סיכום (ביניים?) נושא המפגשים:

מירבי*

New member
סאביבית, את נפלאה../images/Emo140.gif

עצם העובדה שבחרת להעלות נושא מורכב כזה לדיון, עצם העובדה שהפלאת לתאר את רחשי הלב של רוב חברי הפורום, הרעיון לפתוח את זה לדיון הוכיח את עצמו כנכון, אני מזדהה לחלוטין עם הסיכום שלך. אני חושבת שלכולנו יהיה נעים יותר בפעם הבאה.
 
חכו רגע עם השרשור , רק עכשיו הצלחנו

לתקן טעות בסיסמה. אז ככה: קודם כל אני מודה-מודה-מודה לאלוהי המחשב על הפורום הזה ועל המפגשים הנפלאים שבו שאף פעם לא יימאסו עלי!! ועוד יותר תודה לאליל התורן מאירון שהבנתי שהמשיך להשתולל עד הסוף המר... אז נכון שאני לא מהפעילים בפורום (מתי אתם מספיקים?!), אבל עם כל זה שאני מרגישה מעורה בנעשה שם, אני לגמרי מסכימה איתך, סאביבית. קיבלתי שתי נקודות בשאלון-לחיים שלך (כן קראתי את השרשור וכן הבאתי אוכל) אבל למדתי לקח ויותר לא אביא נספחים, גם הם אגב, מסכימים עם הטענות שהועלו! זהו, היה לי חשוב להגיד את זה.ואני רצה לקנות כסא מתקפל...! פורים שמייח לכ-ו-ל-ם!
 

lexigali

New member
../images/Emo45.gif אשריך, שלי, עם כאלה חברות

לעניין! סחתיין על התגובה, נאוה!
 

מירבי*

New member
נאוה יקרה שלי../images/Emo140.gif

התגובה שלך נהדרת, כנה ומאוד נכונה. נשיקות, בפעם הבאה אני מבטיחה להביא תמונות.
 
מקובל לגמרי ../images/Emo141.gif

וכמו שכתוב בכל ספר להורים, במקום שאין גבולות ברורים, מתעסקים כל הזמן בבדיקה שלהם. סחתיין על הפגנת המנהיגות המיטיבה.
 

arivederci

New member
אני חושבת שבמסגרת המגבלות הקיימות

מצאת את שביל הזהב. אני, כמו סקאלי, הייתי בעד להחמיר קצת יותר. אבל ברור לי שהיה הכרח למצוא פשרה שתספק את כולם. כל הכבוד על ההשקעה בחשיבה ובניסוח.
 
טוב אז אני בחוץ../images/Emo7.gif

קראתי את כל השרשור והחלטתי לקחת חלק בשאלון. על השאלה הראשונה עניתי בלי בעיות כמעט בעיניים עצומות. אבל השאר.. כזה.. איך להסביר.. מעודי לא הבאתי דבר מאכל למפגשים, אפילו לא כיסא ובטח שלא הבאתי אף אחד איתי. אין לי שתי תשובות חיוביות. את המפגש הבא תצטרכו לעשות בלעדי. לא נורא. אמשיך להקשיב לכם בטלפון. יש למישהו איזו נורה שרופה? שאוכל לשבת בחושך? טוב ועכשיו ברצינות הכי גמורה. הסיכום כתוב נפלא. ! כמה שניסיתי לקרוא בין השורות ולמצוא משהו שאולי אפשר לכתוב אחרת, אין!! רוח הדברים , נימוסית עם זאת ברורה לכל קורא. כל הכבוד כל הכבוד כל הכבוד. ועכשיו ניתן לה ללכת לארוז. איזה כיף להיות בכל זאת חלק מכל זה.
 

גנגי

New member
את קצת מרמה, את יודעת?

זכור לי היטב מפגש אחד בשלג הכבד של ירושלים, שהיינו תקועים שם אצל האגס בבית. הגעתי מאוחר, אז אני לא יודעת אם הבאת איתך משהו, אבל זכור לי היטב שהבאת איתך מישהו (איזה מרקו, אם אני לא טועה? כל הזמן הוא חיפש את אמא שלו..).
 
וואלה.. את יודעת א. בסוף הוא מצא

אותה. וגם. באמת אז הבאתי משהו גם לכבד בו את החבורה. יש.!!!!!!! אני שוב בפנים! איזו תחושה של בית. אפשר לשלוח מישהו שיחליף את הנורה השרופה? נורא חושך כאן
 

shellyland

New member
ולי זכורה פעם אחת

שלא רק שלא באת, אפילו שלחת שתי אורחות שלא מן הפורום. לזכותן יצויין שהן הביאו כיסא. כיסאות, בעצם. קצת זעטוטים לטוסיקים הגדולים שלנו, אבל היה גנוב.
 
ומה? כזה כאילו גם כיבוד היה

לא ניגבת פיתה אש תנור? ואם זכור לי נכון. היתה גם סוכה. ושוטר אחד (לפחות) וזה היה ביתי.. אח מי יציל את הבית שלי?
 
נורית שרוטה לא נותנת אור

ואם הנורית שלך שרוטה בשריטה שלי אני אוספת כאלה. שיהיה לזמן מחסור , לזמן מצור, ושיהיה (גם) אור. אבל אם את לא רוצה לתת או לפחות להשאיר אני אמשיך לשבת לי כאן ולשיר
 
למעלה