זרעי קיץ - נישאים ברוח, ומבשרים כי מפגשפורומוזיקה

זרעי קיץ - נישאים ברוח, ומבשרים כי מפגשפורומוזיקה

קרב ובא
והפעם לרגל תחילת חגיגת החופש הגדול ,
ולבקשת הקהל - מפגשישי
רשמו ביומנים
08/07/2016

 

25306yosef

New member
ולמרות המפגש/ים, נראה שהפורום הזה מת מיתת נשיקה...

עד עתה עברו יותר מ-24 שעות מאז פרסום הפוסט הזה. ורק 12 צפיות היו בהודעה.

מה שמראה על כך שכולם עזבו את הפורום לטובת הטלפונים הסלולריים החדשים מסוג אייפון ודומיו המותאמים במיוחד לפייסבוק.

הבעייה שהפייסבוק זה דרעקבוק!!!

בטלפון סלולרי משוכלל ומתקדם ככל שיהיה, לא ניתן להתכתב ולדון בצורה עניינית כפי שנעשה בפורומים כמו תפוז. וזאת מאחר ומרבית הפעילות הסלולרית מתבצעת בהיסח דעת כאשר אין לאדם את הזמן ואת היכולות לדון ולהתכתב בצורה עניינית. ולכן הפייסבוק הוא דרעקבוק ולא מקום שניתן לנהל בו דיונים ענייניים הדורשים זמן ויכולת חשיבה רבה. כאשר אדם מבצע דברים בהיסח דעת (גלישה לחשבון הפייסבוק מהסלולרי), אין לו את היכולות להגיב ולנהל דיונים בצורה עניינית.

אך למרות זאת, כל העדר הולך לדרעקבוק ושקוע בו ולמעשה טבוע בו....
 

shkedy

New member
לא מציע לאף אחד להילחם באיתני הטבע...........

אתה יכול לאהוב או לא לאהוב חברי הפורום הצביעו ברגלים
ומי שלא עולה נשאר עם הציפור......................................
 

25306yosef

New member
האם הפייסבוק והטלפונים הסלולריים זה איתני הטבע???

אין כל ספק בכך שחברי הפורום הצביעו ברגליים ועברו אל הדרעקבוק. אבל לא ניתן לומר על הדרעקבוק שזה עלייה כי זה לא!!!

למרות המאמצים הרבים שלי ב-5 השנים האחרונות (5 שנים רצופות!!!) להבין את הפייסבוק, לא הצלחתי למצוא שום ייתרון בפייסבוק שעולה על יתרונם של הפורומים כמו תפוז ודומיו. להפך, מצאתי רק חסרונות רבים מדי (ושלא לומר מילה אחת על הכמויות המטורפות ביותר של הזבל הפרסומי מכל הסוגים והמינים שיש בפייסבוק), עד שנאלצתי לפרוש מהפייסבוק וזאת מאחר והפייסבוק נהיה בזמן האחרון כבד מאוד ומפוצץ את המחשב בקבצי JS (ג'אווה סקריפט) המכבידים על פעילות הדפדפן והופכים את הגלישה בפייסבוק לסיוט.

על קבצי ה-JS של תפוז הצלחתי להתגבר באמצעות תוסף מיוחד שהתקנתי בדפדפן, אבל עם התוסף המיוחד הזה לא ניתן לגלוש בפייסבוק מאחר וכל הגלישה בפייסבוק בגירסת הדפדפן מבוססת על שימוש בקבצי JS ואילו הגלישה בפייסבוק בגירסת הטלפונים הסלולריים שאיננה דורשת שימוש בקבצי JS, מייגעת ביותר ואיננה נוחה כמו הגלישה בגירסת הדפדפן.

אז חברי הפורום הצביעו ברגליים ועברו בהמוניהם לדרעקבוק למורת רוחם של תפוז, שיבושם להם. שם בדרעקבוק הם לא זוכים לאיכויות של פורומים כמו תפוז ודומיו. שם בדרעקבוק הכל רדוד ומתבצע בהיסח דעת מהטלפון הסלולרי כאשר כולם נחשפים באותה עת גם לטונות של זבל פרסומי המתובל בפורנוגרפיה מערוצי התשקורת השונים.
 

25306yosef

New member
למען ההגינות והיושרה, אציין שיש לפייסבוק יתרון קטן ומינורי

לפייסבוק יש יתרון טכני קטן ומינורי שאותו מנצלים כל העצלנים שלא מייחסים כל חשיבות לאתר האינטרנט שלהם.

על מנת לעדכן את אתר האינטרנט, יש צורך במחשב PC ובגישה מהמחשב אל ממשק הניהול של האתר. בארגונים רבים הגישה אל ממשק הניהול של האתר אפשרית רק ממחשב הארגון וממחשביו בלבד וזאת משיקולי אבטחת מידע של הארגון. זאת ועוד, לאנשים רבים העובדים בארגון ויש בסמכותם לפרסם מידע, אין כל סמכות ולעתים אין גם את הידע על מנת לפרסם את המידע באתר האינטרנט.

וכאן נכנס לתמונה הפייסבוק שלא דורש גישה מאובטחת לממשק הניהול של האתר ולמעשה מאפשר לכל אדם העובד בארגון (שיש לו סמכות לפרסם מידע על הארגון והוא הוגדר בדף הפייסבוק של הארגון כמנהל) לפרסם מידע בדף הפייסבוק של הארגון וזאת ישירות מחשבון הפייסבוק שלו ואף מהטלפון הסלולרי.

רבים שגילו את היתרון המינורי הזה משתמשים בו ולמעשה לא מעדכנים כלל את אתר האינטרנט של הארגון. כלומר, רבים מהארגונים מעדכנים בתדירות גבוהה את דפי הפייסבוק של הארגון, אך אתר האינטרנט לא מתעדכן כלל ולמעשה מספק מידע שאינו עדכני כלל. הארגונים האלה לא מייחסים כיום כל חשיבות לאתרי האינטרנט שלהם וזאת מאחר ומקבלי ההחלטות בהם יודעים שמרבית התנועה כיום נעשית בעיקר מהטלפונים הסלולריים המותאמים במיוחד לפייסבוק.

הגלישה כיום ממחשבי PC לאינטרנט נמוכה ביותר מאשר היתה בעבר לפני שהוחל השימוש בטלפונים הסלולריים מסוג אייפון ודומיו.

ולמרות זאת, כל מי שלא דואג לעדכן את אתר האינטרנט שלו וגורם לכך ביודעין שהאתר יפרסם דיסאינפורמציה, הוא מי שמזלזל בלקוחותיו. וזאת מאחר ואתר האינטרנט הוא השופר של הארגון ולכן יש לדאוג לכך שהוא יהיה עדכני ביותר ככל שניתן.

הפייסבוק זה דרעקבוק!!!
 
למעלה