מבולבל, מבקש כיוון.

מבולבל, מבקש כיוון.

יש לי פעילות ייתר בבלוטת התריס כמספר חודשים. יחד עם זאת אני סובל מהפרעות חרדה, O.C.D ותסמינים של דיכאון. כמובן שאני מקבל "מרקפטיזול" ו"אסטו" בהתאם. לאחרונה שמעתי על כדור טבעי שנקרא "אשווגנדה" שעוזר במקרים של חרדות ומתח והחלטתי לנסות, כמובן אחרי בירור מקיף על התרופה עצמה, מה ההשפעות שלה, וכ'ו. לאחר תקופת זמן של הפסקת ה"אסטו" ונטילת ה"אשווגנדה" אני יכול בהחלט להגיד שהיא עוזרת בעניין של החרדות, אבל בכל מה שקשור לתסמיני הדיכאון ול- O.C.D אין כל הקלה ואולי אפילו להפך, כנראה בגלל הפסקת נטילת ה"אסטו". היום קראתי מאמר על כך שכדור ה"אשווגנדה" לא מתאים למי שסובל מפעילות ייתר של בלוטת התריס, ובנוסף להרגשת ההחמרה בתסמיני הדיכאון וב- O.C.D ברור על פניו מה אני צריך לעשות, ויחד עם זאת קראתי מאמר אחר של כדור ה"אשווגנדה" שלא מזכיר בכלל את העניין של ייתר פעילות בלוטת התריס ואפילו נכתב שם שכדור ה"אשווגנדה" מסייע באיזון בלוטת התריס במקרים של תת פעילות ופעילות ייתר, ככה שאני כבר לא בטוח מה לעשות. כמובן שהתייצעות עם רופא משפחה לא תעזור מהסיבה הפשוטה שתרופות טבעיות זה לא מתוקף תפקידו, אז לכן אני פונה אליכם בתקווה לעזרה.
 

ראש פז

New member
מבקש כיוון

לאחר שקראתי מספר פעמים את הודעתך, אני חושב שהבנת לבד מה הוא הכיוון שאתה צריך ללכת בו.

אתה הרי כותב שהאשווגנדה לא מועילה לOCD ואף אולי אף מחמירה אותו. אז למה לך להכנס למיטה חולה, לך על בטוח... והצמד לטיפול הרפואי שניתן לך.

לדעתי לא רצוי להפסיק טיפול תרופתי כל שהוא על דעת עצמך ללא התייעצות עם הרופא המטפל. מה גם שלעיתים אתה אפילו תופתע מהתמצאות הרופאים באינטריאקציה בין תרופות קבנציונליות לבין תרופות טבעיות ובעיקר העשויות מצמחים.

בברכה, פז
 
למעלה