סיכום (ביניים?) נושא המפגשים:

סאביבית

New member
סיכום (ביניים?) נושא המפגשים:

ללא ספק השרשור הוכיח שיש כאן הרבה אנשים שאוהבים את המפגשים ואת הפורום ואכפת להם וכמו שנאמר אשרינו שזכינו
לכל דבר יש גבול. אני חושבת שזה בסדר גמור שאנשים שמרגישים את עצמם שייכים לפורום באים למפגשים, גם אם לא עברו מכסה כזאת או אחרת של הודעות, אני חושבת שזה בסדר גמור לבוא עם בן זוג או אח או ידיד שאוהבים לשיר ולא היה עולה על דעתי לעשות בדיקה מי שייך למי והאם "הרוויח את זכותו להיות בפורום" אם לא היו אנשים מסויימים שעברו את הגבול. עברו את הגבול זה אומר הביאו אנשים בלי לשאול אותי (גם מי שבא רק עם אדם אחד בד"כ טורח ליידע אותי) בלי להביא אוכל או כסאות וכיוצא בזה. מה שאומר שהם כבר הגיעו בלי לדעת מי בעצם הזמין אותם וכאלו אנשים - מוסכם על כולם - שאנחנו לא רוצים. אני מיוזמתי לא אגיד לאנשים לא לבוא, בגלל זה שאלתי אתכם והתשובה שלכם די ברורה. כדי לא לשפוך את התינוק עם המים
: כל מי שקורא את ההודעה הזאת אוטומטית מוזמן:חדש, ותיק, קורא לפעמים, קורא קבוע - כולכם יותר ממוזמנים ובשום מקום בשרשור לא השתמע אחרת, אין טעם בהעלבויות תרגישו את עצמכם רצויים ותמשיכו לבוא לשיר איתנו. (בחן את עצמך:
האם אני קורא את השרשור הזה? כן/לא
האם באתי עם משהו ביד? כן/לא
האם הבאתי אדם אחד מקסימום בתיאום עם ההנהלה? כן/לא. אם עניתם כן על לפחות 2 מהתשובות אז אתם בסדר) אני אחזור ואדגיש, כי קיבלתי גם הרבה הודעות פרטיות בנושא: אם באמת לא היינו רוצים אנשים חדשים היינו כותבים שהרשימה סגורה וזהו, אבל זאת לא הכוונה - אנחנו רוצים אנשים חדשים
ובגלל זה נערך דיון ארוך כדי לקבוע מדיניות. בבקשה ממכם - אל תחפשו להעלב בכוח ואל תחפשו בין השורות דברים שלא שם. בעוד כמה ימים אני אעלה לרשת טופס הרשמה שבו תרשמו כחברי פורום, רק הרשומים ברשימה יקבלו הזמנות למפגשים. מוסכם על כולם שרק הרשומים ברשימה מוזמנים, כל אדם נוסף - נא לתאם איתי. כמה הסתיגויות שאני מקווה שמקובלות עליכם:
מותר להביא בן/ת זוג או ידיד או אח כאלו שאוהבים לשיר ויהנו מהערב, רק תידעו את ההנהלה.
נגנים מוזמנים בכל מקרה. רוב הנגנים שלנו הם חברים פעילים, אבל לפעמים הם צריכים חיזוק.
בעל הבית יכול להזמין אנשים חיצוניים, זה בדרך כלל קורה ואני חושבת שזאת זכותו.
פעם בכמה זמן, אם נמצא מקום גדול מספיק, נעשה מפגש מורחב.
מי שבכל זאת רוצה להזמין יותר מאשר אדם אחד, יעשה זאת בתיאום עם הנהלת הפורום ושיהיה מוכן לקבל את התשובה "לא". ושיהיו לנו רק צרות טובות
 

shellyland

New member
../images/Emo127.gif

אני חושבת שכדאי את השורות התחתונות לצרף באופן קבוע להזמנות למפגשים. בנוסף, מי שמביא נגנים (אני לא כ"כ אוהבת את ה"בכל מקרה" הזה, אבל ניחא) שיבהיר להם מראש לאיזה סוג של אירוע הם מגיעים. כבר קרה בעבר שהגיעו נגנים חדשים, שחשבו שהם באים לעשות לנו ערב שירה בציבור וניסו להשתלט ה"מהומה".
 
כל שושן בעצם שושנה

כל שושנת יעקוב והנה עוד מעט כשפורים בפינה (יחד עם האבק דאשתקאד) כל הכבוד על היוזמה, כל הכבוד לניסוח המדוייק. וכל הכבוד בכלל הפרחים לצה"ל . הם במילא תופסים מקום סתם במפגשים. אוהבת אתכם.
 

YulaShpil

New member
../images/Emo127.gifhear, hear!

ואם יורשה לי להוסיף: לדעתי יש לצרף הודעה זו לטאגליינס, או קישור אליה מיד אחרי כל ההודעות לחדשים בפורום...
 

YulaShpil

New member
הבעיה עם נעיצה היא

שזה תופס רק לכמה ימים... בטאגליינס יראו את זה תמיד, וההודעה תהיה נגישה יותר.
 

ס ק א ל י

New member
תותאות השאלון ../images/Emo178.gif

לא קראתי את השרשור
באתי עם תיק ביד
|הבאתי אדם אחד מקסימ[ום], שקיבל בעצמו הזמנה מהנלה. אז אני בפנים? סתאאם ... היית סופר נדיבה בהגדרת הגבולות, סאב. לדעתי אפילו מעט יותר מידי לאור כל הדיון שהתנהל פה קודם ... ומצטרפת לכל הח"ח - אין ספק שאת מתמודדת עם כל האתגרים בגבורה!
 
