מישו אמר מפגש?

shellyland

New member
שלח מסר לקוליפון או לאביבית

עם כתובת המייל שלך והם ישלחו לך הזמנה.
 
מישו אמר מפגש?

מישו רצה שירון? טללי בוקר ביקשו ממני (כל אחד ואחד מהם, הם קצת מתביישים בזמן האחרון) למסור לכם שיש בידיהם גרסה משופצת ומעובה של השירון שהוחל בהפצתו לא מזמן. מי שמעוניין בהפצה פנימית בלבד יוכל לבקשו מן הנ"ל (או מן החתומה על ההודעה הזאת)... מנהלים - אם זה נחשב off שיהיה. ואולי תוכלו להסביר לי בהזדמנות מה פה off ומה לא, כי אני לא הצלחתי למצוא בזה חוקיות.
 

סאביבית

New member
OFF זה דברים שלא קשורים לפורום

למשל: רמיל מנסה למסור את אחיו לאימוץ. אבל אם כבר שאלת, אז ההודעה הזאת מתאימה לשרשור של המפגש שטללי בוקר בכבודו ובעצמו פתח. חוץ מזה לא הבנתי - את מוכנה לעשות העתק של השירון לכל מי שיבקש? תמורת תשלום?
 
אחרון אחרון

וראשון ראשון. מי שימסור לנו את כתובת המייל שלו יקבל את השירון בדוא"ל. ולך אני אגלה בסוד שאני מתכוונת גם לשכפל אותו במספר מוגבל של עותקים לנזקקים (שישלמו את עלות שכפולו). יש חוקי פורום בעניין הזה? את צודקת שהייתי צריכה לשרשר את ההודעה הזאת לזו של טללים, אבל אני עדיין לא מבינה מה זה "לא קשור לפורום"? לפני כמה ימים שאלתי על זמר כלשהו, שיריו וכו', וזה שורשר לoff וניסיתי להבין במה זכיתי. עדיין לא תפסתי. מצטערת.
 

סאביבית

New member
לא קשור לפורום =

לא בנושא מוזיקה עברית. לגבי השרשור הספציפי אני אתן לקוליפון לענות, באופן כללי אני אגיד שלפעמים אנחנו משרשרים הודעות מסיבות שונות ולאו דווקא בגלל שהן לא בנושא. למשל : הודעות שלא מתפתחות, הודעות שהן מודעות, הודעות שנעלמות לפני שנענו כדי להקפיץ אותן וכיוצא בזה. אם צריך להרשם - אני רוצה העתק מהשירון.
 
אני רוצה אני רוצה אני רוצה!!!!

אפשר לקבל שירון לאי-מייל? שולחת לך אותו במסרישי....
 

סאביבית

New member
אם כבר מדברים ../images/Emo124.gif

מה דעתכם על התמונה הזאת כתמונת מפגש הפורום? כתמונה על החולצה ? ועוד בעניין המפגש: מי שעדיין מתלבט או שכבר החליט לבוא ולא קיבל הזמנה, שיפנה לקוליפון מהר ככל האפשר ותשלח לו הזמנה. אני רוצה גם להדגיש את עניין הכיסאות - כל מי שיש לו כסאות ויכול להביא אותם - בבקשה שיביא.
ועוד משהו - אני אביא את הקופסאות של חווה למפגש, אז מי שעוד רוצה, יכול להביא כסף (300 שקלים) ואם ישארו - יקבל. זכות קדימה כמובן למי שכבר שילם ואחרי זה המבצע הזה מסתיים.
 
אם מותר להגיב על התמונה

הרי שהיא מדליקה ואיכותית לסמל הפורום. על החולצה עם זאת ההוד וההדר שלה ילכו קצת לאיבוד כיוון שאי אפשר לראות פרטים קטנים בהדפסות (מנסיון עשיתי כבר אי אלה חולצות בחיי הקצרים) התמונה יכולה בהחלט לשמש בדף המבוא של הפורום. אם חסרים כסאות. אפשר להזמין כמה חברי כנסת. אולי מאלה המטיבים לאחרונה לשיר בציבור. הם באים קומפלט עם הכיסא. ומי שעדין צריך המלצות על האוסף של חווה? בחייכם@ תביאו שלוש מאות ג'ובות ותראו שאני צודקת. יאללה ביי הולכת לשיר בציבור אחר.
 

michalka

New member
שירון משופר

אשמח מאוד לקבל אם אפשר. המון תודה מראש, מיכל
 
השירון המשופר

אצל השיבולת או אצלי (בכתובת המופיעה בכרטיס שלי) או הקובץ המצורף (לשנות את הסיומת ל-ZIP)
 
