היי שאלה מפגרת

Shamy

New member
היי שאלה מפגרת

היה לי היום מקרה שקצת עצבן אותי. הלכתי להתאמן השתדלתי לבוא בשעות שלא עמוס אבל החדר כושר קטן אז תמיד יש עומס במכשירים. רציתי לעשות סקווטים במכונת סמית ומתח עם גרביטון (כי קשה לי עם משקל גוף משלי). אז ידעתי שהמכשיר מתח ייתפס מהר כך שהשתדלתי לעשות את הסטים שלי עליו קודם כדי לפנות אותו מהר ואז כל הזמן המכונת סמית הייתה תפוסה...בסוף אחרי 45 דקות שעשיתי דברים אחרים ראיתי שהיא אמנם פנויה אבל מישהו שם ספסל עם מגבת ומשקל כאילו שהוא בא להתאמן...רק ש15 דקות אף אחד לא נגע במכשיר אז שאלתי מי משתמש במכונה..כולם אמרו לא אני...טוב אז איך שאני מסדרת לעצמי את המכונה מגיע רוסי גדול ומפחיד התחיל לצרוח עליי שהוא במכונה...אז שאלתי אותו - זה רבע שעה בלי אף אחד על המכשיר ויש פה עומס אני מוכנה שנעשה סט סט אפילו שאתה עושה חזה כי אני מחכה למכונה הרבה זמן...בגדול הוא התלהם ואחרי שהוא ראה שאני עושה סט הוא נעלם כמו שהגיע...איך אמורים להתנהל בסיטואציה כזו?
 

רוב הזמן נח

Well-known member
זה כמו בתור לקופה בסופר

אם מישהו שם מוצרים והלך והאיש שלפניו סיים את החשבון, האיש שאחרי האיש ששם מוצרים ולא חזר, עוקף אותו בתור.

אם האיש ששם מוצרים חזר לפני שהאיש לפניו סיים או בדיוק שסיים, אז הוא הבא בתור.
 

Shamy

New member
זה משעשע ונכון

אני פשוט שונאת את הדושים האלה שכאילו משתמשים בכל המכשירים כאילו שזה שלהם פרטי. אני פשוט לא בן אדם שמתעמת כל כך טוב וגם אני פשוט מהאנשים השקטים האלה שבאים, מתאמנים קשה בשקט עם האוזניות והולכים הבייתה. לכן סיטואציות מהסוג הזה קצת קשות לי ואין לי מושג מה אני אומרת לבחור שהוא בערך 2 מטר על 2 מטר ומתחיל להיות אגרסיבי...אני כולה 1.6 ובחורה שנחשבת די קטנה בגודל ומאוד שקטה...אני פתאום לא יודעת מה להגיד ומשתתקת לרב. אז אם יש לכם עצות ממש קונקרטיות לגבי מה אומרים אני אשמח..
 

סינדי8

New member
חחחחחחחחהרסת אותי

אי אפשר לחנך בגיל כזה (ולא בגודל הזה).. זזים ומונעים עימותים
 

שוש פוי

New member
בעיה נפוצה בחדרי כושר לצערנו

מסתבר שאנחנו לא מתבגרים הרבה מאז שאנחנו רבים על הנדנדות בגן השעשועים ;)
נשמע שדווקא פתרת את הסיטואציה לא רע בעצמך. אין הרבה לעשות מעבר ללהסביר מה קורה, ולקוות שהצד השני יבין. אפשר תמיד לפנות למאמן כושר באזור, אבל לפעמים זה רק יפתח יותר אנטגוניזם.
מה שכן- אני יכול להמליץ לך על חדר כושר שיהיה מושלם בשבילך- הוא עובד בצורה כזו שבכל שעה נתונה אין יותר מחמישה מתאמנים כך שכל אחד מקבל תוכנית אישית עם המאמן, וגם המכשירים עצמם לא תפוסים אלא מנוהלים בצורה שכל המתאמנים יוכלו להתשתמש בהם כשהם צריכים.
אפשר למצוא עוד מידע עליהם כאן: סקיי ג'ים -חדר כושר בירושלים.
(אולי יש חדרי כושר דומים במקומות אחרים בארץ, אני פשוט לא מכיר).
 
למעלה