שרירניות

  • פותח הנושא SpyD
  • פורסם בתאריך

hot chilly

New member
הממ...אולי... זה נובע מ2 סיבות...

זה לפעמים עניין עדין של זווית, וגם, בתמונות המאוד טובות אני מאוד חשופה... אז לא תמיד אני רוצה להעלות, מי יודע, אולי...
 

Gaspaz

New member
קבלי תיקון. יצא לי לראות עוד תמונה ../images/Emo67.gif

 

ranzz

New member
כן.. כי היא כבר כמעט הייתה בכיס שלך..../images/Emo67.gif

 

ramh7

New member
היי מדליקה.

יש מצב לראות תמונות שלך? החיבור הטקסטואלי בין אמירותייך על מה זה גבר... לבין תאורי הכוח שלך יוצרים פוטנציאל מלכותי מן המעלה הראשונה, מודעת או לא. נשים חזקות - דבר מרגש בקנה מידה עולמי. www.herbiceps.com אני לא כ"כ בקטע של סאדו אבל נשים חזקות מאוד מדליקות בעיני. רמי.
 

ramh7

New member
אגב נשים שריריות והגברים שלהן..

אני חושב שבשום תקופה בתולדות האנושות לא הייתה הערצה כ"כ רבה וכובשת לנשים שרירניות. במיתולוגיה היוונית תוארו נשים לוחמות אשר היוט מסוגלות להכניע כל גבר (כמעט). בסיפורים עתיקים תוארו נשים שעל מנת להינשא להן היה על הגבר להכניען בקרב.. רוב הגברים היפסידו.. כיום אתרי האינטרנט עושים ממון רב מהביקוש העצום לדוגמניות העוסקות בפיתוח הגוף. רמת המסחור בתחום חובקת עולם. המסקנה שלי... בעולם מומרץ ומוטרף המכלה את עצמו גברים מחפשים אצל האישה מפלט מן האבסטרקטיות ההיטקית. מזור לציווי בו הגבר חייב להיות השולט. בית מקדש המספק אהבה, בטחון, נתיב ומקום. לכן השילוב של שרירים גדולים ושדיים גדולים לא פחות.. הייתה טענה נגד הגברים המעריכים גוף כזה של אשה שהם הומו סקסואלים בנחבא. האמת היא שהם נמשכים לכל אשה ולנשים כאילו בפרט. גבר המוקף באשה בעלת חזה גדול וזקור וגוף מרשים ועצום, מוצא עצמו נדהם ונכבש... רמי. פריקי מידי לטעמכם?
 
ותמונה קטנה שלי, אבל זו סתם

אשליה אופטית מהשמש ששקעה מאחורי ועשתה הצללות בדיוק במקומות הנכונים .(לא שאין שם כלום, אבל לא נראה לי שהשרירים שלי כל כך בולטים סתם ככה. לצערי.) עדיין אחת האהובות עליי.
 

SpyD

New member
את חמודה מאד ../images/Emo13.gif

את לא שרירנית כמו אלו בתמונות אומנם, אבל את חמודה לא פחות
 

hot chilly

New member
את חייבת לשמוע קטע מטורף שקשור אלייך!

אני יושבת לי בסמינר באוניברסיטה, ורואה מצגת של חברה לכתה שעושה מחקר על ניקים בפורומים, ואיך ניקים מקוריים יותר או פחות משפיעים על שיפוט שאר הגולשים אותם. ואז היא הציגה את הסקר שהיא תפיץ באוניברסיטה ובו כמה ניקים שצריך לדרג את מקוריותם.... ואיזה ניר אני רואה שם?..... אלפקה פקה.... עכשיו כל הסטודנטים במדעיי החברה ידרגו את המקוריות שלך יקירתי!!
 

Grand Master G

New member
אוקיי עכשיו נפל לי האסימון

מה המצב מיטל? זה גיא מסלולרי וזיכרון
דרזנר
 

hot chilly

New member
../images/Emo24.gif היי!!

איך הולך??? סיימת בשעה טובה? (אל תחשוף אותי....)
 
למעלה