ואלה ניקי

תודה שלא שכחת אותי

וזאת למרות ההעדרות הארוכה שלי השנה. מקוה שההמשך יהיה יותר צפוף. וזה לא שמשעמם או משהו בכוון. זה אני שהשנה האחרונה היתה קצת מעיקה ולא מאפשרת את כל מה שרציתי. שוב תודה! וכל הכבוד על ההשקעה.
 
נדמה לי

שרק בעקבות מותו של עלי מוהר חשבתי בכלל על הרעיון. חשבתי על זה בפעם הראשונה במיני-מפגש אצל הזלמ"ש לפני כחודש, לזכר עלי מוהר, כשהשתעשענו ברעיון לבחור שם את 'ואלה שמות'. חשבתי לרגע על לעשות 'ואלה ניקי' לחברי הפורום, ובא אמת נזכרתי שאמור להיות לפורום יום-הולדת 5 מתישהו בחורף (זכרתי שהוא הוקם לפני כחמש שנים) וזה יכול להיות עיתוי מתאים לכתוב דבר כזה. את מי שואלים על תאריך יום-ההולדת? את הפלנ"ש. כשהוא בדק את התאריך - התברר שזה אכן קרוב. אין לי מושג אם הייתי חושב על זה אם לא היה מפגש כזה לזכר עלי מוהר, או אם לא היו משמיעים לזכרו כמה פעמים באותו שבוע את 'ואלה שמות'.
 
כל הכבוד../images/Emo70.gif

|אייקון של מבט מהצד פורצת במחיאות כפיים סוערות|
ואני תוהה, ביני לביני, כמה זמן לקח לך לשבת ולכתוב, ולחרוז, ולהקפיד שיתאים למשקל המקורי של השיר, ושהכל יתחרז היטב, ושחלילה לא יחסר אף אחד (אפילו אחת כמוני, שכמעט יכולה לספור על האצבעות את מספר הפעמים שבהן כתבתי משהו בפורום). אין מילים
 

45israel

New member
תודה, אגס1../images/Emo51.gif../images/Emo70.gif

על הההשקעה ועל המקום המכובד בו הצבתני - בין "משבר אמון" ו"כספית"
 

בני בום

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif אגס, אתה פשוט מלך עולם!!

אין מילים. פשוט ענק. סחתייין ענקי על ההשקעה! תגיד, אתה רוצה במקרה להיות אהוד מנור כשתהיה גדול?
אני כבר מחכה למפגש הבא, לשירה של זה של כולם ביחד
 
להיות

אהוד מנור? אני מזל סרטן, ובכל מקרה אני מתכוון לעבוד ברדיו, אבל לזכות בפרס ישראל על כתיבה - מממ... לא חשבתי על זה
 

נועהד

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo2.gifכל הכבוד!!!

איזו השקעה מדהימה. אני המומה. ואמנם החלפתי כינוי כבר די מזמן (במונחי תפוז), אבל נסלח לך - למרות שנראה לי שיותר קל לחרוז "נועה" מ"מאיולי". בראבו!
 
כן, אני זוכר שהחלפת כינוי

ואם שמת לב - חלק מחברי הפורום כתבתי בשני ניקים שלהם, אבל את עדיין יותר מזוהה אצלי כ"מאי יולי" (עד שנתרגל...), וחות מזה כשראיתי את הפוטנציאל הגלום בלחרוז אותך עם "יערולי", החלטתי שזה הכי מתאים לשיר.
 
למעלה