דני גרנות

25306yosef

New member
נסה אולי ליצור קשר עם דב זעירא

חברת התקליט פרדסיה.

או אולי עם חברת ויזארט.
 

אפרת12

New member
אם יש לך פייסבוק - הוא שם

לא מאוד פעיל, אבל אפשר ליצור איתו קשר.
 

25306yosef

New member
אני לא הייתי ממליץ לאף אחד על הפייסבוק!!!!

וזאת מאחר ורבים מחשבונות הפייסבוק הם חשבונות מזוייפים לחלוטין ומאחוריהם עומדים בכלל אנשים אחרים.

רבים מהחשבונות המזוייפים בפייסבוק אינם פעילים כלל והם למעשה לא יותר מאשר קישוט.

ובאשר לאותם חשבונות פייסבוק שאינם מזוייפים, חלקם אינם פעילים כלל וגם הם לא יותר מאשר קישוט.

לעניות דעתי, פנייה פיזית למר דב זעירא או לחברת ויזארט בע"מ או לכל גורם מקצועי אחר מתחום המוסיקה בישראל, תוכל לעזור הרבה הרבה יותר מאשר הפייסבוק שהוא למעשה דרעקבוק. דרעק – חרא (בגרמנית: Dreck – לכלוך). בשימוש כמילת גנאי.

"הצלחתו" של הפייסבוק היא בגלל הצלחת חדירתם לשוק של הטלפוניים הסלולריים החדשים מסוג אייפון ודומיהם. הפייסבוק הוא לא הרבה יותר מאשר קישוט ורבים בכלל לא טורחים לקרוא את הפוסטים המתפרסמים שם בפייסבוק. מה גם שמאוד קשה עד בלתי אפשרי לעקוב אחרי כל הפוסטים המתפרסמים שם בתוך ים פרסומות הזבל. זאת ועוד, קריאת פוסט מתוך טלפון סלולרי איננה מאפשרת להגיב בצורה עניינית לתוכנו של הפוסט. קריאת הפוסטים בטלפון הסלולרי נעשית לרוב בהיסח דעת ולא כמו קריאת המידע במחשב PC בבית וברוגע.

בדבר אחד יש לפייסבוק ולמעשה לטלפונים הסלולריים החדשים הצלחה גדולה, הוא הצליח להרוס ולקבור את רוב הפורומים ואת רוב האתרים שהיו פעילים לפני כן (לפני חדירת האייפונים ודומיהם לשוק).

ובקיצור, הפייסבוק זה דרעקבוק!!!! דרעק – חרא (בגרמנית: Dreck – לכלוך). בשימוש כמילת גנאי.
 

25306yosef

New member
ויש כאלו כמו מר ש.מ. שפרופיל הפייסבוק שלהם מזוייף!!!

פרופיל הפייסבוק של הכוריאוגרף שלמה ממן מזוייף!!!

ולמעשה הפרופיל של שלמה ממן איננו בשימוש כלל ומשמש כיום לצרכי תיוג בלבד (על ידי אנשים אחרים שמבצעים את התיוג). ואותי זה מקומם ביותר!!!!

למיטב ידיעתי האדם שעמד בעבר מאחורי פרופיל הפייסבוק המזוייף של שלמה ממן איננו מתפעל אותו יותר. ולכן למיטב ידיעתי לא ניתן לבקש בקשות חברות חדשות (ניתן אמנם לבקש אבל הן לא יאושרו...) ובוודאי ובוודאי שלא ליצור קשר דרך הפייסבוק.

ראוי להדגיש ולציין שהכוריאוגרף שלמה ממן איננו יודע להשתמש בפייסבוק ואפילו לא יודע מה זה פייסבוק. בקושי הוא יודע להפעיל את המחשב ולהיכנס לדואר האלקטרוני...
 
למעלה