפך אני מעריך מאוד חלק מהם. ואני מוכן לעצום לך את העיניים ולשים לך את המשקלים השונים, לא תרגיש בהבדל. ולא מדובר במשקולת ענקית של 10 ק"ג מול משקולת קטנה, המשקולות הן בערך באותו גודל רק הצורה קצת שונה, אחת עגולה והשניה מתומנת. האמן לי עשיתי סקוואט עם מוט אולימפי עם המשקולות האלה, זה לא מה שהפריע.
 

qweasd1

New member
מה כבר יותר, 10 קילו או 22 פאונד?

אז זהו, זאי אפשר לדעת, כי הם מרמים ו"חוסכים" ברזל. מ-ד-ו-ד.
 

ronen222

New member
גם אני

אבל אני אומר מה שבטוח בטוח יצרן אחר עלול לזייף אז אם זה אותו יצרן בטוח שהמשקל יהיה זהה
 

RozwareZ

New member
אם יש משהו שלמדתי בחיים הקצרים שלי

זה כשאדם אומר לך שטות, אל תבזבז זמן על לשאול אותו למה. המשך בחייך וצחק על זה לאחור
 
למעלה