ואלה ניקי

../images/Emo41.gif ואלה ניקי ../images/Emo41.gif

מה שעשה עלי מוהר במונדיאל 90 - אני עושה ביום ההולדת החמישי של הפורום (walla, איזה כבוד לכתוב ללחן של יוני רכטר). עכשיו רק נשאר להשוות איפה היו יותר משתתפים
(וחסר לכם, אבל חסר לכם, שאתם לא קוראים את הכל...) דורותי ושלילנד/החטא והשופטת נבג, טריליאן, רוסטו, בידי-בם-בם לג ותשת דאקי, שאלה לי אליכם וחבלינקו אני גשרים לכל מיליך, שקמי ואיזיקו! גליטר 8, מאמא-עוף, תנאית ויערולי פומיקי, מירבי, מנטה, פוזנא ומאי-יולי פלנ"ש – קיצור של הפסנתר לשירי נעמי שמר שלושה מבית ארבעת ההרים של שבט אגר התקליטימים, זהר בר, בועות/קיפודת, סקאלי מרד הדמעות, אורלית, רמיל ולקסיגלי ליבליך, אנטיביויטיקה, פלקור, מוגג וגנגי ג'יבה, טירמיסו, תלתלית, טלמל ומאגי! ליתי, גרי רשף, מונסראט וסאביבית פיאנו-גירל, משבר-אמון, ישראל וכספית המכשפה מאיסטווק, שומרון, אריודרצ'י מסניפה חמץ, האבייתרים, פוס ואסתי מיס הילה, קוציני, התמ-ים, עיינה 7, יש גם נוטריקונים כמו צפו"ש וכמו חדו"א שימו-לב-לסגול-הרועד ו-ShiriiMM אחותה TalyaMM, וזולל המשמשים אביב ש, ישראליאנה, מבט מהצד טיול למקסיקו ורחוב האגס 1 החתולית אומרת שבכלל זה 13, וזה כבר מתחרז לנו עם אפרת 12 לאזרוס לאנג, נועם ורגון, בני-בום, עידן המייסדים- רחל ואסתי וגרי הקטן קלה ונחרצה, איילת, צימעס, פילוני בל נשכח גם את אסף אשתר המקורי האדונית קנאות, רעות 20, זורקינדה מארסו, rattleheat, הילה גלעדי וימימה העונה החמישית ואבו-סי – העמותה! וניקים מזדמנים עם השתתפות די מועטה בירה שלטר, actress ולימור מאורנית המתגונן, מוריסיו והדס מוסיקאית שבט 2, talik, רונה, טל-קר וחרתול עופר ב.ה, קוציני, michalka, tamijul העפרונית המהודרת, ו- s a b r YulaShpil ואח שלה עם הכינוי sjarjar שחורה אני ונאווה, הדודה המתוקה שימו לב לחריזה – ענתי המתוקה! שוקולדה המתוקה (המשך לבית הקודם) עטלף 77, wolber, limi m יונה שורק, קשת שמונה, וגם טרוז Miss jazz, טללי בוקר, עוז מ.ה. 1 (או – עוז...) בואן-פפינו, ayb 1, דג-חי, recordion לינושית, במבה 1, ארכיונית ו-sad one ילדה-גדולה 24, שירי 9, אופי Danistar, איתי פלאות, מוסקט וגם צ'ומפי .רחלי מלכת הנוסטלגיה, טרפלס, trinty-triple נגה אשד, רני, הרקטומולוג ופלפל דדיחתם ושיבולת ירוקת העין אך כמו בשיר המקורי – גם כאן חרוז לי אין הקבצן העליז – גם כן בלי חרוזים חן, חולות, גלעד, עודד, עדיפו, שדה פרגים מיקה גו, אדון כמעט, ירון לנ ותומ"ש א יידישע ראסמאן ועיינת הדבש אם המשפחה, עינת, dearj ומרכזון זוהרה, תמרושקה ושפנדוזה מרדימון (מישהו קרא הכל?) ואסיים בקוליפון! ואסיים בקוליפון! ואסיים בקוליפון!!!
 

