שיר השרשורים אשר לפורום

מוגג

New member
ועוד רחל ומוני../images/Emo119.gif

מה קורה לך יוסף? אחיך כועסים גם הם רוצים ללבוש כמותך כתנת של פסים...
 

שקמי

New member
ראי רחל ראי..ראי רבון עולם..

ראי רחל ראי..הם שבו אל גבולם.. השאלה היא האם זה פה או שמא זה בנבואות הנחמה?
 

dearj

New member
מלאך מסולם יעקב ועוד רבים

סידרתי ע"פ ראות עיני, אך ייתכן ויש "פספוסים" בשיוך - נא אמתו ותקנו ע"פ הצורך. נראה לי שיש רשימה מספיקה להיום. אם יהיה לי פנאי, אמשיך מחר. בראשית: בראשית (שני שירים בשם זה - אחד התרגום לשירו של ג´ון מקלין, השני - התרנגולים) אברהם ושרה (איינשטיין) מלאך מסולם יעקב רחל מן הכנרת/ רחל מן התורה נח תיבת נח ופרצת (צפונה ונגבה...) שמות: עמוד האש אקסודוס ממשה ועד מוחמד שבעת המינים? ישמח משה (ג´ו עמר) ארץ זבת חלב (אליהו גמליאל) מול הר סיני שופטים: על כפיו יביא (אליהו הנביא) יעל אגדה (על שפת ים כנרת - לומד תורה מפי אליהו) שמואל: בהר הגלבוע בשדמות בית לחם בשדות בית לחם? למה צחקה מיכל וחרב אין ביד דוד מים לדוד המלך דוד מלך ישראל ודוד יפה עיניים גולית מת אב ומת אלול מלכים: שלמה ושלמי (וכל שירי המחזמר) ספני שלמה המלך... נביאים ואחרים: שישו את ירושלים (ישעיהו, עקיבא נוף) עורי ציון (ישעיהו, וילנסקי) וייבן עוזיהו (דברי הימים!) רבי עקיבא אתן במדבר (ישעיהו, זלצר) ישושום מדבר וציה שבחי ירושלים כותל המזרח מי האיש והיכן למקם את שירי ירושלים (שרשור אחר?) ומן התפילה? (עושה שלום במרומיו?)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
רבי עקיבא? בתנ"ך?? ../images/Emo12.gif

סלט שלם נהיה פה...
שמתי לב שרבים מתקשים למקם את אליהו בספר הנכון... זה מלכים, חבר´ה. מלכים א´, אם נדייק. טיפ לזכור את זה - השיר "כד הקמח" של נעמי שמר. אם לצטט (מהזכרון, אני מקווה שאני מדייקת): "אני קורא בספר מלכים בפרק ה-17 אני קורא על הנביא אשר אמר כד הקמח לא תכלה וצפחת השמן לא תחסר עד אשר יבוא מטר על פני האדמה" הנביא היה אליהו, והפסוק המצוטט (בערך) הוא י"ד בפרק. לידע כללי
עינת
 

trilliane

Well-known member
מנהל
המחזמר "יוסף וכתונת הפסים המשגעת" ../images/Emo34.gif

 

טוב

New member
משירי בראשית

*"בראשית ברא שמיים, בראשית היה הים כחול...גן בעדן גן לשניים". *"השלום לו, ללבן בן בתואל, השלום לו, ולרחל". *"דומם שטה תיבה קטנה על היאור הזך, ובתיבה משה הקטן ילד יפה ורך". *ומשה הכה בסלע, ויצאו ממנו מים. *"אברהם היה אבינו, לא היית בן יחיד....אם, אם רק תביני, אם, אם תאמיני"
 

shellyland

New member
תזכירו לי....

יש שיר שמתחיל משהו כמו "בום בום בום מחשיך כל היקום" אבא שלי נורא אהב את השיר הזה, ואני מנסה כבר כמה ימים להזכר מהו, אבל לא מצליחה. זה קשור בבריאת העולם. מי יזכיר לי?
 
בום בום בום

רק המילה יקום כאן מקושרת לנושא השיר עצמו לא! השיר נקרא "קרב הראל" מילים חיים חפר ללחן של בוב קמפ, בוב גימסון ביצוע של שלישית גשר הירוק . מתוך "התוכנית החדשה".
 
איפה הם כל אבותינו

איפה איפה הם עכשיו? החלונות הגבוהים. וגם גן העדן של ילדות מתוך נוף ילדות של שלמה ארצי
 

עופר ב.ה

New member
לא טוב היות האדם לבדו

אבל הוא לבדו בין כה וכה! (בעקבות בראשית ב´ 18) נתן זך, מתי כספי, יהודית רביץ (אם תרצו)
 

אתנה33

New member
שמות וכו´..........

1. משה בתיבה / קדיש יהודה סילמן 2. שלח נא את עמי - "מהר משה צוה פרעה / שלח נא את עמי" 3. הפלא ופלא " ומשה היכה על צור / במטה היכה על סלע סלע" 4. ויסעו ויחנו / תלמה אליגון רוז "אז שלח פרעה את כל רכבו ופרשיו / ישראל צעק בקול מה יקרה לנו עכשיו" 5. אתן במדבר נטע ארז..........
 

אתנה33

New member
ועוד

1. עמק דותן / " שם מכרו האחים את יוסף לעבדות" 2. מול הר סיני "לא אגדה רעי ולא חלום עובר / הנה מול הר סיני הסנה בוער" 3. די די די / בביצוע של אריק לביא " במדבר יבש אז משה לא היתבייש / והוציא בקיצור מים מין הצור / אך לו בן עמרם אז היה יותר חכם / הוא היה עושה גשפט ומוציא שם נפט"
 

מוגג

New member
הייתי אז מוכרח לפרוש כנפיים../images/Emo119.gif

ולעוף אל מקום שבו אולי כמו הר נבו רואים רחוק רואים
 
למעלה