ועוד לקראת המפגש

לקט קטעים (מן השירון ומחוצה לו) והוא בבחינת "קדימון" (פרומו בלעז) *כוכב תועה נגלה לי בהרייך וגשרייך על תהום ותדהמה בחדרייך לילה ויום *אביב בא, ביקשה אביבית להיות הוריקו שדות במרחב ובניר *היא רק שלי עכשיו היא בחובי *והוא ידע יש יום בו ייפגשו פתאום עם שחר של טללים או שמש ערב. *אלוהי ציווני שאת לעוללייך בעוניי הרב שקדים וצימוקים *זאת אנוכי הנדהמת הלבנה עליי והתרמיל *אור ירד על הגליל מתמוגג לו הכרמל הגלבוע שר בגיל שר גם עמק יזרעאל *הו רחל, אחכה ואייחל וקולי יעקוב בליל אחרי רחל *לא התייאשתי מימי כי מה שלא קרה במאי יקרה בעזרת השם וודאי ביוני יולי *כלי נשיפה ומיתרים סובבים בחלומי שרים שירי תהילה לך *ועת האי הרחוק יכלאני כיסופי עוד יפליגו עם ליל *אמר אשובה עם עגורים אמר נצא ללקט גרגרים *עוד לא תמו כל פלאייךאביב שוב צוהל ואיתי משתולל * היינו גולשים במדרון היינו שוטפים עם הרוח *ומחשוף כף רגלך יילטף בעלי האספסת או שלפי שיבולים ידקרוך ותמתק דקירתם *אשיר לך שיר עתיק, נושן; אשיר לך זמר על שושן + על העיר עפות יונים על העיר על יער פראגנך פורחים לפתע בערבוביה גמורה עץ החלומות ועץ הדעת טוב ורע ... אחרי החגים יתחדש הכל או: אל גנ(ג)י תבואי חרש חרש אל גנ(ג)י באין רואים *מתוק לו מתוק לו ולו רק בגלל אותה סוכריה על מקל (מי אתם חושבים נתן לו אותה? הדודה) *נערה טובה יפת עיניים לנו יש בארץ ישראל וילד טוב ירושלים" (ילד=44. זה כמעט 45) הו מי פילל ומי מילל *זה כבר כמה ימים ימים (=עידן) שבצוותא מופיע זמר מחופש לא לוקח? אז אולי זה: הם שיעידו (עוד מאמץ קטן וה-ו תהיה ן) הם שיגידו שדבק בה טעם האהבה גם זה לא? אז הנה: מה שעובר בי, זה יותר ממילים יש כאן הכל אבל אין אותך *באת כלילה הבא אל האֹחַ להראות לו בחושך את כל הדברים (טוב, זה מתרבות, אבל לא יכולתי להתאפק) וכל מי שלא מצא פה את עצמו: לא לקחת את זה אישית. פשוט להחליף ניק. אם תלכו בכיוון של אור/ כוכב/ פרח / שמש / שמחה מבטיחה לכם שתמצאו את עצמכם ב"משפחה". (וואלה, איזה חרוזים החליקו לי מהמקלדת, ככה בלי להתכוון... מה שהשירון הזה עשה לי...)
 

savion78

New member
איזה יופי...

עכשיו אני מצטערת שאני לא באה למפגש.....(איזה שיר יש עם סביון?)
 
דווקא יש שיר על סביון

שיר של צוות הווי נחל שהשורה הראשונה מתוכו היא: בשדה של סביונים לא בטוח לגבי שם השיר קוליפון יתקן אותי
 

קוליפון

New member
"אהבות../images/Emo142.gifהפרחים", מתוך התכנית

"חופשה דמיונית" של צוות הווי נח"ל.
 

ס ק א ל י

New member
שיבולת, מי חיפף?....

קודם כל, זה מקסים!!! אחלה רעיון וביצוע. עד כדי כך, ששקלתי להיענות להצעתך ולהחליף ניק... אבל ממש בדקה שלפני, עשיתי חיפוש מהיר בשירונט, ולא תאמינו מה מצאתי!!! הנה זה: "אז שימו לב מי בא, המר מיאגי של המיטה אני למעלה ולמטה אני בא בכל תנוחה ותזמיני חברה נהיה שלושה בדירה עוד לא שמעת עלי, אני הקיקלופ המשוגע אפילו שרון סטון אומרת שאני הזיון של המאה הקודמת וגם הבאה יו, אם את רוצה אפשר גם שישים ותשע כי אני מזמן נחשב לאיש של פשע בועל קטינות מטטר בוגרות שלשות ובתולות והיה גם נסיון נפלא עם זוג תאומות יכולות על טבעיות בחדר המיטות דברים שרק סוכנת סקאלי תוכל לגלות ואצלי פרי שרון מדברת למיקרופון כובש בנות, קרא לי אלכסנדר מוקדון כשאני מענג עם הלשון, אני כובש כמו אווירון, אני לא נותן לישון, אני עושה להם לגמור, אני מכור לכל חור, אני אני כלב שנובח אבל גם נושך ובמיטה אני עושה ממש הכל למענך ואחרי לילה מפרך גם שיר של ביטלס מתהפך ו - hard day's night - פתאום הופך ליום של לילה מפרך" (המר מיאגי של המיטה ביצוע: קיקלופ מילים ולחן: לא ידוע) (האם על כך נאמר 'יגעת ומצאת - תאמין'?
)
 
למעלה