גרי רשף

New member
זה כנראה לא של יוני רכטר

כל הכבוד ואנו ממתינים כמובן לביצוע הבכורה. לדני קיי יש פארודיה דומה באופן חשוד ביותר לנ"ל על קומפוזיטורים רוסיים. לפרטים- נא לפנות אלי במייל או במסר.
 

מוגג

New member
ויקם מלך חדש..אשר לא ידע

אני לתומי (ולררי) חשבתי שהמקור הוא: וְאֵלֶּה שְׁמוֹת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, הַבָּאִים, מִצְרָיְמָה אֵת יַעֲקֹב אִישׁ וּבֵיתוֹ בָּאוּ. רְאוּבֵן שִׁמְעוֹן, לֵוִי וִיהוּדָה. יִשָּׂשכָר זְבוּלֻן, וּבִנְיָמִן. דָּן וְנַפְתָּלִי, גָּד וְאָשֵׁר. וַיְהִי כָּל-נֶפֶשׁ יֹצְאֵי יֶרֶךְ-יַעֲקֹב שִׁבְעִים נָפֶשׁ וְיוֹסֵף הָיָה בְמִצְרָיִם. וְיוֹסֵף הָיָה בְמִצְרָיִם וְיוֹסֵף הָיָה בְמִצְרָיִם!! וַיָּמָת יוֹסֵף וְכָל-אֶחָיו, וְכֹל הַדּוֹר הַהוּא. וּבְנֵי יִשְׂרָאֵל, פָּרוּ וַיִּשְׁרְצוּ וַיִּרְבּוּ וַיַּעַצְמוּ בִּמְאֹד מְאֹד וַתִּמָּלֵא הָאָרֶץ אֹתָם. וַיָּקָם מֶלֶךְ-חָדָשׁ עַל-מִצְרָיִם אֲשֶׁר לֹא-יָדַע אֶת-יוֹסֵף.
 

ayb1

Well-known member
דבר דומה נעשה על ידי דן אלמגור

שכתב פזמונים ומערכונים למועדון התאטרון . לתוכנית "היסטוריה בגרוש " כתב מערכון שכולו מורכב משמות של מפורסמים . דן אלמגור בדרכו המתוחכמת מסדר את השמות כך שהשחקנים/זמרים מצליחים להכניס משמעיות נוספות להקראה.
 
ענק!!! ../images/Emo41.gif ענק!! ../images/Emo41.gif אין מלים../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

--- ישר למאמרים!!!
ג ד וֹ ל ! ! ! ! !
להדפּיס ולשׁיר בּמִפגשפורום הבּא. מ א ס ט !
: )
 

גלידה2

New member
אני ../images/Emo168.gif הרוח מנגן עלי ../images/Emo140.gif

בחילופי עונות.... מקסים
זה מתחרייזה ורייזה (איניס)
 
גיטרה.

והרוח מנגן עליה בחילופי עונות. מקסים מקסים מקסים. קראתי עד הסוף, אבל רק עכשיו מצאתי זמן להתמוגג בקול. ואולי עוד מעט אני גם אמצא זמן לסרוק את חובותי ולשלוח לך...
 

America Latrina

New member
נבג!

ניסיתי היום להזכר בניק שלו ולא הצלחתי. ילד מתוק.
(אני שלי בניק חדש)
 
עוד ניק חדש?

קטן עלייך. (בשביל דבר כזה רושמים אנציקלופדיה) טוב, רואים שזו את - כי בטח קראת רק את ההתחלה. אם היית קוראת הלאה היית מוצאת שמות שבטח התגעגעת גם אליהם.
 

neveg

New member
תיזהרי בדברייך ../images/Emo122.gif

אם אני אלד מזדקן, אז מה לגבי אלה שקוראים לי אלד...
 
למעלה