שאלה לMIDNIGHT לגבי הSS

שאלה לMIDNIGHT לגבי הSS

שלום,
אז קצת רקע על עצמי:
התחלתי לפני שנה תוכנית SS במשקל 66 בגובה 1.73
עליתי 1.5 קילוגרם גוף כל שבוע כמו ההמלצות באתר קילוגרם בשביל להתקדם והקפדתי לאכול 1.8 גרם חלבון על כל קילו מהגוף.
את התכנית ביצעתי במשך חצי שנה ועלית למשקל 74 תוך חצי שנה.
מבחינת משקלי עבודה נתקעתי יחסית מוקדם בעיקר בפרס.
בשיא הגעתי לדדליפט 110 קילו לסט אחד של 5 חזרות
לחיצת חזה 68 קילו ל5 חזרות. פרס 42 קילו פרס 5 חזרות. סקוואט 84 קילו ל5 חזרות. מתח רגיל ל5 חזרות עם תוספת משקל של 5 קילוגרם.
במשקל 74 התחלתי להרגיש שמן אולי בגלל ששתיתי גיינר, אז התחלתי חיטוב של FBW פעמיים בשבוע ושילבתי אירובי, אמנם ירדתי טיפה במשקלים אך כיום במשקל 68 לא מרגיש שהגוף שלי שינה הרבה יחס לטובה של אחוז שומן מול מסת שריר לעומת איך שהתחלתי ממש בהתחלה במשקל 65 לפני הSS.
האם זה נכון שתכנית הSS גורמת לצבירת יחס שומן/שריר פחות מאשר תכנית AB/FBW רגילה.?
מה שאני כן יכול להגיד זה שבSS מרוב שקרעתי את עצמי אכלתי הרבה,אך ברגע שחזרתי לAB/FBW התחלתי לאכול פחות וגם משקלי העבודה לא השתפרו כמו הSS,אך העניין של הצבירת יחס שומן הגבוהה בSS קצת מבלבל אותי.
אשמח לחוות דעת שלך מידנייט . אני חושב שכרגע אני מתאמן ברמה בינונית לפי משקלי העבודה. האם תוכנית HST בעלת דגש היפרטרופיה יותר תתאים לי מאשר SS אם המטרה שלי היא בודיבילדינג ויותר מראה מאשר משקלי עבודה?
 

MidNight Flame

New member
יש לך טעות אחת

אתה חושב שהבעיה היא התוכנית שאתה בוחר כשבעצם נשמע שהבעיה היא התזונה שלך. העליה שלך נשמעת הגיונית, החיטוב כנראה גרם לך לאבד מאסת שריר כי הוא בוצע לא נכון.
HST? יש עליה פידבקים חיוביים, אני לא חובב גדול, בשלב בו אתה נמצא הייתי בודק אופציה להתקדם עם הלינארית של ביל סטאר + תרגילי עזר, אני לא מתנגד לשילוב של מעט בילדינג בתוך ליפטינג אבל אני בהחלט חושב שמתודת ההתקדמות במשקלים של תוכניות ליפטינג צריכה להיות הבסיס.
 
התקדמות

הבעיה במהלך הSS שבשביל להכניס כמויות של 3000 קלוריות כמו שהתכנית דורשת(800 קלוריות מעל התחזוקה) התחלתי להפגיז בשתיית חלב ,גיינר פחמימות פשוטות ושומנים ולצערי העלתי הרבה שומן בגלל זה. דווקא עם החיטוב אני חושב שהצלחתי כי במשקלי העבודה לא ירדתי הרבה והיה לי הרבה יותר קל להוריד דרסטית את כמות הפחמימות ולהקפיד על החלבון במאזן קלורי שלילי .
בכל מקרה אני חושב שאני עדיין לא בשלב של הלינארית מכיוון שמשקלי העבודה שלי עדיין נמוכים(ירדתי במשקלים ממה שרשמתי לך למעלה ב15%) ככה שאני לא נחשב למתאמן בינוני עדיין.
במסה הבאה שלי אני הולך להיזהר ולאכול במאזן 300-400 מעל התחזוקה.
השאלה שלי האם אתה חושב שבהקפדה כזאת SS עדיין תיהיה אידיאלית עבורי מאשר תכנית אחרת(AB או FBW HST למשל)?
אני מניח שבתזונה כזאת הריסטים יתחילו מאוד מאוד מוקדם .מה אומר?
 

MidNight Flame

New member
יש מספיק תוכניות טובות שהן לא SS, גם בSS אני לא חושב...

ש800 קלוריות מעל תחזוקה זה הכרחי, לא יקרה כלום אם תתקדם קצת יותר לאט, יש לה הרי גם וורסיה בהתקדמות שבועית.
 
למעלה