סיכום (ביניים?) נושא המפגשים:

ע ו ל ם

New member
../images/Emo4.gif

אפתח בשלומות. אמת. <מודה באשמה>
הייתי במפגש שהיה ביום חמישי. התחבטתי רבות אם להגיע, מתוך הרגשת חוסר שייכות. (לכל מי שהבין, (וגם למי שלא) אינני מ"חברי הפורום") הגעתי מהמרפסת, מהחלון הצדדי, או אולי מהארובה. (אני עדיין לא בטוח איך "הסתננתי".) מסתבר שצדקתי. באמת הרגשתי חוסר נעימות, עוד לפני שהגעתי, ומסתבר שעם סיבה טובה. (כנראה חולשה שלי, ובעיה אישית שלי, דווקא הרגשתי נוח באותו ערב מבורך, כנראה השירים עשו את שלהם. למרות שהדחקתי מילמוליי שפתיים שכעת התאמתו)
לא הבאתי כיסא.
לא הייתה לי מדבקה על חולצתי.
אומנם רציתי להביא אי אילו מגדנות שאין צורך לפרטם, אך לא ידעתי אם זה מתאים ו\או בסדר)
ישבתי על הרצפה.
תפסתי כנראה מקום לחבר פורום ותיק. לתומי חשבתי על שבת אחים גם יחד. אומנם האנשים טובים. אומנם השרו תחושה טובה בסה"כ. אך כנראה שהחברותא היא רק לאנ"ש (ואולי בצדק, אולי). רק רציתי להיכנס לאמר תודה, להאריך בתחושותיי מהערב שהיה. רציתי לומר שנהנתי. חשבתי קצת להתערות, קצת להשתתף, לכתוב. אומנם להאריך לא אאריך, לומר תודה אמרתי
, גם שנהנתי
. זהו. אני אחזור לשיר עם חברי, המיקרופון היקר, ברז האמבטיה.. שבת של שלום.
 

סאביבית

New member
הייתי שמחה לדעת מי אתה,

אבל גם אם לא - אתה בוחר להעלב וכבר אין לי מה לעשות יותר בעניין. תקרא שוב טוב את מה שנאמר ובפעם הבאה לפני שאתה מגיע תברר לאן אתה בא ומה צריך להביא, כל אחד פה יודע טוב מאוד לפנות אלי וכ-ו-ל-ם מקבלים תגובה עם כל התשובות לשאלות. כמו ששמת לב כתבתי "בפעם הבאה" כך שאתה יכול להרגיש את עצמך מוזמן יחד עם ברז האמבטיה ובשביל להרגיש יותר בנוח תשאר איתנו פה קצת, תקרא, תתעדכן ונשמח לקבל אותך לכוחותינו.
 

ע ו ל ם

New member
אינני נעלב.

כי איננו מכירים, וגם כי את באמת בסדר ואמרת שאיינך רוצה להעליב. הבנתי שמה שנאמר לא בא ממקום של לפגוע ודווקא שיש פה חלק מהאנשים שמקבל. פשוט האינטנסיביות פה כיא כ"כ עמוקה, הקשרים פה הוא כ"כ חזקים והקבוצה מגובשת. יש הרבה פורומים כאלה בתפוז וזה נהדר. אך בסה"כ אלו מקומות סגורים. הגם שכן מקבלים כי ה"שטח פתוח" לכל דיכפין בגלל הקלות להיכנס לפורומים, ויש כאלה שירצו להשאיר את המקום סגור ואינטימי. ראיתי כל מיני סוגי פורום. הפורום הזה מאוד מאוגד, ואפשר להיכנס אך לא פשוט. העניין העיקרי, שאני לא מרגיש נוח לכתוב כי כתיבה כאן היא תנאי. וזה לא פשוט לכתוב עם הרגשה כזאת. הגם שאפילו אם רוצים לכתוב פעם ב.. יש פה דרישה סמויה לקחת חלק פעיל כדי להיות שייך.
 

מוגג

New member
מעניין

היכן אפשר להשתייך בלי להיות שותף? נראה לי שהשתתפות היא חלק מהשייכות. אחד המרבה ואחד הממעיט. (אגב, תראה כמה אתה מוכן לכתוב על כך שאינך מוכן לכתוב). אם תבחר להשתתף - ברוך הבא.
 

ע ו ל ם

New member
זה ברור,

וודאי שצריכים לכתוב בשביל להיות שייכים. אך זה כ"כ הודגש, עד כדי שזה לא בא טבעי. וזה מה שאני אומר, שזה לא הכי נוח לכתוב בתחושה כזאת. אני כותב הרבה כי אני מנסה להסביר עצמי. תבורך על ההזמנה. אני מקווה שזה היה קצר..
 

lexigali

New member
אז יאללה,

כתוב כשמתחשק וכשיש לך מה להגיד (ואתה נראה אחד שיש לו מה). ואתה אכן מאד מוזמן. קצת פרדוקסלי אחרי כל השרשורים, אבל אנחנו באמת אוהבים ורוצים חדשים!
 

מוגג

New member
../images/Emo127.gif נראה לי

שכל הכבוד לך. לא השתתפתי בשרשור הקודם כי לא החלטתי לעצמי איך באמת צריך להתקיים המפגש. נראה לי שסיכמת היטב את רצונות המשתתפים ונקווה שכולנו נצא נשכרים, הותיקים והחדשים.
 

איזיקו

New member
שפתיים יישק ../images/Emo25.gif

הסכמתי עם כל מילה שכתבת. מקובל עליי לחלוטין, ויותר מכך, אני מבקש לומר לך תודה על הנכונות, ההשקעה, המסירות, הארגון ובעיקר על הסבלנות. יש שרואים בזה עניין של מה בכך, שכל העסק הזה הוא מובן מאליו. לא אני! אני מעריך מאוד את העובדה שאנשים פותחים את דלתות ביתם בשביל שאצרח להם בתוך הבית ועל הדרך פותחים גם את הלב לאנשים זרים ומאירים להם פנים. זו הרוח של הפורום, אני גאה להיות שייך (אף שאין בידי עיתים לכתוב בצורה תדירה מאוד) ואני מקווה שהרוח הזו תישאר. הצלחת לבטא במה שכתבת את כל הרצונות של הותיקים, שיקול הדעת שהפגנת וההגיון הבריא ראוי לציון. יחד עם זאת הותרת טעם טוב והרגשה טובה אצל החדשים.
 

טרפלס

New member
תודה

על השרשור הנוסף שיותר מהבהיר את המצב והקל על הצרימה שהעלה בי השרשור הקודם.
ענבל
 
../images/Emo45.gif

מסכימה עם כל מה שאמרת כאן. ומצדיעה לך על יכולת התמרון בין מה שאנחנו רוצים שיצא מן הדיון הזה (שמירה על האופי הייחודי של המפגשים), לבין מה שאנחנו לא רוצים שישתמע ממנו (סנוביות או דלתות נעולות בפני חדשים)
 
למעלה