הצעות ייעול למפגשים הבאים

אני אמנם קצת חדש (הייתי רק בשני המפגשים האחרונים) אך יש לי כמה הצעות ייעול. א. כדאי אולי לדאוג למקרן שקופיות כי אחד הדברים שהבחנתי במפגש שנוצרים מאבקים איזה שירים לשיר. מי שוותיק מתחיל לשיר ועל פיו יישק דבר. אין סדר וגם השירים ברובם אינם מופיעים בשירון. אני שמכיר 95% מהשירים, לא מצליח לזכור את המילים ולכן מצאתי את עצמי מרבית הערב, מחפש את השיר בשירון או שותק ומתבאס. כך שאולי כדאי להיות צמודים לשירון או להכין מבעוד מועד מקרן עם רוב השירים מוקרנים. ב. אפשר לעשות מפגש נושאי, לבחור נושא אחד או יותר והערב ייסוב סביבו מה שיתן מקום לטעם של כולם וגם ידלל מעט את האנשים שלא ירצו לבוא למפגש עקב הנושא שלא יהיה לרוחם. ג. לעשות מפגשים לעתים יותר קרובות נגיד, אחת לחודש. ואז כולם יהיו פחות "צמאים" בין מפגש למפגש וגם יבואו פחות אנשים מה שיהפוך את המפגשים ליותר אינטימיים. לגבי הגברה, דווקא אהבתי את הווליום, צריך להיות מקצועי גם אם הערב הוא לחובבים. בכל מקרה, אני שוב מציע את עזרתי באירגון המפגש הבא.
 

shellyland

New member
אתחיל מהסוף: הערב הוא פר-הגדרה

בלתי-מקצועי. הנגנים הם תוספת נחמדת, אבל אני זוכרת מפגשים רק עם שתי גיטרות וחליל שהיו מוצלחים באותה מידה (אם לא יותר). א. רעיון השקופיות נוגד את מה שאנחנו מנסים להנחיל, וזה סבב בו כל אחד בוחר את השיר שמתחשק לו לשיר באותו הרגע. בדיוק בשביל זה דורותי טרחה ועמלה על השירון המופלא וכולנו קנינו אותו ממנה. אני מזכירה לך שלא מדובר ב"ערב שירה בציבור" אלא במפגש פורום. היינו: חברים שמתאספים ורוצים לשיר ביחד להנאתם. שקופיות נוטלות מהבודדים את זכות הבחירה. ב. ניסינו. לא עובד. זה נחמד בתור גימיק להתחלת הערב, אבל אחר כך הנושא מתמסמס ולא מחזיק לילה שלם. ג. אבל אנחנו רוצים לראות את כולם. המטרה היא לא לבוא ולשיר, אלא לבוא ולשיר עם חברים. למה לגרום לכך שימאס לי מהחברים שלי ושאני לא אהיה צמאה להפגש איתם?
 

גנגי

New member
על כל אלה, על כל אלה

כבר דובר בשרשור הקודם. לא כדאי להיכנס לזה שוב. ולעניין השקופיות - לא! כל הרעיון הוא שישבו במעגל, ושגם אלה שמתראיינים אצלי במטבח יוכלו לשיר בין שאלה לתשובה. וחסרי החוליות שבינינו לא יודעים כמה זה כואב לאלה שיש להם חוליות להסתכל כל הזמן לצד אחד מסוים שבו מוקרנת השקופית!
 

D o r o t h y

New member
זה לא ממש לעניין השרשור הזה, אבל

לפני שאני קוראת מה ענו לך חשוב לי להגיד כמה דברים א. זה לא נכון שמי שוותיק על פיו ישק דבר - כל מי שיושב בחדר זכאי לבחור שיר מהשירון. מי שבוחר שיר גם אומר באיזה עמוד בשירון השיר נמצא, וכך לא צריך לחפש שעות. חשבנו להעביר את כל קובץ השירון למצגת פאואר פוינט ולהביא ברקו, אבל זה יכריח ת כולם לשבת כמו בכיתה לכיוון הקיר וכל אחד שיעבור יסתיר ויעשה צל - בקיצור לכל שיטה יש יתרונות ויש חסרונות, ולא לחינם עמלנו על שירון בן למעלה מ-650 שירים- כדי שכל אחד יוכל למצוא לו שם שירים לפי טעמו, מה גם שחברין נוהגים מדי פעם להביא דף עם שירים אחריםפ שאינם מופיעים בשירון כדי שלא להגביל אל השירה רק לשירים הללו. ב. ניסינו לקבוע נושאים, אבל זה לא ממש הולך. ג. המטרה אינה להקטין את מספר המשתתפים, אלא להגביל את סוג המשתתפים לאלו המרכיבים "מפגש פורום" ולא "ערב שירה פתוח לקהל הרחב". וסליחה מראש אם חזרתי על דברי מי שהגיב לפני. עניתי לפני שקראתי
 
דעתי בעניין

א. לא רוצה מקרן שקופיות. לא חייבים לבחור מהשירון. הסבב עושה את הסדר. חשוב שכל משתתף יקבל לפחות שיר אחד. זה לא אסון שחלק מהערב אינו בסבב - יוצאים מזה לפעמים דברים נחמדים (ושמישהו יעצור את הילה...
). ב. אני בעד מפגש נושאי, וזה עניין שלדעתי פתוח ליוזמות אישיות. מי שמעוניין בנושא כלשהוא - שיבקש בפורום ושידפיס שירונים רלוונטיים. (במפגש הקודם הנושא היה שירי חנוכה) ג. מפגשים לעתים יותר קרובות - אני בעד. "מקצועי" זה לא ווליום גבוה, אלא ווליום שהולם את הנסיבות. (ובכלל המילה "מקצועי" די צורמת לי פה. מה דעתך על איכותי/כיפי?)
 
למעלה